ویدئو/ ابراز پشیمانی دنیا جهانبخت از رابطه با تتلو: او خیلی بی‌ادب بود!

دنیا جهانبخت شاخ پرحاشیه مجازی از رابطه‌اش با تتلو ابراز پشیمانی کرد.

ویدئو/ ابراز پشیمانی دنیا جهانبخت از رابطه با تتلو: او خیلی بی‌ادب بود!
کد خبر : ۵۵۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، دنیا جهانبخت در ویدئویی اعلام کرد که نمی‌دانسته تتلو تا این حد بی‌ادب است وگرنه با وی رابطه به هم نمی‌زد.

رابطه دنیا جهانبخت و امیر تتلو

دنیا جهانبخت هنر خاصی ندارد، تحصیلات آنچنانی هم ندارد. او در ابتدا حضور کمرنگی در دنیای مد داشت و به عنوان مدل پوشاک و میکاپ آرتیست فعالیت می‌کرد، نقطه اوج شهرت او زمانی بود که برای عشق از دست رفته‌اش (ساسی مانکن) اظهار ناراحتی می‌کرد.

او ویدیوهای زیادی منتشر کرد و به سرعت دیده شد، شمار دنبال کننده‌های او به طرز عجیبی به ۳ میلیون نفر رسید و خانم جهانبخت با یک شکست عشقی به شهرت بالایی رسید! البته خواننده لس آنجلسی (ساسی) اعلام کرده بود که این خانم را نمی‌شناسد و نمی‌داند که او چرا این رفتارها را از خود نشان می‌دهد.

او در یکی از ویدیوهای خود در حال خودکشی با روسری بود، ویدیویی که میلیون‌ها بار دیده شد و حتی رسانه داخلی به آن واکنش نشان دادند. دنیا جهانبخت با همین استراتژی پیش رفت تا جایی که همه چیز عادی شد و ماجرای شکست عشقی او به موضوعی تکراری تبدیل شده بود.

چندی پیش خبر رابطه دنیا جهانبخت با امیر تتلو در شبکه‌های اجتماعی پخش شده بود. دنیا نسبت او اظهار علاقه کرده بود و امیر تتلو هم قول افشاگری درمورد رابطه‌اش با دنیا جهانبخت را داده بود.

۰
ارسال نظر