عکس عجیبی که پیمان رجبی از علی انصاریان لو داد

پیمان رجبی مربی بدنساز مشهور با انتشار تصویری متفاوت و خاطره انگیز در صفحه شخصی اش از مرحوم علی انصاریان فوتبالیست فقید فوتبال ایران یاد کرده است.

primary_image
کد خبر : ۲۱۷۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- پیمان رجبی این روزها از چهره‌های مشهور شبکه‌های اجتماعی است که طرفداران گسترده ای را در این فضا با خودش همراه کرده است.

هر چند پیمان در گذشته از قهرمانان برجسته تیم ملی دو و میدانی ایران بود، اما چند سالی است که با فعالیت در رشته بدنسازی به یک مربی مشهور در این زمینه بدل شده است‌.

البته این قهرمان مطرح‌ حالا یک سالی است که به همراه همسر ورزشکارش لیلا رجبی به کشور امارات مهاجرت کرده و در یکی از باشگاه های ورزشی معتبر دوبی مشغول فعالیت است.

photo_2023-10-28_23-07-05در همین راستا اکنون این ورزشکار جنوبی طناز با انتشار پستی متفاوت در صفحه اینستاگرام اش از مرحوم علی انصاریان به طور متفاوتی یاد کرده است.

رجبی که دوستی دیرینه و صمیمانه ای با ستاره فقید فوتبال ایران داشته با نمایش تصویر بامزه ای در اینستاگرام اش در این رابطه نوشته است:

تا می‌گفتم کجا هستی نیاز دارم بهت، دیگه تمام میگفتی کجایی همین..لعنت به اون بیمارستان و کرونا.

 

ملاقات غیر منتظره پیمان رجبی با خواننده سرشناس آمریکایی در دبی

به گزارش وقت صبح، پیمان رجبی قهرمان سابق دو و میدانی آسیا حالا مدتی است که به کشور امارات مهاجرت کرده و به همراه همسرش در باشگاه‌های بدنسازی دبی مشغول به فعالیت است.

البته این قهرمان مشهور کشور در ماه های اخیر با انتشار پستی در صفحه شخصی اش اعلام کرد که اقامت ده ساله دبی را دریافت کرده و قرار است قهرمانان ورزشی بزرگی را در این کشور پرورش دهد.

اما از نکات جالب توجه حضور این مربی مطرح در دبی فعالیت های حرفه ای او با چهره های مشهور دنیا در باشگاه های امارات است که حاکی از توانمندی و قدرت این چهره مشهور ایرانی است.

در همین رابطه حالا این ورزشکار جنوبی با انتشار تصویر متفاوتی در صفحه شخصی اش از دیدار دوستانه اش با جیسون درولو خواننده برجسته آمریکایی رونمایی کرده است.

همچنین پیمان رجبی در این پست با زبانی طنز آمیز نوشته است: بچه محل خومون.

 

۱
ارسال نظر