عکس/ ستاره معصومی با یک استوری مهدی قائدی را نیمار ایران نامید!

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی با انتشار یک استوری در اینستاگرام اش به ستاره اسبق استقلال لقب نیمار داده است.

عکس/ ستاره معصومی با یک استوری مهدی قائدی را نیمار ایران نامید!
کد خبر : ۲۱۷۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- گلزنی شب گذشته مهدی قائدی برای اتحاد کلباء بازتاب گسترده ای در رسانه‌های داخلی و عربی داشته است.

هر چند شاگردان فرهاد مجیدی در این بازی مقابل الوحده با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند.

اما تک گل زیبای ستاره ایرانی اتحاد کلباء از سوی یک ضربه کاشته سبب شده که از این گل به عنوان یک سوپر گل فوق العاده در رسانه‌های عربی یاد شود.

photo_2023-10-28_20-12-11

در همین راستا حالا ستاره معصومی همسر اینفلوئنسر ستاره فصل گذشته استقلال با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش به طور ویژه از قائدی حمایت کرده است.

وی با نمایش تصویری از لحظه گل تماشایی مهدی قائدی به الوحده او‌ را با ستاره تیم ملی برزیل مقایسه کرده و لقب نیمار را برای او انتخاب کرده است.

مهدی قایدی زادهٔ ۱۴ آذر ۱۳۷۷ زاده بوشهر است، که در پست وینگر و مهاجم به صورت قرضی برای باشگاه فوتبال الاتحاد کلبا در لیگ برتر امارات متحده عربی بازی می‌کند.

پیغام احساسی حاکم شارجه برای مهدی قائدی

به گزارش وقت صبح، مهدی قائدی ستاره فصل گذشته تیم استقلال این روزها در حال گذراندن شرایط عجیب و متفاوتی در دنیای فوتبال است.

چرا که او برخلاف نظر برخی از منتقدان اش به یکی از مهره‌های تاثیرگزار و درخشان تیم اتحاد کلباء امارات بدل شده است.

اما نکته عجیب و سوال برانگیز ماجرا این است که او با توجه به درخشش این روزهای اش توسط امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتبال دعوت نشده است.

هر چند شنیده ها حاکی از این است که قائدی دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شود و با توجه به زمان باقی مانده برای جام ملت‌های آسیا بعید است نام او جایی در فهرست تیم ملی داشته باشد.

 این در حالی است که برخی از نزدیکان این مهاجم بوشهری اعلام کرده اند که موضوع دعوت نشدن او به تیم ملی باعث ناراحتی و دلخوری عمیق مهدی قائدی شده است.

در همین خصوص حالا این بازیکن خوش تکنیک با انتشار استوری معناداری در صفحه شخصی اش به حواشی این روزها پاسخ داده است.

او با انتشار تصویری از خودش در آغوش رئیس هیئت مدیره باشگاه اتحاد کلباء و اشاره به پیغام احساسی حاکم شهر شارجه در تمجید از او محبوبیت اش در امارات را به رخ همه کشیده است.

۰
ارسال نظر