داستان اسباب بازی‌ها به سینما باز خواهد گشت!

مدیرعامل شرکت دیزنی از بازگشت شخصیتی‌های انیمیشنی محبوب در جدیدترین قسمت داستان اسباب بازی‌‌ها خبر داد!

داستان اسباب بازی‌ها به سینما باز خواهد گشت!
کد خبر : ۱۴۷۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - باب ایگر، مدیرعامل شرکت والت دیزنی تایید کرد که قسمت جدیدی از انیمیشن محبوب داستان اسباب بازی‌ها به سینماها باز خواهد گشت!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، شرکت دیزنی خبر بازگشت سه انیمیشن مشهور و محبوب خود به سینماها را تایید کرد. یکی از این انیمیشن‌ها قسمت جدید و پنجم داستان اسباب بازی‌ها است.

این خبر توسط مدیرعامل شرکت دیزنی، باب ایگر منتشر شده است. او در روز چهارشنبه به طرفداران خود مژده داد که داستان اسباب بازی‌ها، فروزن و زوتوپیا بار دیگر به سینماها بار خواهند گشت.

او در مصاحبه‌ای گفت: «بسیار خوشحالم که اعلام کنم که قسمت‌های جدیدی از انیمیشن‌های محبوبی مانند داستان اسباب بازی‌ها، فروزن و زوتوپیا در دست ساخت داریم.»

باب همچنین افزود: «به زودی خبرهای جدید و بیشتری درباره این تولیدات به اشتراک خواهیم گذاشت. این یک نمونه عالی از مسیری است که این شرکت برای مجموعه‌های مشهور خود در نظر دارد.» با این حال اطلاعاتی در مورد تاریخ اکران این فیلم‌ها منتشر نشده است.

واکنش منفی طرفداران به این خبر!

طرفداران انیمیشن داستان اسباب بازی‌ها پس از شنیدن این خبر به شبکه‌های مجازی آمده و واکنش منفی خود را ابراز کردند. آن‌ها نه تنها از شنیدن این خبر خوشحال نشدند بلکه معتقدند که تولید این فیلم باید متوقف شود!

یکی از کاربران نوشت: «داستان اسباب بازی‌ها همین حالا هم بیش از اندازه ادامه پیدا کرده است. به گزارش وقت صبح این کارتون را بیش از این حراب نکنید.» با این حال کاربران درباره قسمت جدید انیمیشن‌های فروزن و زوتوپیا خوش بین هستند.

قسمت اول انیمیشن داستان اسباب بازی‌ها در سال 1995 منتشر شد. این انیمیشن کودکان را در تمام دنیا با وودی، باز لایتر و سایر شخصیت‌های به یادماندنی و دوست داشتنی آشنا کرد.

این انیمیشن زندگی اسباب‌بازی‌هایی که دور از چشم صاحب خود زنده می‌شوند را دنبال می‌کند. این انمیشن به سرعت موفقیتی بی‌نظیر را تجربه کرد و هنوز پس از 28 سال محبوبیت خود را حفظ کرده است.

۰
ارسال نظر