عموی فتیله‌ای جای «سروش صحت» را گرفت!

شبکه نسیم تصمیم گرفته به جای «کتاب‌باز»، «دیدی‌نو» را با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی روی آنتن بفرستد. جالب اینجاست که اجرای این برنامه هم در اختیار حمید گلی، یکی از عموهای فتیله‌ای گذاشته شده است.

عموی فتیله‌ای جای «سروش صحت» را گرفت!
کد خبر : ۱۱۶۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، قرار است برنامه جدیدی به نام «دیدی نو» با هدف ترویج کتاب خوانی با اجرای حمید گلی از شبکه نسیم پخش شود.

طبق گفته مهران میرصالحی، تهیه کننده برنامه به ایرنا، «دیدی نو» در ساختار مسابقه طراحی شده و کودکان، نوجوانان و بزرگسالان قرار است در آن شرکت کنند.

شبکه نسیم درحالی تصمیم به تولید «دیدی نو» با هدف ترویج کتاب خوانی گرفته است که پیش از این، همین هدف را در برنامه «کتاب باز» دنبال می کرد.

دست گذاشتن روی این برنامه جدید، به این معناست که احتمالا شبکه نسیم «کتاب باز» را به طور کامل کنار گذاشته است. درست است که تهیه کننده «دیدی نو» در مصاحبه اش تاکید کرده جای هیچ برنامه دیگری را نگرفته اند اما مگر شبکه نسیم چند برنامه با موضوع ترویج کتاب خوانی تولید می کند که «دیدی نو» بخواهد یکی از آنها باشد؟

تنها برنامه شبکه نسیم در حوزه کتاب

«کتاب باز» به عنوان تنها برنامه شبکه نسیم در حوزه کتاب، از سال 1395 با هدف ترویج کتاب خوانی روی آنتن رفت و به دلیل استقبال بالای مخاطبان در طول این سال ها به فصل پنجم رسید.

اختلاف نظرهای تلویزیون با مجری کتاب باز و شائبه ممنوع التصویری سروش صحت، با انتقادهای بسیاری روبه رو شد و صحبت از ساخت این برنامه با مجری دیگر، باز هم به این اعتراض ها دامن زد.

حالا به نظر می رسد شبکه نسیم تصمیم گرفته است به جای پاسخ دادن به اعتراض ها به طور کامل قید «کتاب باز» را بزند و احتمالا ساخت برنامه جدید «دیدی نو» هم با موضوع کتاب، در امتداد همین تصمیم است.

سئله مهم اینجاست که شبکه نسیم بعد از مجری مسلط و کتاب بازی مثل سروش صحت، حالا برای برنامه جدیدش در حوزه کتاب سراغ حمید گلی رفته است، مجری که همه او را به عنوان عموی فتیله ای در برنامه کودکان به یاد می آورند.

۰
ارسال نظر