گرانی پوشک و یک برند اقتصادی که همیشه موجود است؛ بیبی کینگ

همه از امواج خروشان گرانی ها مطلع هستیم، اما این مساله در بازار پوشک کمی متفاوت بوده و پس از مدت ها، برندهای اول بازار پوشک با افزایش قیمت شدید مواجه شدند.

گرانی پوشک و یک برند اقتصادی که همیشه موجود است؛ بیبی کینگ
کد خبر : ۱۵۳۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
0

در این میان برند بیبی کینگ که چندی پیش با افزایش قیمت مواجه شده بود، تغییر قیمت نداشت و حالا به عنوان یکی از بهترین برندهای پوشک کامل بچه، گزینه ای ارزان و ایده آل محسوب می شود. در ادامه با ما همراه باشید، زیرا برای خرید پوشک بچه ارزان یک پیشنهاد جذاب برایتان خواهیم داشت.

خرید پوشک بیبی کینگ با قیمت عمده برای مصرف کننده!

مصرف پوشک بچه از سایز 3 تقریبا به ثبات می رسد و این ثبات در سایز 4، تا بیش از یک سال ادامه پیدا می کند؛ این یعنی می توانید خرید پوشک را به صورت عمده و کارتنی انجام دهید!

حال سوال اینجاست که مگر سایتی وجود دارد که بتوان از آن پوشک را به صورت کارتنی، با قیمت عمده و با تعداد کم خریداری کرد؟ بله وجود دارد؛ فروشگاه اینترنتی یوزمارت رشت

یوزمارت به عنوان نمایندگی فروش آنلاین پوشک بیبی کینگ، در استان گیلان واقع شده و به شما امکان خرید از یک عدد تا N عدد کارتن پوشک بیبی کینگ را خواهد داد؛ با قیمت عمده!

برای مشاهده قیمت های عمده به صفحه پوشک بیبی کینگ در فروشگاه اینترنتی یوزمارت مراجعه فرمایید؛ اینجا می توانید پوشک های بیبی کینگ را به صورت تکی هم خریداری نمایید اما قیمت فروش تکی با فروش کارتنی متفاوت خواهد بود.

گرانی پوشک و یک برند اقتصادی که همیشه موجود

نحوه فروش برای سفارش های خارج از استان گیلان

اگر در تهران، کرج یا دیگر شهرهای خارج از استان گیلان ساکن هستید، باز هم امکان خرید آنلاین پوشک بیبی کینگ با قیمت عمده برای شما فراهم خواهد بود. شما می توانید در هنگام ثبت نام، یکی از شهرهای استان گیلان را برای خود ثبت نموده و در توضیحات، آدرس کامل خود را درج نمایید.

قبل از ثبت سفارش با شماره پشتیبانی 09391058877 تماس بگیرید و حجم سفارش خود را با پشتیبانی هماهنگ کنید تا تخمین هزینه ارسال (معمولا به صورت پس کرایه) نسبت به وزن بارتان انجام شود.

گرانی پوشک و یک برند اقتصادی که همیشه موجود.

ارسال در گیلان رایگان است!

فروشگاه اینترنتی یوزمارت خدمات گسترده ای را برای شهروندان محلی در نظر گرفته و اگر ساکن یکی از مناطق سرسبز گیلان باشید، می توانید علاوه بر دریافت تسهیلات ارسال رایگان، از امکان پرداخت در محل و حتی خرید چکی (تا 30 روز) هم بهره مند شوید.

ویژگی های پوشک بیبی کینگ

برند بیبی کینگ یکی از مطرح ترین و با سابقه ترین برندهای تولید کننده پوشک بچه در ایران است که توسط شرکت صنایع آرمان سلولز یزد تولید می شود؛ اطلاعات بیشتر را می توانید از سایت رسمی بیبی کینگ دریافت نمایید.

برند بیبی کینگ یکی از برندهای اقتصادی بازار محسوب می شود و هزاران خانواده در ایران از پوشک های چسبی یا کامل این برند استفاده می کنند تا مجبور به استفاده از کهنه و پوشک معمولی نباشند؛ هزینه ها بسیار بالاست اما برندهای مقرون به صرفه می توانند تسهیل کننده باشند.

تنها پوشک دارای کش کمر

یکی از ویژگی های منحصر به فرد پوشک بچه بیبی کینگ، کش کمر می باشد که در سری جدید تولیدات این برند، برای تمام سایز ها اعمال شده است؛ پیش تر تنها در سایز یک و دو از کش کمر استفاده می شد.

گرانی پوشک و یک برند اقتصادی که همیشه موجود.

کارایی کش کمر در پوشک چیست؟

زمانی که کودک دچار اسهال باشد یا مدفوعی روان داشته باشد، احتمال پس زدگی از ناحیه کمر بسیار بالا می رود، زیرا در اکثر پوشک ها این ناحیه کمی فضای خالی داشته و پس زدگی همواره در کمین خواهد بود؛ کش کمر باعث بسته شدن این فضا می شود و علاوه بر این، خاصیت کشسانی مناسبی را هم هنگام بستن پوشک تجربه خواهید کرد.

چسب مکانیکال

پوشک کامل بچه را پوشک چسبی هم می گویند و منظور از این چسب، دقیقا چسب مکانیکال است. یکی از ویژگی های اصلی چسب پوشک این است که هنگام تحرک کودک به هیچ عنوان باز نمی شود و اگر به دلیل بی توجهی هنگام پوشک گرفتن باز شود، با برخورد به بدن کودک هیچ اتفاقی رخ نمی دهد و التهابی ایجاد نمی کند.

قدرت جذب

پوشک بیبی کینگ با استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ماشین آلات استاندارد، طوری طراحی شده که می تواند ادرار کودک را تا 5 ساعت جذب کند و پس از آن ممکن است به دلیل حجم بالای ادرار دچار پس زدگی شود؛ پیشنهاد می شود قبل از رسیدن به 5 ساعت پوشک را عوض کنید.

گرانی پوشک و یک برند اقتصادی که همیشه موجود

  • ابتدا سطح رویی پوشک بیبی کینگ، ادرار را در مناطق مختلف پخش می کند تا همه مایعات در یک نقظه فرو نرود.
  • سپس ادرار از لایه اول به لایه پودر جاذب وارد می شود.
  • یک لایه میانی وجود دارد که اجازه بازگشت ادرار به سطح را نخواهد داد.
  • ادرار در پودر جاذب حل می شود و پودر با تغییر حالت، شبیه به ژله خواهد شد (دلیل پف کردن پوشک)
  • در نتیجه سطح پوشک بیبی کینگ تا 5 ساعت خشک خواهد ماند.

چرا پوشک بیبی کینگ؟

  1. قیمت اقتصادی نسبت به برندهای گران تر
  2. همواره موجود در بازار
  3. امکان خرید با قیمت عمده؛ حتی 1 کارتن
  4. مناسب برای استفاده در روز و داخل منزل؛ 70 درصد در این موقعیت خواهید بود
  5. مناسب برای استفاده ترکیبی با یک برند گران تر؛ شب ها و بیرون از خانه، پوشک گرانتر را استفاده کنید.
  6. نمایندگی فروش آنلاین
  7. درصد پایین آسیب های پوستی
  8. تنها پوشک دارای کش کمر
  9. سابقه طولانی
  10. پوشش از سایز 1 تا 5؛ نوزادی تا 25 کیلوگرم
  11. فرم آناتومیک برای راحتی نوزاد
  12. لایه بیرونی پارچه ای نـرم و لطیـف
  13. دارای لایه عمودی محافظ جهت ممانعت از نشتی
  14. دارای لایه فوق جاذب ADL جهت جذب سریع وجلوگیری از بازگشت مایع به سطح پوست
  15. استفاده از بهترین نوع ترکیب مواد و پودر جاذب جهت سبک تر شدن و حداکثر جذب ممکن
۰
ارسال نظر