تئاتر جدید “آنجلینا جولی” با همکاری دختر 15 ساله‌اش به صحنه خواهد رفت!

آنجلینا جولی خانم بازیگر مشهور هالیوودی با کمک دختر 15 ساله خود ویوین، یک تئاتر جدید را بر صحنه برادوی خواهد برد.

تئاتر جدید “آنجلینا جولی” با همکاری دختر 15 ساله‌اش به صحنه خواهد رفت!
کد خبر : ۱۹۸۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - پروژه بعدی آنجلینا جولی بازیگر 48 ساله آمریکایی تئاتری با همکاری دختر 15 ساله خود ویوین خواهد بود.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، آنجلینا جولی در حال آماده سازی پروژه آینده خود در صحنه برادوی است. این پروژه جدید با همکاری دختر 15 ساله او برد پیت به نام ویوین به صحنه خواهد رفت.

خانم بازیگر می‌گوید دخترش ویوین در مورد تئاتر جدی است. این دختر 15 ساله سخت کار می‌کند تا به بهترین شکل بفهمد که چگونه در این پروژه مشارکت کند.

جولی اعلام کرده که به عنوان تهیه کننده اصلی کار خود را در این پروژه آغاز خواهد کرد. این تئاتر موزیکال به نام «بیگانگان» اقتباسی از رمان هینتون و فیلم فرانسیس فورد کاپولا در سال 1983 است.

تایید شده است که دختر جولی، ویوین 15 ساله، الهام بخش او برای انجام این پروژه بوده است. او به مادرش در انجام این پروژه کمک خواهد کرد و دستیار خانم تهیه کننده خواهد بود.

خوشحالی آنجلینا جولی از آغاز پروژه جدیدش!

جولی در بیانیه‌ای گفت: «ویوین من را به یاد مادرم می‌اندازد. او تمرکزش را بر مرکز توجه بودن نمی‌گذارد، بلکه برای حمایت از دیگران تلاش می‌کند. او در مورد تئاتر بسیار متفکر و جدی است. او سخت کار می‌کند تا به بهترین نحو درک کند که چگونه می تواند مشارکت داشته باشد.»

این مادر و دختر در اوایل سال جاری اولین نمایش جهانی فیلم «بیگانگان » را در خانه نمایش «La Jolla» در کالیفرنیا دیدند. آن‌ها بعداً با نویسنده این اثر، هینتون ملاقات کردند. هینتون این اثر را در نوجوانی و در سن ویوین نوشت.

یک منبع نزدیک به جولی می‌گوید: «آنجلینا از این کار جدید هیجان‌زده است. او معتقد است که این یک موزیکال برای همه سنین است، اما به ویژه در میان جوانان محبوب می‌شود. او می‌خواهد اطمینان حاصل کند که تیم در هر مرحله از راه به جوانان گوش می‌دهد و با آنها کار می‌کند.»

این تئاتر موزیکال به کارگردانی دانیا تیمور و نویسندگی جاستین لوین و آدام رپ به صحنه خواهد رفت.

آنجلینا جولی همچنین فاش کرده است که خیلی خوش شانس است که بخشی از این تولید ویژه است.

برنده اسکار گفت: «من در مؤسسه لی استراسبرگ تحصیل کردم، جایی که متوجه شدم اولین عشق من، به عنوان یک هنرمند، تئاتر بود. تا به امروز راهی برای بازگشت به تئاتر پیدا نکرده بودم. امیدوارم بتوانم در کنار یادگیری از این تیم شگفت انگیز، همکاری خوبی نیز با آن‌ها داشته باشم.»

جولی با پسرانش مادوکس 22 ساله و پکس 19 ساله در فیلم «بدون خون» که کارگردانی آن را بر عهده داشت، همکاری کرد. این دو پسر به عنوان دستیار کارگردان کار می‌کردند.

۰
ارسال نظر