درگذشت غم‌انگیر و ناگهانی دختر رپر 14 ساله طرفداران را متاثر کرد!

خانواده لیل تای، دختر خواننده نوجوان خبر ناراحت کننده و غیرمنتظره درگذشت ناگهانی این رپر 14 ساله و برادرش را منتشر کرده‌اند!

درگذشت غم‌انگیر و ناگهانی دختر رپر 14 ساله طرفداران را متاثر کرد!
کد خبر : ۱۹۶۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - خانواده لیل تای خبر درگذشت همزمان او و برادرش را منتشر کرده‌اند با این حال علت مرگ در حال حاضر مشخص نیست.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، این دختر 14 ساله به نام کلر هوپ به خاطر فعالیت‌های جنجالی خود در سبک رپ به شهرت رسید.

او با نام لیل تای در این سبک موسیقی شناخته می‌شد. خبر درگذشت او و برادرش توسط خواهر و برادرشان تایید شده است.

این نوجوان اینفلوئنسر جنجالی رسانه‌های اجتماعی در سال 2018 به شهرت رسید. او با به رخ کشیدن ثروت خود جنجالی شد.

خانواده او در اینستاگرام خود نوشتند: «با دلی سنگین خبر ویرانگر درگذشت ناگهانی و غم انگیز کلر محبوبمان را به اشتراک می‌گذاریم. هیچ کلمه‌ای برای بیان این فقدان غیر قابل تحمل و درد غیرقابل وصف نداریم.»

آن‌ها همچنین افزودند: «این اتفاق کاملاً غیرمنتظره بود و همه ما را در شوک فرو برد. درگذشت برادر او عمق غیر قابل تصورتری به غم و اندوه ما اضافه کرد.»

درگذشت ناگهانی دختر رپری که در 9 سالگی به شهرت رسید!

این خانواده در زمان غم و اندوه زیاد خود، در حالی که شرایط پیرامون مرگ کلر و برادرش را بررسی می‌کنند، خواستار حفظ حریم خصوصی خود شدند. در پایان این بیانیه آمده است:

«کلر برای همیشه در قلب ما باقی خواهد ماند. غیبت او خلأ غیرقابل جایگزینی را بر جای می‌گذارد. همه کسانی که او را می‌شناختند و دوست داشتند تا ابد دلتنگ او خواهند بود.»

هویت برادر کلر و همچنین علت مرگ آن‌ها هنوز فاش نشده است. در حالی که سن او هرگز به طور رسمی فاش نشد، اعتقاد بر این است که لیل تای در سن 9 سالگی در سال 2017 به شهرت رسید.

او اصالتاً اهل کانادا بود، اما به لس‌آنجلس نقل مکان کرده بود. علی‌رغم انتقادهای شدید از رفتارهای نادرست و نامتعارف او، لیل تای به سرعت تعداد زیادی دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی به دست آورد.

با این وجود که او در پنح سال گذشته فعالیتی در اینستاگرام خود نداشت هنوز بیش از 3 میلیون دنبال کننده دارد.

طرفداران او برای تشلیت گفتن به خانواده او به بخش نظرات پست‌های او در شبکه‌های اجتماعی رفتند.

آخرین پست لیل تای در صفحه اینستاگرام خود در سال 2018 بود. او با انتشار پستی به رپر فقید «XXXtentacion» ادای احترام کرد و از او به خاطر توصیه‌هایی که به او کرد و برای اینکه مانند پدری مهربان برای او بود تشکر کرد.

۰
ارسال نظر