ویدئو/ گربه‌ای که با این کارش با سگ تمام کلیشه‌ها را از بین برد!

از قدیم گفته‌اند آب گربه‌ها و سگ‌ها در یک جوی نمی‌رود.

primary_image
کد خبر : ۲۱۸۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، اما در ویدئوی زیر خواهیم دید این گزاره همیشه درست نیست. 

توله سگی را می‌بینیم که از مادرش به دلیلی جدا مانده است. 

او یک گربه و بچه‌هایش را می‌بیند و دنبال آن‌ها راه می‌افتد. 

گربه مادر هم نه تنها او را می‌پذیرد، که مثل فرزندانش از او نگه داری می‌کند. 

گربه‌ها با دمشان عشق خود را نشان می‌دهند

ایت پت: به دم گربه توجه کنید. دم گربه معیار سنجش عشق او است و نحوه قرار گرفتن دم نشان می‌دهد که میزان عشق گربه چقدر است. 

زمانی که گربه‌ها با زبان بدن یا دیگر علائم صحبت می‌کنند، می‌توانند احساس ترس و عصبانیت و همچنین عشق و خوشحالی خود را نشان دهند. 

بیشتر مردم بعضی حالت‌های بدن گربه را ترس و عصبانیت تعبیر می‌کنند در حالی که گاهی حالت دم گربه عشق و خوشحالی او را نشان می‌دهد. 

گربه‌ها اغلب وابستگی‌های احساسی خود را از طریق قرار گرفتن دمشان نشان می‌دهند. گربه دم خود را بین پا و دست کسانی که دوستشان دارد تکان می‌دهد. 

گاهی گربه‌ها احساساتشان را با دراز کشیدن کنار کسی که دوستش دارند و تماس فیزیکی با او یا قرار دادن دمشان روی آن‌ها نشان می‌دهند. رفتار آن‌ها شبیه در دست گرفتن دست یک دوست خوب است. 

گربه‌ها علاوه بر پیچش دم و تماس فیزیکی با فرد، با پف دادن پایه دم و همزمان کمی پیچاندن سر آن خوشحالی و حس دوستی را ابراز می‌کنند. همزمان با این کار دم را نیز با کمی خمیدگی مستقیم نگه می‌دارند. اغلب این رفتار گربه با چشمک کامل می‌شود. 

گربه‌ها و مالیدن گونه‌هایش 

یکی از راه‌هایی که گربه عشق خود را به شما نشان می‌دهد این است که گونه‌هایش را به شما می‌مالد. گربه با مالیدن گونه‌های خود به فرد ثابت می‌کند که به او اطمینان دارد و حس امنیت می‌کند. 

این کار یکی از راه‌های دعوت به دوستی هم می‌باشد. گربه‌ها روی گونه‌هایشان غدد بویایی دارند که این غدد فرومون تولید می‌کند. 

گربه با این کار علاوه بر نشان دادن عشق و اعتماد، نشان می‌دهد که صاحب آن فرد است و فرومون خود را روی او می‌ ریزد. 

در مورد گربه‌هایی که نمی‌شناسید، می‌توانید با دراز کردن انگشت اشاره به طرف بینی گربه و همراستای آن با او دوست شوید. 

مهم نیست که چند قدم آن طرف‌تر است یا آن سوی خیابان، با این حرکت می‌توانید با او دوست شوید. 

اگر گربه بخواهد به شما سلام بدهد به سمت انگشت شما نزدیک می‌شود و با بینی‌اش انگشت شما را لمس می‌کند و سپس سرش را برمی گرداند تا انگشتتان به گونه او بخورد. 

اگر به شما اعتماد کند، دستتان را به گونه‌اش می‌مالد که نشان می‌دهد با شما دوست شده است. این می‌تواند آغاز یک دوستی زیبا باشد.

۱
ارسال نظر