درگذشت ناراحت کننده دختر “چارلی چاپلین”

ژوزفین، دختر بازیگر مشهور بریتانیایی چارلی چاپلین، ک ه خود یک هنرپیشه موفق نیز بود در سن 74 سالگی درگذشت!

درگذشت ناراحت کننده دختر “چارلی چاپلین”
کد خبر : ۱۹۱۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - ژوزفین هانا چاپلین، دختر بازیگر مشهور چارلی چاپلین در سن 74 سالگی درگذشت!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جوزفین هانا چاپلین، دختر فیلمساز و بازیگر مشهور چارلی چاپلین، در سن ۷۴ سالگی درگذشت. خانواده چاپلین تایید کردند که این بازیگر در تاریخ 13 جولای در فرانسه درگذشت. با این حال دلیل فوت او ذکر نشده است.

ژوزفین چاپلین در 28 مارس سال 1949 در سانتا مونیکا به دنیا آمد. او سومین فرزند از هشت فرزند چارلی چاپلین بود. مادر ژورفین اونا اونیل، چهارمین همسر چارلی چاپلین بود.

ژوزفین علاوه بر اینکه دختر یک بازیگر معروف بود، خودش نیز در صنعت فیلم‌ به نامی آشنا تبدیل شده بود. او در کودکی در کنار پدرش در فیلم «Limelight» محصول 1952 و «کنتسی از هنگ کنگ» محصول سال 1967 ظاهر شد.

بخوانید: داستان باورنکردنی دزدیده شدن جسد "چارلی چاپلین"!

او در طول زندگی خود در چندین فیلم و سریال انگلیسی و فرانسوی نقش آفرینی کرد.

ژوزفین همچنین در طول سال‌های زندگی خود دفتر چاپلین در پاریس را به نمایندگی از خواهر و برادرانش مدیریت می‌کرد.

چارلی چاپلین و دخترش ژوزفین

چارلی چاپلین و دخترش ژوزفین

زندگی شخصی و حرفه‌ای خانم بازیگر!

این بازیگر فرانسوی در سال 1969 با یک تاجر یونانی به نام نیکی سیستواریس ازدواج کرد. این زوج به مدت هشت سال قبل از درخواست طلاق در سال 1977 در کنار یکدیگر زندگی کردند.

ژوزفین پس از طلاق از اولین همسرش به زودی با بازیگر فرانسوی موریس رونه ازدواج کرد. رونه در سال 1983 در اثر سرطان درگذشت. چاپلین بعداً باستان شناس مشهور ژان کلود گاردن ازدواج کرد. این زوج از سال 1989 تا زمان مرگ آقای باستان شناس در سال 2013 با هم بودند.

چاپلین همچنین مادری دوست داشتنی برای سه فرزندش جولین رونت بازیگر 43 ساله، چارلی سیستواریس 52 ساله و آرتور گاردین بود.

چاپلین همیشه از خانواده‌اش مراقبت می‌کرد و حتی از ساخت مجسمه‌ای به افتخار پدرش در واترویل ایرلند حمایت کرد، جایی که خانواده چاپلین اغلب با هم تعطیلات خود را می‌گذراندند

. پدر معروف او یک بازیگر، فیلمساز و آهنگساز انگلیسی بود که در دوران فیلم صامت به شهرت رسید. او با شخصیت طنز خود شناخته شد و به عنوان یکی از مهم‌ترین چهره های این صنعت شناخته می‌شود.

از زمان انتشار این خبر ناراحت کننده، ادای احترام طرفداران برای گرامی داشت زندگی باورنکردنی این بازیگر در فضای مجازی سرازیر شده است.

۰
ارسال نظر