فوت ناگهانی “بری وایت” کل جهان را شوکه کرد/ علت مرگ مرموز چه بود؟

بری وایت، سوپراستار برجسته WWE چند روز پیش و در سن 36 سالگی با مرگی غیر منتظره از دنیا رفت.

primary_image
کد خبر : ۲۰۲۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از فیگار؛ به تازگی خبری شوکه‌کننده درباره فوت بری وایت، کشتی‌گیر مشهور WWE، در رسانه‌ها منتشر شده است. با علت مرگ بری وایت کشتی کج کار همراه بمانید.

تریپل اچ، مدیر ارشد WWE، با انتشار یک توییت، مرگ قهرمان سابق دبلیو دبلیو ای را به طور رسمی تأیید کرد. او در یک توییت نوشت:

"مایک روتاندا، عضو تالار مشاهیر WWE، همین الان با من تماس گرفت و به طور غم‌انگیزی اعلام کرد که یکی از اعضای خانواده ما در دبلیو دبلیو ای، ویندهام روتاندا - که با نام بری وایت شناخته می‌شود به طور ناگهانی از دنیا رفته است.

افکار ما با خانواده او همراه است و از همه می‌خواهیم در این زمان به حریم خصوصی آنها احترام بگذارند."

بیشتر بخوانید: بیماری مرگبار زندگی سوپرمدل مشهور را تهدید کرده است!

گزارشی منتشر شد که نشان می‌دهد بری وایت با بیماری‌ای که زندگی او را به خطر انداخته بود، مبارزه کرده است.

در آن زمان، جزئیات دقیق درباره ماهیت این بیماری فاش نشده بود، اما در حال حاضر جزئیات بیشتری درباره این موضوع منتشر شده است.

علت مرگ بری وایت کشتی کج کار چیست ؟

در گزارشی ناراحت‌کننده، شان راس از خبرگزاری Fightful، با اجازه خانواده بری وایت، اعلام کرده است که در اوایل امسال بری وایت به کرونا مبتلا شده بود و عوارض این بیماری باعث تشدید مشکلات قلبی او شده بود.

در ادامه گزارش آمده است که بری در فرآیند ریکاوری پیشرفت‌های مثبتی داشته و حتی بحث‌هایی درباره بازگشت او به WWE مطرح شده بود. اما متأسفانه، امروز این ستاره دچار حمله قلبی شده و از دنیا رفت.

با انتشار خبری تکان‌دهنده درباره درگذشت بری وایت، یک موج از تسلیت‌ها از سوی ستارگان، هواداران و حتی سایر کمپانی‌های کشتی کچ آغاز شده است.

حتی کمپانی بزرگ IMPACT که یکی از مهمترین شرکت‌های حاضر در عرصه کشتی کچ است، با ارسال یک توییت، همدردی و تسلیت خود را اعلام کرده است.

بری وایت، محبوبیت بسیاری در بین همکارانش و هوادارانش در سراسر جهان داشت. او به عنوان یکی از ستاره‌های کاریزماتیک و خلاق‌ترین فردی که تا به حال در این صنعت دیده شده بود، به یادگار خواهد ماند.

۰
ارسال نظر