طلاق خانم خواننده اسپانیایی از همسر خواننده خود پس از 3 سال!

رزالیا خانم خواننده مشهور اسپانیایی پس از 3 سال از راو آلخاندرو همسر خواننده خود طلاق گرفت!

طلاق خانم خواننده اسپانیایی از همسر خواننده خود پس از 3 سال!
کد خبر : ۱۹۲۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - رزالیا و راو آلخاندرو خوانندگان مشهور اسپانیایی تنها چند ماه پس از ازدواج، رابطه عاشقانه 3 ساله خود را به پایان رساندند!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، رزالیا خانم خواننده 30 ساله و همسرش راو آلخاندرو از یکدیگر جدا شده‌اند. این زوج خواننده اولین بار در آگوست سال 2021 رابطه احساسی خود را آغاز کردند. رزالیا در ماه مارس امسال فاش کرد که الخاندرو از او خاستگاری کرد.

این زوج بعد از سه سال زندگی مشترک از هم جدا شده‌اند. منبعی نزدکی به این زوج اعلام کرده است علیرغم عشق و احترامی که این دو خواننده به یکدیگر داشتند هر دوی آن‌ها به پایان ازدواج خود رضایت داشتند.

شایعات رابطه احساسی رزالیا و الخاندرو اولین بار در آگوست 2021 آغاز شد. این زوج ماه بعد در رسانه‌های اجتماعی خبر رابطه عاشقانه خود را منتشر کردند.

رزالیا و همسر سابقش الخاندرو

رزالیا و همسر سابقش الخاندرو

در مارس 2022، خانم خواننده اسپانیایی فاش کرد که روی پای خود RR را خالکوبی کرده است. او در مصاحبه‌ای فاش کرد که از قبل به آلخاندرو گفت که حروف اول نام خود و نام خانوادگی او را خالکوبی خوهد کرد.

الخاندرو تنها یک ماه پس از این مصاحبه فاش کرد که نام رزالیا رو با دست خط خانم خواننده بر روی بدن خود خالکوبی کرده است.

در ماه مارس، این زوج خبر ازدواج خود را در موزیک ویدیوی آهنگ خود به نام Beso منتشر کردند. در همان ماه، آن‌ها در مصاحبه‌ای با بیلبورد درباره پیوندشان صحبت کردند.

الخاندرو به این نشریه گفت: «رزی پایه موسیقی قوی‌تری نسبت به من دارد. به این معنا که من در موسیقی خود برونگراتر هستم، اما او بسیار منظم‌تر است. او یک معتاد به کار است.

کلاس پیانو، رقص و خوانندگی. به او می‌گویم چه چیز دیگری می‌توانی یاد بگیری وقتی هیچ کس مثل تو آواز نمی‌خواند؟» روزالیا اضافه کرد که الخاندرو بسیار آرام تر از او است و این موضوع به خانم خواننده کمک کرده است تا تعادل خود را حفظ کند.

۰
ارسال نظر