20 میلیون پول دارید؟ این گوشی ها را بخرید!

برای خرید بهترین گوشی با قیمت ۲۰ میلیون تومان، بهترین گزینه گوشی جدید سامسونگ A۵۵ است که با اختلاف از دیگر رقبا قرار گرفته.

20 میلیون پول دارید؟ این گوشی ها را بخرید!
کد خبر : ۲۳۵۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، بعضی از آن‌ها سیستم خنک‌کننده‌ی کارآمدی دارند و برخی دیگر از دوربین بهتری پشتیبانی می‌کنند.

گذشته از چنین تفاوت‌هایی، برای خرید یک گوشی با عملکرد قابل قبول و قیمت مناسب، این روزها گزینه‌های مختلفی روی میز هست؛ اما کدام یک از آن‌ها با بودجه‌ی 20 میلیون تومانی، ارزش خرید بیشتری دارند؟

 بهترین گوشی در میان انواع میان‎‌رده‌، تلفن همراه سامسونگ A55 است که در اواسط ماه مارچ امسال رونمایی شد. پیشنهاد می‌کنیم با راهنماتو همراه شوید تا نگاهی به ویژگی‌های این تلفن همراه بیاندازیم.

پیشنهاد ما: گوشی سامسونگ A55 (قیمت: 22000000 تومان)

گوشی سامسونگ A55 صفحه‌نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن 2340×1080 بهره می‌برد و نرخ ریفرش صفحه‎‌ی آن 120 هرتز است.

این دستگاه از باتری 5000 میلی آمپر بهره می‌برد که با یک شارژر 25 واتی پشتیبانی می‌شود. سه دوربین این دستگاه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که لرزش‌گیر اپتیکال OIS دارد؛ دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی که تفکیک نور بالا و نمایش جزییات را داشته و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی که امکان فوکوس خودکار دارد. دوربین سلفی آن هم 32 مگاپیکسلی بوده و از نظر کیفیت می‌توان آن را با دوربین اصلی مقایسه کرد.

مجموعه دوربین‌های گوشی سامسونگ A55 امکانات فیلمبرداری قابل قبولی را با کیفیت حداکثر 4Kدر اختیار کاربر قرار می‌دهند؛ اما در تاریکی عملکرد چشمگیری ندارند.

چرا گوشی سامسونگ A55 بهترین انتخاب 20 میلیونی است؟

صفحه نمایش باکیفیت این گوشی، تصاویر واضح را با نور مناسب در اختیار شما می‌گذارد. در ضمن، اسپیکرهای آن از عملکرد قابل قبولی برخوردارند، باتری هم کارکرد خوبی دارد و همچنین دوربین‌ها در این گوشی امکان عکاسی با کیفیت مناسب را به شما می‌دهند.

از نظر ظاهری هم این گوشی مانند دیگر دستگاه‌های سامسونگ، باکیفیت و خوش‌دست است. همه‌ی این موارد باعث شده تا گوشی سامسونگ A55 بهترین گزینه 20 میلیون تومانی برای خرید باشد؛ هرچند که بنا به نظر گیمرها چندان مناسب بازی نیست.

موبایل

منبع: راهنماتو 

۰
ارسال نظر