آغاز فیلمبرداری موزیک ویدیو جیسو عضو بلک پینک!

جیسو، بزرگترین عضو گروه کره‌ای بلک پینک، پس از ماه‌ها انتظار بلینک‌ها فیلمبرداری موزیک ویدیو تک نفره خود را آغاز کرد.

آغاز فیلمبرداری موزیک ویدیو جیسو عضو بلک پینک!
کد خبر : ۱۵۱۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - کمپانی وای جی اینترتینمنت که مدیریت این گروه محبوب را به عهده دارد خبر آغاز فیلمبرداری موزیک ویدیو جدید جیسو را تایید کرده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جیسو عضو محبوب گروه بلک پینک فیلمبرداری اولین موزیک ویدیو تک نفره خود را خارج از کشور آغاز کرده است.

جیسو آخرین عضو این گروه است که کامبک تک نفره خود را منتشر خواهد کرد.

کمپانی وای جی در روز 21 فوریه این خبر خوشحال کننده را تایید کرد. فیلمبرداری تمام این موزیک ویدیو خارج از کشور کره جنوبی و به صورت کاملا محرمانه انجام خواهد شد.

وای جی در بیانیه خود اعلام کرده است که دلیل سختگیری‌ها برای محرمانه نگه داشتن این موزیک ویدیو هزینه بسیار زیاد آن است.

موزیک ویدیو تک نفره جیسو بیشترین هزینه را در میان تمام موزیک ویدیوهای اعضا و حتی گروه بلک پینک، داشته است.

موفق‌ترین گروه دختر دنیا

گروه بلک پینک پس از آغاز فعالیت خود در سال 2016 به سرعت به شهرت رسید. به گزارش وقت صبح این گروه در کمترین زمان تبدیل به موفق‌ترین گروه دختر در کی‌پاپ و حتی در کل دنیا شد.

بلیت‌های تورهای این گروه همیشه قبل از تاریخ آغازین تماما به فروش می‌روند.

اعضا این گروه تا به امروز موفق به شکستن چندین رکورد موسیقی در جهان شده اند. همچنین بلک پینک اولین گروه کی‌پاپ در تاریخ است که در فستیوال موسیقی کواچلا اجرا کرده است.

آخرین تور جهانی این گروه به نام BornPink به مناسب جدیدترین آلبوم و کامبک این گروه پس از 19 ماه، 1.5 میلیون بازدید کننده در سراسر دنیا داشته است.

این گروه قرار است در ماه آوریل امسال برای بار دیگر در کواچلا اجرا کنند. بلک پینک همچنین در ماه جولای اجرایی در فستیوال British Summer Time خواهد داشت.

۱
ارسال نظر