دلیل عکس نگرفتن آیدل‌های کی‌پاپ با طرفداران!

الکساندر لی، آیدل گروه قدیمی U-KISS که فعالیت خود را از 2008 آغاز کرده است، دلیل عکس نگرفتن آیدل‌های کی‌پاپ با طرفدارانشان را فاش کرد!

دلیل عکس نگرفتن آیدل‌های کی‌پاپ با طرفداران!
کد خبر : ۱۴۹۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - بلاخره دلیل اصلی عکس نگرفتن آیدل‌ها با طرفدارانشان مشخص شد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جدا از فرصت محدود برای عکس گرفتن با آیدل محبوب خود در مراسم‌های امضا آلبوم، طرفداران معمولا فرصت دیگری برای عکس گرفتن با آیدل مورد علاقه خود پیدا نمی‌کنند.

کمپانی‌های کی‌پاپ عکس گرفتن با آیدل‌ها را ممنوع کرده‌اند. عکس گرفتن طرفداران با آیدل مشهور گروه BTS جونگکوک در محله هونگده تنها یکی از معدود مثال‌های نقص این ماجرا است.

حالا یکی از مشهورترین آیدل‌ها سابق کره در باره این موضوع صحبت کرده است. الکساندر لی، آیدل 34 ساله که عضو سابق گروه مشهور U-KISS بوده است، دلیل این منع را فاش کرده است.

الکساندر که با نام هنری زاندر نیز شناخته می‌شود، گفته است که کمپانی‌های کوچک صنعت کی‌پاپ در این باره قوانین راحت‌تری دارند. با این حال باز هم اکثر کمپانی‌ها قانون ممنوعیت عکس گرفتار با طرفداران را بسیار جدی می‌گیرند.

این قانون دلیلی منطقی دارد و برای حفظ حریم شخصی و امنیت آیدل‌ها است.

الکساندر توضیح داد که دلیل این ممنوعیت پیش آمدن سوتفاهم یا سواستفاده طرفداران از این عکس‌ها است. طرفداران می‌توانند از این عکس‌ها برای ایجاد شایعات روابط احساسی استفاده کنند.

«شاید فکر کنید مگر چه اتفاقی می‌افتد اگر یک آیدل با دختری عکس بگیرد؟ چه صدمه‌ای ممکن است از طرفداران به آیدلشان برسد؟ اما آن‌ها می‌توانند به راحتی از این عکس‌ها استفاده کنند تا داستانی تخیلی در فضا مجازی پخش کنند. "درست است! من با یک آیدل کی‌پاپ قرار می‌گذارم!»

موارد زیادی وجود دارد که تمام زندگی حرفه‌ای یک آیدل با یک عکس و شایعات مربوط به آن خراب شده است. پس احتیاط کمپانی‌ها در مورد جلوگیری از این اتفاق منطقی است.

۰
ارسال نظر