ویدئو/ فیل خشمگین به خانه‌های یک روستا حمله کرد!

یک فیل در هند اقدام به تخریب خانه‌های اهالی یک روستا کرد.

ویدئو/ فیل خشمگین به خانه‌های یک روستا حمله کرد!
کد خبر : ۲۱۸۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، یک فیل آسیایی در هند وارد یک روستا شد و اقدام به تخریب خانه‌های مردم کرد. 

هندی‌ها با اینکه در کنار حیوانات بزرگ و درنده‌ای مثل کرگدن، فیل، شیر، ببر، پلنگ و کفتار زندگی می‌کنند، اما در زمانی که با حمله این حیوانات مواجه می‌شوند آن‌ها را نمی‌کشند بلکه با تجمع کردن در برابر حیوانات، آن‌ها را می‌ترسانند تا فرار کنند. 

تنبیه بازدیدکنندگان توسط فیل عصبانی در فصل جفت گیری

اعتمادآنلاین: یک فیل در آفریقای جنوبی به شماری از گردشگران که با حضور در قلمرو او در فصل جفت‌گیری برایش مزاحمت ایجاد کرده بودند حمله کرد. 

نیوزویک با انتشار تصاویری از این حمله نوشت: این حادثه در منطقه حفاظت‌شده «سلاتی گیم» در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی رخ داد و فیل عصبانی به یک خودرو حامل گردشگران مزاحم حمله کرد. 

شرکت اداره‌کننده این منطقه حفاظت‌شده در این باره گفت: یک گروه از ماموران که شماری از گردشگران را همراهی می‌کردند با یک گله فیل برخورد کردند، به همین خاطر خودرو را متوقف کردند تا حرکت این گله را تماشا کنند اما هدف حمله یک فیل نر قرار گرفتند. 

به گفته این شرکت، با وجود آنکه فیل‌های نر در فصل جفت‌گیری خوی تهاجمی پیدا می‌کنند اما در این حادثه به کسی آسیب نرسید. 

فیل عصبانی صاحبش را دو نصف کرد

ایران: یک فیل عصبانی در مزرعه کائوچو در جنوب تایلند، پرورش‌دهنده خود را به دو نیم کرد. 

به گزارش تایگر، تصور افسران پلیس این است که فیل از اینکه صاحبش او را وادار کرد در هوای گرم چوب کائوچو حمل کند، از او عصبانی شده است. 

این مزرعه در استان «فانگ انگا» در جنوب تایلند واقع است. فیل نر ۲۰ساله که پوم‌پام صدایش می‌کردند چندبار با عاج به صاحبش حمله و بعد او را به دو نیم کرد. 

مأموران دامداری به محل اعزام شدند و از فاصله ۵۰۰ متری با دارت به فیل، آرام‌بخش شلیک کردند تا نیروهای امداد بتوانند جسد مرد را منتقل کنند.

ویدئو: باشگاه خبرنگاران

۱
ارسال نظر