درگذشت خانم مدل و بازیگر زیبا در 70 سالگی!

همسر شلی اسمیت، خانم مدل سابق، بازیگر و ستاره سریال «همکاران» خبر درگذشت این ستاره در سن 70 سالگی را تایید کرد!

درگذشت خانم مدل و بازیگر زیبا در 70 سالگی!
کد خبر : ۱۹۷۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - مایکل مگوایر همسر شلی اسمیت مدل سابق و بازیگر مشهور خبر درگذشت او در 70 سالگی را منتشر کرد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، شلی اسمیت بازیگر و مدل سابق در سن 70 سالگی درگذشت. به گفته همسرش مایکل مگوایر، اسمیت در 8 آگوست در بیمارستان پرسبیتریان هالیوود پس از چند روز ایست قلبی درگذشت.

شوهرش این ستاره هالیوودی در بیانیه‌ای نوشت: «همه ما دل شکسته‌ایم. ما همچنین بسیار خوش شانس هستیم که تحت تأثیر این روح زیبا، باهوش، دلسوز و باورنکردنی قرار گرفتیم.»

مگوایر در ویدئویی که پس از فوت همسرش در فیس بوک به اشتراک گذاشت، اعلام کرد که سلامت این خانم بازیگر در سال گذشته رو به وخامت رفته بود.

او در 9 آگوست نوشت: «فرشته عزیز و نازنین من شلی اسمیت دیروز ساعت 2:20 بعد از ظهر با آرامش از دنیا رفت. فرزندانش، نیکی و میراندا ناتان و من در کنارش بودیم.»

مگوایر در ادامه نوشت: «شلی یک زندگی باورنکردنی داشت! ما همه دلشکسته‌ایم. زندگی خیلی کوتاه است. هر ثانیه‌اش را به حساب بیاور و هر ثانیه‌اش را با عشق پر کن.»

خانم ستاره روان‌درمانگری را به مدلینگ و بازیگری ترجیح داد!

اسمیت در 25 اکتبر 1952 در پرینستون، نیوجرسی متولد شد و در سال 1969 از کالج کانکتیکات فارغ التحصیل شد.

به گزارش مجله ورایتی، اسمیت در دهه 1970 با حضور در مجلات مشهوری مانند مادمازل، ووگ، گلمور و هارپر بازار نام خود را به عنوان یک مدل برتر بر سر زبان‌ها انداخت.

در سال 1979، او به حرفه بازیگری روی آورد. به ویژه در سریال کمدی همکاران ظاهر شد. علیرغم پخش کوتاه 13 قسمتی، این سریال در جوایز گلدن گلوب و پرایم تایم اِمی موفق به کسب جایزه شد.

اسمیت همچنین در سریال‌ها و فیلم‌های موفق دیگری نیز نقش آفرینی کرد.

اسمیت پس از بازنشستگی از بازیگری برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه آنتیوخ به مدرسه بازگشت. خانم مدل و بازیگر از مدرک خود برای تبدیل شدن به یک درمانگر ازدواج و خانواده در کالیفرنیا استفاده کرد.

به گفته شوهرش، اسمیت چند سال گذشته را به ارائه خدمات درمانی به صورت آنلاین ادامه داد. مگوایر گفت: «او عاشق کمک به مردم بود. بیشتر از همه، او به من کمک کرد. او از من آدمی بهتر از همیشه ساخت.»

او در حالی که اشک می‌ریخت گفت: «ما خیلی عاشق بودیم و این عشق تا لحظه‌ای که او رفت قوی و قوی‌تر شد. من آشفته و غمگین هستم.»

۰
ارسال نظر