اخبار جدید جیمین BTS از آلبوم جدیدش!

جیمین عضو گروه BTS درباره تاریخ انتشار آلبوم انفرادی خود و زمانی که ممکن است در برنامه Suchwita که توسط شوگا اجرا می‌شود صحبت کرده است.

اخبار جدید جیمین BTS از آلبوم جدیدش!
کد خبر : ۱۴۸۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - جیمین عضو گروه مشهور BTS با انتشار لایو سوپرایزی خود با طرفداران درباره تاریخ انتشار آلبوم انفرادی خودش صحبت کرده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، اعضای گروه BTS پس از انتشار خبر اعزام آن‌ها به سربازی آغاز به انتشار آلبوم‌های انفرادی خود کرده‌اند.

اولین عضوی که آلبوم خود را منتشر کرد جی هوپ بود. پس از آن جین با آلبوم خود به نام The Astronaut و پس از او نامجون با آلبوم خود به نام Indigo.

سایر اعضا این گروه نیز فعالیت موسیقیایی خود را متوقف نکردند. همکاری جونگکوک برای جام جهانی فوتبال 2022 و همکاری جیمین با تیانگ از گروه BIGBANG مثال‌هایی از فعالیت سایر اعضای این گروه است.

اعلام شده است که جیمین عضوی است که به زودی آلبوم انفرادی خود را منتشر خواهد کرد. جیمین اخیراً درباره تاریخ انتشار آلبوم انفرادی خود با آرمی‌ها صحبت کرده است.

لایو جدید جیمین

جیمین در 10 فوریه با لایوی ناگهانی طرفداران خود را غافلگیر کرد. این آیدل 27 ساله در این لایو مشغول به درست کردن دسته گلی لگویی بود. جیمین همین طور به سوالات مختلف آرمی‌ها پاسخ داد. مانند سوالی که یکی از طرفداران در مورد دعواهای گذشته او و تهیونگ پرسیده بود.

«نه! من و تهیونگ دیگر دعوا نمی‌کنیم. این دعواها تنها برای زمان جوانی ما بودند.»

تاریخ انتشار آلبوم جیمین!

جیمین همچنین به طرفداران خود اطلاع داد که در اوایل ماه مارس می‌توانند منتظر آلبوم انفرادی او باشند. «آلبوم جدیدی که آماده کرده‌ام در حدود مارس منتشر خواهد شد. سپاس گزارم که مشتاقانه منتظر این آلبوم هستید.»

کمپانی بیگ هیت قبلا تاریخ انتشار این آلبوم را ماه فوریه اعلام کرده بود. به گزارش وقت صبح با این حال به نظر می‌رسد آرمی‌ها باید مدت طولانی‌تری منتظر این آلبوم باشند.

شوگا عضو دیگر گروه BTS اخیرا برنامه‌ای به نام Suchwita را آغاز کرده است. او در این برنامه با آیدل‌ها و چهره‌های مشهور کره جنوبی به گفت و گو می‌پردازد. مهمانان شوگا در این برنامه تاکنون شامل RM، Taeyang، Hoshi و کمدین Shin Dong Yup بوده‌اند.

پس از نظر یکی از آرمی‌ها که از جیمین خواسته بود تا در این برنامه شرکت کند او پاسخ داد: «پس از انتشار آلبومم تلاش می‌کنم تا در این برنامه حضور پیدا کنم.»

به نظر می‌رسد ماه مارچ، ماهی هیجان‌انگیز برای جیمین و آرمی‌ها باشد!

۰
ارسال نظر