معرفی بهترین کمپرسور اسکرال و منیروپ دانفوس در سردخانه

کمپرسور دانفوس در دسته محصولات و تجهیزات سرمایشی و تهویه مطبوع قرار می گیرد.

معرفی بهترین کمپرسور اسکرال و منیروپ دانفوس در سردخانه
کد خبر : ۱۵۵۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
0

در واقع، این محصول یکی از بهترین و مشهورترین در دنیا محسوب می شود. همان طور که شرکت آن بعد از تأسیس در دانمارک موفق شده است در کشورهای دیگر نیز کارخانه داشته باشد، در زمینه تولید محصولات دیگر نیز فعالیت کرده است. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به کیفیت بسیار خوب، تولید محصولات به روز با توجه به نیاز مصرف کننده ها و تنوع گسترده در محصولات اشاره کرد.

کمپرسور از بخش های مهم چیلرهای صنعتی

کمپرسور دانفوس در واقع بخش مهمی از چیلرهای صنعتی است. کندانسور و اواپراتور دو بخش مهم دیگر چیلرها را تشکیل می دهند. این قطعه در انواع چیلرهای تهویه مطبوع و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. چیلرها در صنایع کوچک و بزرگ زیادی کاربرد دارند. شرکت تولیدکننده این کمپرسور کارش را از سال 1933 در دانمارک شروع کرد. گستردگی تولیدات در سال های بعد نشان از کیفیت بالای این کمپرسورها دارد. در حال حاضر، صنایع بسیار زیادی استفاده از این کمپرسور را در تجهیزات خود به بقیه ترجیح می دهند. کمپرسورهای دیگری هم در دنیا تولید می شوند، اما هیچ کدام در تنوع و کیفیت نتوانسته اند به پای آن برسند.

شرکت تولید کننده کمپرسور های دانفوس را می توان یکی از پیشتازان این حوزه دانست. خلاقیتی که در تنوع و ساخت کمپرسور دارد بی نظیر است. به عنوان مثال، ساخت کمپرسورهایی که روغن ندارند یا آنها که دارای کوپل مغناطیسی هستند، از نمونه های نوآورانه این محصولات به شمار می روند.

معرفی بهترین کمپرسور اسکرال و منیروپ دانفوس در سردخانه

خرید موتور سردخانه دانفوس

مزایای کار با کمپرسور دانفوس

کمپرسور دانفوس دارای طراحی ویژه و خلاقانه ای است و به همین دلیل هم با توجه به رقابت تنگاتنگی که بین تولیدکننده های این حوزه وجود دارد، توانسته است همچنان صاحب مقام اول در دنیا باشد. عمر این کمپرسورها در مقایسه با بقیه طولانی است و محدوده کاری آنها نیز زیاد است. دیگر مزایای این کمپرسورها عبارت اند از:

  • بازدهی بالا یکی از مهم ترین مزایای آن است. صنایعی که در پی صرفه جویی بیشتر در هزینه چیلرها و تهویه مطبوع هستند می توانند به سراغ این کمپرسور بروند. راندمان بالای آن در مقایسه با بقیه موجب می شود که همیشه انتخاب اول صنایع مختلف باشد.
  • در زمان خرید موتور سردخانه دانفوس می توانید کمپرسور مورد نظر خود را به طور قطع در میان اندازه ها و تنظیمات بسیار زیاد پیدا کنید. تولیدات این برند در اندازه ها و قدرت های مختلفی تولید می شوند. این کمپرسورها در بیشتر موارد با گازهای مبرد منطبق هستند و صنایع می توانند انواع مختلفی از مبردهای صنعتی را با استفاده از این کمپرسورها فشرده سازی کنند.
  • کیفیت این کمپرسورها بسیار بالا است و استهلاک پایین آنها موجب شده است که همیشه در رأس انتخاب های صنایع باشند.
  • از آنجا که از این کمپرسور سردخانه در صنایع بسیار زیادی استفاده می شود و کاربرد آنها بسیار رایج است، قطعات یدکی آنها همیشه در بازار موجود است. تعمیرات آنها نیز کار چندان پیچیده ای نیست.

معرفی انواع کمپرسور دانفوس

کمپرسور دانفوس دارای انواع مختلفی است. یکی از پرکاربردترین انواع این کمپرسورها مدل کمپرسور اسکرال دانفوس است. این کمپرسور در مدل ها و ظرفیت های مختلفی قابل تهیه است. از مهم ترین ویژگی های آن می توان به قیمت مناسب و کم مصرف بودن آن اشاره کرد. ضریب عملکرد بالا و داشتن لرزش و صدای بسیار کم در حین کار از دیگر مزایای آن به شمار می روند. این کمپرسور در سری های متفاوتی در بازار عرضه می شود. کمپرسور سیلندر پیستونی دانفوس از دیگر مدل های پرطرفدار است. این مدل در چیلرهای صنعتی جایگاه خاصی دارد. ضریب عملکرد این مدل نیز بسیار بالا است. از دیگر ویژگی های آن می توان لرزش کم و صدای بسیار کم آن را نام برد.

در هنگام خرید کمپرسور اسکرال برند دانفوس فرانسه اصل به کارخانه سازنده آن توجه شود. زیرا این نوع کمپرسور در مدل ها و ظرفیت های مختلف در دو کشور فرانسه و چین ساخته می شود.

خرید کمپرسور اسکرال دانفوس

خرید کمپرسور اسکرال دانفوس

اجزای کمپرسور اسکرال دانفوس

کمپرسور دانفوس نوع اسکرال دارای قسمت ها و اجزای مختلفی است. پوسته ای که در این کمپرسور به کار رفته از نوع بسته است. همه قطعه ها و اجزای در درون آن هستند. صفحه های حلزونی بخش دیگری هستند که وظیفه آنها متراکم کردن مبرد است. حرکت آنها به شکل نر و مادگی است. بخش بوش لغزنده در این کمپرسور نقش تبدیل حرکت دورانی به بیضی وار را داراست. نقش نیروی محرکه آن را سیم پیچ بر عهده دارد. تولید میدان مغناطیسی موجب چرخش ماردون ها خواهد شد. بخشی نیز برای مشاهده سطح روغن در آن قرار داده شده است.

کمپرسور اسکرال دانفوس دارای بخشی به نام اویل کانکشن است که از آن برای وصل کردن کارتر روغن چند کمپرسور کاربرد دارد. هیتر داخل این کمپرسور برای گرم نگه داشتن روغن است و مبرد مایع را از روغن جدا می کند. دارای دو لوله مکش و دهش است که کار لوله مکش ورود مبرد به اواپراتور به کمپرسور و کار لوله دهش خروج مبرد داغ از کمپرسور به کندانسور است.

اجزای کمپرسور سیلندر پیستونی دانفوس

کمپرسور دانفوس سیلندر پیستونی به شکل هرمتیک ساخته می شود و مدل های متنوعی دارد. مدل های آن با پیشوند MT در بازار موجود هستند. این کمپرسورها با نام تجاری منیروپ در دسترس هستند. کمپرسورهای پیستونی ضریب عملکرد خوبی دارند. صدا و لرزش آنها در مقایسه با کمپرسورهای سیلندر پیستونی سمی هرمتیک بسیار کمتر است. آنها برای تولید مینی چیلرها و سردخانه کاربرد دارند.

کمپرسور منیروپ دانفوس دارای بخش های گوناگونی است که در درون پوسته قرار می گیرند. سیلندر بخشی استوانه ای شکل است که مبرد تبخیر شده داخل آن متراکم می شود. پیستون استوانه ای متحرک است که به سمت بالا و پایین حرکت و مبرد را در سیلندر متراکم می کند. میل لنگ محوری دارای برآمدگی متقارن است که شاتون (حرکت دورانی را به رفت و برگشتی بدل می کند) روی آن قرار دارد.

در موقع خرید انواع کمپرسور منیروپ danfoss فرانسوی توجه داشته باشید که دارای سوپاپی برای ورود و خروج مبرد است. شیرآلات، سیم پیچ، کانکشن و هیتر از دیگر بخش های تشکیل دهنده این کمپرسورها هستند.

انواع کمپرسور دانفوس

انواع کمپرسور دانفوس

نمایندگی کمپرسور های دانفوس

برای تهیه هر نوع کمپرسور دانفوس بهتر است از شرکت های معتبر و قابل اعتماد اقدام کنید. از شرکت هایی است که برای خرید و تهیه انواع محصولات صنعتی از جمله کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، شیرآلات، تجهیزات خط، تجهیزات کنترلی،‌ مواد مصرفی و ملزومات سردخانه و چیلر می توانید به آن مراجعه کنید. محصولات این شرکت همگی از برندهای خوب در بازار هستند و فعالیت و سوابق آنها نشان از این دارد که می توان روی آنها به عنوان شریکی قابل اعتماد در تولید صنایع از لحاظ فنی، تخصصی، مالی و مسئولیت اجتماعی حساب کرد. تعداد زیادی از مشتری های این شرکت را صنایع مطرح کشور تشکیل می دهند.

۰
ارسال نظر