عکس/ مهدی هاشمی نسب باز هم روی اعصاب پرسپولیسی‌ها رژه رفت!

در این هفته از لیگ برتر، استقلال برابر تراکتور به پیروزی رسید و پرسپولیس از سپاهان شکست خورد.

عکس/ مهدی هاشمی نسب باز هم روی اعصاب پرسپولیسی‌ها رژه رفت!
کد خبر : ۲۱۸۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، با این نتایج، استقلال فاصله‌اش را در صدر جدول با دیگر تیم‌ها به ویژه پرسپولیس بیشتر کرد. 

مهدی هاشمی نسب مربی استقلال که دلخوری‌اش از پرسپولیسی‌ها پس از سال‌ها فروکش نکرده باز هم روی اعصاب آن‌ها رفت. 

او دیشب پس از باخت پرسپولیس استوری زیر را منتشر کرد. 

مهدی هاشمی نسب روی اعصاب پرسپولیسی‌ها رژه رفت.

مصاحبه جنجالی هاشمی نسب علیه پرسپولیسی‌ها

او سال گذشته پس از بازی فولاد و پرسپولیس و شعارهایی که علیه او داده شد صحبت‌های زیر را مطرح کرد: 

«من مشکلی با این حواشی‌ها نسبت به خودم ندارم. چون خدا اینقدر به من لطف داشته که ۲۱ سال پیش جواب این فحاشی‌ها را دادم. نه با ۴۰ هزار تماشاگر که با هشتادهزار تماشاچی. 

تماشاچی‌ها متاسفانه دروغ را دوست دارند. اینکه من الان بیایم و معذرت بخواهم. بگویم عذرخواهی می‌کنم بابت چند سالی که رفتم. نه آقا جان اشتباه نکردم. 

چون خیلی چیزهای مهم‌تری از رنگ قرمز و پرسپولیس هست و آن هم خانواده است که این‌ها هنوز به این درک و باور نرسیده‌اند. اینکه خانواده و پدر و مادر از پرسپولیس و استقلال و رنگ و عشق و از همه چیز مهم‌تر است. 

من ۲۱ سال است که رفته‌ام. می‌خواستم این را بگویم. من بابت فحاشی‌ها ناراحت نیستم و گلایه ندارم. من از این ناراحتم که هنوز ۶ ماه از زحماتی که سعید آقایی، شیری و پهلوان برای این‌ها کشیدند نگذشته است. 

آن‌ها البته توقع ندارند شما تشویق‌شان کنید، چون من را دیده‌اند و برایشان تعریف کرده‌ام که چه اتفاقاتی رخ داده است. حداقل به آن‌ها فحاشی نکنید. ایرادی ندارد. اگر واقعا فرهنگ و اصالت تیم پرسپولیس این است که واقعا باید تاسف خورد. 

ما هفته هشتم با استقلال بازی داریم. وریا، عارف آقاسی هم برایشان شش ماه است بازی کرده. آن روز فرق تماشاچی استقلال و پرسپولیس را بفهمید ببینید آن‌ها برای این دو نفر چه می‌کنند برای من هیچ. من هیچ توقعی ندارم. 

بابا وریا شما را که تحریک نکرده که. یک وقت‌هایی هم به نفعتان صحبت کرده. وریا را دیگر چه کاری دارید؟ آدم اصلا می‌ماند چه چیزی بگوید!» 

مصاحبه تند مهدی هاشمی نسب علیه پرسپولیس در خصوص رابطه وی با یحیی گل محمدی ادامه پیدا کرد که او در این خصوص گفت: 

«من با کسی مشکل ندارم ولی کسی که رفقای قدیمی خودش را از بالا نگاه کند… خیلی حرف است؛ خیلی حرف است. اگر قرار باشد حرفی بزنم یک شاهنامه بنویسم درباره کسانی که همبازی من بوده‌اند. 

الان الحمدالله شرایط کت و شلواری و خوبی دارند، ولی ما آدم بد داستان هستیم؛ اشکالی ندارد.»

۰
ارسال نظر