قسمت هشتم احضار؛ حرف‌های نامجو از زبان مادر مائده!

مادر مائده معتقد است مرد باید ناز بکشد و زن ناز کند. این بخش از سریال مخاطب را یاد فایل صوتی محسن نامجو می اندازد که از «نیاز و ناز» گفته بود.

قسمت هشتم احضار؛ حرف‌های نامجو از زبان مادر مائده!
کد خبر : ۱۷۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- قسمت هشتم احضار به دو بخش مرور احضار روح کامرانی و روابط خواستگار مائده با رها گذشت! در اوایل قسمت زهره در سفره شام در خودش فرو رفته و به فکر حرفی است که مائده از زبان محسن زد.

مائده و زهره به حرف های دایی گوش می کنند.

بعد از شام زهره و مائده داخل ماشین در مورد جزئیات جلسه احضار روح کامرانی صحبت می کنند و زهره ترغیب می شود به جلسه احضار روح برود.

صحنه بعدی مائده را نشان می دهد که به محض ورود به خانه مورد پرس و جوی خانواده قرار می گیرد. مادر مائده فکر می کند او تا الان با جعفری بوده و او را مواخذه می کند.

کافه بازی مائده و جعفری در این بخش.

بعد از اینکه متوجه می شود مائده خانه دایی بوده از جلسه می پرسند و می گویند منتظر تماس پسر باش. پدرخوانده مائده می گوید خب خودش زنگ بزند که با اعتراض مادر مواجه می شود.

مادر مائده معتقد است مرد باید ناز بکشد و زن ناز کند و این طبیعت آنها است. پسر نباید با زنگ نزدن دختر جا بزند! این بخش از سریال مخاطب را یاد فایل صوتی محسن نامجو می اندازد که از «نیاز و ناز» گفته بود.

نامجو در آن فایل صوتی که با انتقادات زیادی همراه شد گفته بود در فرهنگ ما « نه یعنی هزار چیز»

بخوانید: واکنش سروش هیچکس به فایل صوتی نامجو ؛ "نه یعنی نه"

خواستگار مائده و رها

حامد که ظاهرا سن و سالی دارد زنش را از مائده مخفی کرده است. او عذاب وجدان دارد و چند روز است به رها زنگ نزده. وقتی زنگ می زند رها می گوید امروز کار دارد و فردا قرار بگزارند.

حامد شک می کند و رها را تعقیب می کند و متوجه می شود رها وارد خانه ای شده و 2 ساعت در آنجا مانده است. او شک می کند و رها را سین جین می کند تا بالاخره می فهمد آنجا کلینیک ترک اعتیاد است.

خواستگار مائده به رها شک می کند.

بله! رها می خواهد بخاطر حمید اعتیاد را ترک کند و این مساله خواستگار بی وفا را بیشتر درگیر عذاب وجدان می کند. دوست صاحب کافه او اما به این چیزها اعتقاد ندارد و ناباب بازی در می‌آورد.

در قسمت هشتم احضار اصل داستان خوب پیش نرفت. باید دید در قسمت نهم چه داریم! خلاصه و نقد تمام قسمت ها را در وقت صبح بخوانید.

بخوانید: قسمت هفتم احضار؛ شیت‌ تست‌های مائده در کافه!

۰
ارسال نظر