جونگکوک از BTS طرفدار پر و پا قرص این گروه دختر است!!

جونگکوک جوان‌ترین عضو گروه محبوب بی تی اس طرفدار این گروه دختر تازه کار در صنعت کی‌پاپ است!

جونگکوک از BTS طرفدار پر و پا قرص این گروه دختر است!!
کد خبر : ۱۸۷۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - جونگکوک به غیرمنتظره‌ترین روش ممکن ثابت کرده است که بزرگترین طرفدار گروه «لسرافیم» است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جونگکوک، کوچکترین عضو گروه BTS ثابت کرده که بزرگترین طرفدار گروه دختر «لسرافیم» است! آقای آیدل 25 ساله این کار را به غیرمنتظره ترین شکل و در غیرمنتظره ترین مکان انجام داده است.

جونگکوک یکی از آیدل‌های قدیمی و حرفه‌ای صنعت کی پاپ است.

او پس از آغاز فعالیت حرفه‌ای خود در سال 2013، رشد کرده و به یکی از بهترین‌ها در این صنعت تبدیل شده است.

علیرغم حضور در یکی از بزرگترین گروه‌های جهان، جونگکوک همیشه دوست دارد نشان دهد که چقدر از هنرمندان جوان کشور خود حمایت می‌کند. به ویژه گروه‌های تازه کار کمپانی خود، یعنی هایب! جونگکوک از ابتدای فعالیت حرفه‌ای گروه «لسرافیم» یکی از بزرگترین طرفداران و حامیان این گروه بوده است.

در آگوست سال 2022، جونگکوک در ویدیوی کوه نوردی خود به بهترین شکل حمایت خود از این گروه را نمایش داد. جونگکوک در این ویدیو آهنگ‌هایی از گروه لسرافیم و تی اکس تی را پخش کرد.

در حین پخش آهنگ «Fearless» از گروه لسرافیم این آقای آیدل نتوانست مقاومت کند و همراه با این آهنگ چالش رقص این گروه را اجرا کرد.

گروه کی پاپ تازه کار لسرافیم

جونگکوک طرفدار پر و پا قرص گروه «لسرافیم» است!

حالا جونگکوک این کار را برای بار دیگر انجام داده است. آقای آیدل 25 ساله این بار چالش رقص آهنگ مشهور و موفق این گروه به نام «Anti-Fragile» را انجام داده است.

این آهنگ به سرعت پس از انتشار به یک موفقیت بزرگ برای این گروه تبدیل شد. آیدل‌های مختلف و طرفداران زیادی این گروه را در انجام دادن چالش رقص این آهنگ همراهی کردند.

در تاریخ 6 ژوئیه، پس از انتشار تبلیغ «XYLITOL» از گروه بی تی اس یک کاربر در توییتر برخی از تصاویر پشت صحنه از تهیونگ را همراه با ویدیویی به اشتراک گذاشت.

در حالی که ویدیو تماماً در مورد تهیونگ بود، کاربران اینترنتی نتوانستند متوجه جونگکوک نشوند.

این ویدیو جیمین را نشان می‌دهد که کوچکترین عضو گروه را در آغوش گرفته است، در حالی که جونگکوک تمام تلاشش را می‌کند تا آهنگ جدید گروه لسرافیم را بخواند و چالش رقض این گروه را انجام بدهد.

اگرچه این صحنه تنها چند ثانیه طول کشید، کاربران اینترنتی نتوانستند نسبت به این ویدیو بی تفاوت باشند.

برخی از طرفداران حتی آهنگ اصلی را بر روی این ویدیو قرار دادند تا بتوانند جونگکوک را در حال اجرای این چالش به خوبی ببینند.

۰
ارسال نظر