عکس/ حمله تند شهربانو منصوریان و بهاره کیان افشار به محمد حسین کنعانی زادگان

صحبت‌های انتقادی شهربانو منصوریان علیه اظهارات جنجالی محمد حسین کنعانی‌زادگان در صفحه اینستاگرام اش واکنش بازیگر مشهور سینما را در پی داشته است.

primary_image
کد خبر : ۲۱۷۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- در روزهای گذشته مصاحبه جنجالی محمد حسین کنعانی‌زادگان مدافع ۲۹ ساله باشگاه پرسپولیس درباره واردات خودروی ۱۰۰ میلیاردی حواشی زیادی را ایجاد کرده است.

اما پس از اظهارات بحث برانگیز کنعانی‌زادگان درباره پاداش صعود به جام جهانی بود که برخی از ورزشکاران مشهور با انتشار مطالبی اعتراضی در فضای مجازی به این موضوع اعتراض کردند.

چرا که ورزشکاران مطرح سایر رشته ها اعتقاد دارند مسئولان ورزشی کشور همواره بین بازیکنان فوتبال و دیگر ورزشکاران ملی تبعیض قائل بوده اند و آنطور که باید از آنان تقدیر نکرده اند.

photo_2023-10-28_22-12-54در همین راستا در چند روز اخیر شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی ایران با انتشار ویدئویی انتقادی در اینستاگرام اش به این موضوع پر سر و صدا واکنش تندی نشان داده است.

قهرمان ووشوی جهان در این ویدئو ضمن تاکید بر مدال هایی که در سال‌های ورزشی اش و با مشقت‌های فراوان به دست آورده از مسئولین بابت این نگاه تبعیض آمیز گلایه کرده است.

در همین خصوص حالا بهاره کیان افشار هنرمند مشهور سینما با باز نشر پست اینستاگرامی شهربانو منصوریان در اینستاگرام اش از او و اظهارات انتقادی اش حمایت کرده است.

 

واکنش معنادار مجری اخراجی به ماجرای خودروی 100 میلیاردی کنعانی‌زادگان

به گزارش وقت صبح، روزهای گذشته بود که کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی فوتبال در مصاحبه‌‌ای اعلام کرد که به خاطر صعود به جام جهانی پاداشی معادل ۱۰۰ میلیارد تومان دریافت کرده است‌.

پس از انتشار این مصاحبه بود که گفته‌های جنجالی بازیکن تیم ملی واکنش‌های گسترده ای را در فضای مجازی به همراه داشت.

اما یکی از تندترین این واکنش ها متعلق به امیرمحمد یزدانی کشتی گیر تیم ملی کشورمان بود که در یک استوری بحث برانگیز به صحبت های کنعانی زادگان اعتراض کرد.

البته استوری یزدانی با واکنش های زیادی از سوی چهره های مطرح پرسپولیس از جمله جواد کاظمیان مواجه شد. که در ساعات گذشته تبدیل به یک دعوای اینستاگرامی جنجالی شده است.

در همین راستا حالا مجتبی پوربخش مجری برکنار شده تلویزیون با انتشار یادداشتی طولانی به ماجرای دعوای کاظمیان و یزدانی بر سر خودروی ۱۰۰ میلیاردی کنعانی‌زادگان ورود کرده است.

او در این رابطه نوشته است: حق تمام رشته‌های ورزشی است که بهشون توجه بشه پاداش خوب، امکانات خوب، تغذیه خوب و حمایت خوب باید برای همه رشته های ورزشی فراهم باشه.

اما ورزشکار یک رشته بره اسنپ، یکی دیگه ماشین ۱۰۰ میلیاردی بیاره این وسط ۸۰ میلیارد گیرش بیاد بهش میگن تبعیض.

۰
ارسال نظر