آهنگ “تو که بخوای میتونی” امیر تتلو و تکرار دوباره

آهنگ امیر تتلو تو که بخوای میتونی هرچند فحش ندارد و خشن نیست اما ریتم آنقدر تکراری است و دکلمه انقدر زیاد که خسته می شویم.

آهنگ “تو که بخوای میتونی” امیر تتلو و تکرار دوباره
کد خبر : ۲۰۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - آهنگ جدید امیر تتلو تو که بخوای میتونی منتشر شد و همانطور که احتمال می رفت بازهم در آن ریتمی تکراری و شعری شبیه سایر آهنگ های مشابه تتلو استفاده شده بود.

در حالی که طرفداران تتلو گمان می کردند همکاری او با شرکت یونیورسال موجب ارتقا سطح موزیک های تتلو می شود اما بسیاری از آنان از تکراری بودن و کم شدن خلاقیت در آهنگ ها انتقاد می کنند.

کاور آهنگ تو که بخوای میتونی امیر تتلو منتشر شد.

به گفته تتلو این کمپانی استاندارهایی مانند مدت زمان دارد که خوانندگان باید رعایت کنند.

در کنار اینها تتلو در آهنگ توکه بخوای میتونی حتی از آهنگ های قبلی هم بیشتر از دکلمه استفاده کرده که به اصطلاح روی مخ مخاطب است.

او در این دکلمه ها از کلیشه ای به نام توصیف تنهایی استفاده کرده است و از آهنگ دل من هواتو کرده 2 مدام با این اصطلاح « گاهی می شود از تنهایی به فلان چیز رسید» بازی می کند.

دکلمه خسته کننده در تو که میخوای میتونی

شاید در مقدار کم و برای بارهای اول چنین چیزهایی جذابیت داشته باشد اما تکرار مداوم و استفاده بیش از حد کل موزیک را خراب می کند.

مثلا در آهنگ جدید تتلو می گوید: «همیشه سفیدی از روشنایی و پاکی نیست/ یه وقت ها از نداریه/ یه وقت ها از تنهاییه/ یه وقت ها از غریبیه/ یک یک دو دو هشت.»

یا در دکلمه وسط آهنگ می گوید : «بله ، میشه از تنهایی یه کوه شد و فوران کرد/ میشه یه قلب شد و ضربان زد/ ولی یه وقت هایی هم میشه از تنهایی/ رسید به مرگ ، سرطان درد.»

غم بسیار زیاد و گرفتن نقش قربانی از دیگر انتقادات به آهنگ های جدید امیر تتلو است. او مدام از مردم و دوستانش می نالد و همه را دشمن و نامرد می داند که به او ضربه می زنند.

برای نمونه به قسمتی از متن آهنگ تو که میخوای میتونی دقت کنید:

بخشی از متن آهنگ تو که میخوای میتونی امیر تتلو

دلم رو صد بار شکستی عیب نداره
تو بال پروازمم خورد کن

از حرارتم برات چیزی نمونده
تو همین اندازشم دود کن

غم عالم توو گلومه
تو درار اشک من هم تند تند

یکم هم به این تن خسته داغون
که پر از خشمه توجه کن

تو که با همه به جز من مهربونی
یکم هم من رو نوازش کن

تو که آروم جونی
یکم توو بغلت این تن خسته رو خوابش کن

تو که با همه به جز من مهربونی
یکم هم من رو نوازش کن

تو که آروم جونی
یکم توو بغلت این تن خسته رو خوابش کن

۰
ارسال نظر