تسنیم: محدودیت اینترنت موقتی است

قرن نو خبر داد که شبکه اینترنت موبایلی کشور به علت استفاده از پهنای باند داخلی در آمده است. همچنین خبرگزاری تسنیم با تائید این محدودیت ها این محدودیت ها در اینترنت را موقتی اعلام کرده است و گفته بزودی این محدودیت ها برطرف خواهند شد.

تسنیم: محدودیت اینترنت موقتی است
کد خبر : ۱۱۱۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، خبرآنلاین نوشت: درحالی که از عصر چهارشنبه تصمیماتی برای ایجاد محدودیت هایی در شبکه اینترنت و ایجاد محدودیت های مرحله ای رخ داده بود ، از ابتدای امشب بر اساس گزارش های مختلف دسترسی به پهنای باند اینترنت موبایلی در شبکه موبایلی ارائه شده از سوی اپراتورها به صفر رسیده و تنها پهنای باند اینترنت ملی روی شبکه های مختلف در دسترس است

دیجیاتو سایت تخصصی حوزه تکنولوژی هم در این باره نوشته است:«بررسی‌ها نشان می‌دهد اینترنت موبایل (همراه اول و ایرانسل) در تمام تهران قطع و صرفا دسترسی به سایت‌های داخلی ممکن است.»

سایت نت بلاکس رسما با انتشار وضعیت دسترسی به واتساپ برای کاربران ایرانی ، اختلال شدید در این شبکه اجتماعی را تائید کرد.

دیجیاتو با انتشار تصویری از نمودار دسترسی به واتساپ توسط کاربران ایرانی ، خبر اختلال شدید و خروج این شبکه اجتماعی از دسترس را تائید کرد.

پیش از این رسانه های داخلی چون دیجیاتو ، زومیت و جماران در اخباری مجزا از اختلال در وضعیت دسترسی به واتساپ پس از مشکل دسترسی به اینستاگرام ، در شهرهای مختلف خبر داده بودند.

۰
ارسال نظر