گروه تازه‌کار کی‌پاپ رکورد BTS و بلک پینک را شکست!

نیوجینز گروه دختر کره‌ای که در سال 2022 فعالیت خود را آغاز کرده، بار دیگر با شکستن رکورد BTS و بلک پینک تاریخ‌ساز شده است.

گروه تازه‌کار کی‌پاپ رکورد BTS و بلک پینک را شکست!
کد خبر : ۱۵۱۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
1

وقت صبح - نیوجینز، گروه دختر جدید کمپانی هایب که مدیریت گروه مشهور BTS را نیز بر عهده دارد، با شکستن رکوردها تاریخ‌ساز شده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، گروه تازه‌کار نیوجینز بار دیگر تاریخ ساز شده است.

این گروه با پنج هفته حضور در جدول 100 آهنگ برتر بیلبورد، به اولین گروه در کی‌پاپ تبدیل شده است که به این دست آورد رسیده است.

نیوجینز همچنین در حال حاضر تنها گروه دختری است دو آهنگ در جدول 100 آهنگ برتر بیلبورد به مدت پنج هفته داشته است.

بیلبورد در تاریخ 22 فوریه اعلام کرد که آهنگ جدید گروه نیوجینز به نام OMG با رتبه 76 پنجمین هفته خود در این جدول را سپری کرده است.

این آهنگ در طول این هفته تنها دو جایگاه سقوط کرده است.

این آهنگ یک ماه پیش با رتبه 91 حضور خود در این جدول را آغاز کرده بود. به گزارش وقت صبح نیوجینز همچنین به اولین گروه کی‌پاپ تبدیل شده است که به این زودی دو آهنگ در جدول 100 آهنگ برتر بیلبورد داشته است.

آهنگ محبوب این گروه به نام Ditto تنها یک هفته پیش از OMG وارد این جدول شده است.

اعضا گروه نیوجینز

مجموع زمان حضور این دو آهنگ در این جدول، نیوجینز را به دومین گروه دختر کی‌پاپ با بیشترین زمان حضور در جدول 100 آهنگ برتر بیلبورد تبدیل کرده است.

جایگاه شماره یک به گروه بلک پینک با اولین آلبومشان به نام The Album تعلق دارد.

پرمخاطب‌ترین گروه دختر در کی‌پاپ!

نیوجینز همچنین با پشت سر گذاشتن گروه بلک پینک به پرمخاطب‌ترین آهنگ از گروه دختر کی‌پاپ در برنامه پخش موسیقی اسپاتیفای تبدیل شده است.

آهنگ Ditto در 13 فوریه به جایگاه اول این جدول راه یافت. همچنین در در 28 ژانویه، پیش‌فروش‌های آلبوم گروه نیوجینز از 444هزار نسخه فراتر رفت و رکورد بیشترین پیش‌فروش اولین آلبوم گروه دختر کره‌ای در تاریخ را شکست.

علاوه بر این، آن‌ها همچنین به رتبه ششم در لیست آهنگ‌های پرمخاطب کی‌پاپ در اسپاتیفای ایالات متحده رسیده‌اند.

کاربران و طرفداران کی‌پاپ به شدت تحت تاثیر موفقیت و دستاوردهای این گروه در مدت کوتاه آغاز فعالیت خود قرار گرفته‌اند.

۰
ارسال نظر
  • رونیکا

    از این گروه متنفرم آخه ی گروه مسخره ( نمی خوام توهین کنم ولی خب )بی تی اس و بلک پینک این همه زحمت کشیدن بعد اونوقت چجوری این گروه با ۱۰۰ تا آهنگ رکورد زده حالا ۱۰۰ تا یا ۲۰۰ تا مهم نیست مهم اینکه کی بیشتر زحمت کشیده که بی تی اس و بلک پینک😪