خودروی اقتصادی ایران خودرو چیست؟

خودروی اقتصادی ایران خودرو در ماه‌های آینده رونمایی می‌شود. این خودروی کوچک در مرحله طراحی مفهومی  است.

خودروی اقتصادی ایران خودرو چیست؟
کد خبر : ۱۲۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از ایکوپرس، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: ایران‌خودرو چند مدل محصول تولید می‌کند که برخی از پلتفرم‌های آن مانند برق و الکترونیک را می توان یکسان کرد تا هزینه تولید کاهش یابد.

هنوز مشخص نیست خودروی اقتصادی ایران خودرو دقیقا چیست.

ستاری با اعلام آمادگی برای حمایت و تزریق نوآوری به خودروسازی سبک و سنگین کشور گفت: اتفاقات خوبی در حال رخ دادن در خودروسازی کشور است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با بیان این‌که ایران خودرو با طراحی و تولید خودروهای کراس‌اوور و اقتصادی مدرن ، اقدامات مناسبی برای استفاده از توان داخلی برداشته، گفت: عملکرد ایران‌خودرو در شرایط تحریم و کرونا در پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان مطلوب بوده است.

علی آقامحمد گفت: ایران‌خودرو دارای زیرساخت‌های لازم برای تولید خودروهای اتوماتیک است و با همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و قطعه‌سازان می‌تواند افزایش عرضه این نوع خودروها را مد نظر قرار دهد.

فرشاد مقیمی هم گفت: طبق نقشه راه توسعه، ایران‌خودرو در هر سال یک محصول جدید به بازار عرضه خواهد کرد؛ سعی در کوتاه کردن این زمان داریم، اما باید زمان سپری شود تا به سطح مورد انتظار دانشی برسیم.

وی از رونمایی محصول اقتصادی کوچک ایران‌خودرو در ماه‌های آینده خبر داد و گفت: در مرحله طراحی مفهومی خودرو هستیم.

بخوانید: ایران‌خودرو از محصول جدید خود رونمایی کرد

خودروی اقتصادی ایران خودرو در مرحله طراحی

مقیمی محصول آینده ایران‌خودرو را خانوادگی و اقتصادی خواند و گفت: کیفیت، ایمنی و استاندارد این محصول در تراز خودروهای جهانی خواهد بود.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که اهداف تولید امسال را به‌صورت صددرصدی محقق کرده‌ایم، گفت: مجموعه اقداماتی را که از ضروریات صنعت خودروسازی است انجام داده‌ایم.

مقیمی از شروع سال کاری برای نخستین بار از پنجم فروردین سال آینده خبر داد و گفت: همکارانم برای تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای دارای کسری قطعه در محل کار حضور خواهند داشت.

۰
ارسال نظر