جونگکوک از دوری عضای گروه "بی‌تی‌اس" در عذاب است!

جونگکوک بی‌صبرانه در انتظار رسیدن سال 2025 و بازگشت بی‌تی‌اس به عنوان یک گروه به صنعت موسیقی است!

primary_image
کد خبر : ۲۱۸۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-جونگکوک کوچکترین عضو گروه بی‌تی‌اس فاش کرد که دوری از اعضای گروه تا چه حد سخت و غیرممکن است! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جونگکوک کوچکترین عضو گروه بی‌تی‌اس اخباری جدید درباره بازگشت این گروه محبوب را فاش کرد: «من واقعاً دلم برای آنها تنگ شده است.»

گروه موسیقی مشهور جهانی BTS در سال 2025 دوباره به عنوان یک گروه متحد خواهند شد.

جونگکوک از گروه بی‌تی‌اس در مصاحبه اخیر خود درباره بازگشت گروه صحبت کرد و گفت که غیبت اعضای گروهش خلأ قابل توجهی در فعالیت او در صنعت موسیقی ایجاد کرده است.

در گفتگو با اپل موزیک، جوانترین عضو بی‌تی‌اس اعتراف کرد که در حین کار به عنوان یک خواننده مستقل واقعاً دلتنگ دیگر اعضای گروه مشهور خود شده است.

جونگکوک افزود: «وقتی به تنهایی در حال فیلمبرداری یا روی صحنه بودم یا حتی در حین صرف غذا، غیبت آن‌ها در کنار خودم را به شدت حس می‌کردم.» 

ارتباط صمیمی با گروه

این خواننده جوان بار دیگر به ارتباط صمیمی و ویژه اعضای گروه و طرفدارانشان اشاره کرد و گفت: «ضرب المثلی در کره وجود دارد که می‌گوید "شما دوستان خود را حتی تا گانگام هم دنبال خواهید کرد، اما میان بی‌تی‌اس و آرمی‌ها، نمی‌دانم چه کسی به دنبال آن یکی است.» 

او همچنین ادامه داد: «این پیوند بسیار خاص است. احساس وابستگی ما به یکدیگر فوق العاده دوست داشتنی است.» 

سال گذشته، جونگکوک و سایر اعضای گروه مشهور کره جنوبی اعلام کردند که برای تکمیل خدمت سربازی خود فعالیت‌های گروهی خود را متوقف خواهند کرد.  

جونگکخوک، آر.امِ، تهیونگ و جیمین در حالی که جی‌هوپ، جین و شوگا خدمت سربازی خود را می‌گذرانند، روی حرفه مستقل خود تمرکز کرده‌اند.

۲
ارسال نظر