آهنگ امیر تتلو نردبون همراه سهراب ام جی؛ جمع نقیضین!

آهنگ امیر تتلو نردبون همراه سهراب ام جی با توجه به اینکه این دو تفکرات متفاوتی دارند همکاری جالبی است اما رپرهایی که باهم نمی‌سازند چرا همکاری می‌کنند؟

آهنگ امیر تتلو نردبون همراه سهراب ام جی؛ جمع نقیضین!
کد خبر : ۱۳۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - آهنگ نردبون امیر تتلو خواننده زیر زمینی ساکن ترکیه و سهراب ام جی رپری که در سایت های شرطبندی فعالیت دارد منتشر شد. آهنگ امیر تتلو نردبون همراه سهراب ام جی نوعی همکاری است که منافع مشترکی برایشان دارد.

بعد از مدتها آهنگ نردبون تتلو و ام جی منتشر شد. این آهنگ در آلبوم زاخار اصلی سهراب ام جی قرار دارد که تحت لیبل زاخار رکوردز که اهداف اقتصادی دارد منتشر شده است.

بخوانید: سامان ویلسون: جرات ندارم با امیر تتلو "فیت" بدهم!

سهراب قبلا در این آلبوم از خواننده های زن جوانی استفاده کرده بود که به اعتقاد بسیاری از رپرها حتی از کیفیت بالایی برخوردار نبودند. به گزارش وقت صبح سایر آهنگ های آلبوم هم پر از الفاظ رکیک و دعوای داخل رپرهاست که بیشتر جنبه بازار گرمی دارد.

آلبوم زاخار اصلی سهراب با حضور تتلو منتشر شد.

امیر تتلو که همین هفته اخیر گفته بود شاید از سایت های شرطبندی خارج شود پیشتر هم در آهنگ مستر لوده و گرگ 2 با سهراب همکاری کرده بود.

نکته مشترک در مورد سهراب (Sohrab.mj )و امیر تتلو (amir tataloo)این است که به فروش لباس و ساز و استفاده از شهرت برای کسب درآمد از سایت های شرطبندی متوسل می‌شوند.

محتوای ضعیف آهنگ جدید امیر تتلو نردبون به همراه سهراب ام جی

قسمت معروف آهنگ نردبون سهراب که ورس آن توسط تتلو خوانده شده این است : «نردبونا رو جمع کنید من خودم بالا ببرم/ من خودم اسانسورم/ یاد گرفتم از کسی بالا نرم.» که نمونه ای از فضای امروز رپ فارسی است.

آهنگ جدید امیر تتلو نردبون

رپ فارسی تا سال گذشته کمی از حاشیه فاصله گرفته بود. بسیای از خواننده ها یا سکوت کرده بودند یا مشغول سایت شرطبندی بودند. اما به گزارش وقت صبح با درگیری سروش هیچکس و سهراب ام جی که بازتاب زیادی داشت دوباره تنش ها زیاد شد.

به نظر می رسد دلیل رغبت اخیر رپرها به این درگیری ها و اصطلاحا دیس و دیس بازی و بتل جذابیت برای طرفداران و فروش آلبوم ها و حضور در سایت های قمار آنهاست.

کار به جایی رسیده که دو تن از خوانندگان درجه چندم رپ به نام پوتک و خشی اس ار هم بتل battle برگزار می‌کنند و همان را هم برای فروش می گذارند.

اخیرا دیس های عرفان پایدار و سامان ویلسون و مهراد هیدن سروصدای زیادی به پا کرده است. به گزارش وقت صبح جالب اینکه با اینکه این خواننده‌ها طرفدارن دختر جوان زیاد دارند، آنها به راحتی در آهنگ‌هایشان توهین جنسیتی می‌کنند.

آهنگ نردبون امیر تتلو و سهراب هم پر از الفاظ رکیک است که در نسخه ای که رپ فارسی منتشر کرده تعداد بسیار بالایی بوق روی الفاظ گذاشته شده است.

بخوانید: ویدئو/ امیر تتلو از سایت‌های شرطبندی جدا شد

حرف های راستی که بی ارزش است!

نکته جالبی که در برخی دیس های این خواننده ها وجود دارد این است که بسیاری از متن هایی که تحت عنوان دیس افراد بهم می دهند درست است و خودشان هم می خندند.

مثلا در آهنگ عروس سامان ویلسون و مهراد هیدن به عرفان می گویند تو چگونه ادعای فعالیت سیاسی داری در حالی که سایت شرطبندی داری!

یا رپرهای ایران به خارج نشینان می گویند شما چه رپر اعتراضی هستید که در کشور خود زندگی نمی کنید!

هرچند در جزئیات اینها جذاب است ولی هنگامی که از بیرون نگاه می کنید همه اینها صرفا برای گرم کردن بازارشان و کسی سود است و هیچ ارزشی ندارد.

همانطوری که سپهر خلسه فاش کرد رپرها قبل از بتل یا دیس ها زنگ می زنند و کارها را باهم هماهنگ می کنند تا تنور داغ شود!

لینک کوتاه

۰
ارسال نظر