شرایط جدید دریافت 8 نوع وام مختلف از بانک سپه

بانک سپه در حال حاضر ۸ نوع وام از ۴۰ میلیون تا ۵ میلیارد تومان را ارائه می‌دهد. در ادامه می‌توانید شرایط گرفتن انواع وام از بانک سپه را مطالعه کنید.

شرایط جدید دریافت 8 نوع وام مختلف از بانک سپه
کد خبر : ۲۳۵۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، شرایط ثبت نام وام بانک سپه – مرداد ۱۴۰۳، عنوان موضوعی است که در این پست به آن خواهیم پرداخت.

بانک سپه به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین بانک‌های کشور، شرایط مختلفی را برای گرفتن وام ارائه کرده تا بتوانید با توجه به نیاز خود، وام بانک سپه مورد نظرتان را درخواست کنید. این بانک در حال حاضر ۸ نوع وام از ۴۰ میلیون تا ۵ میلیارد تومان را ارائه می‌دهد. در ادامه می‌توانید شرایط گرفتن انواع وام از بانک سپه را مطالعه کنید.

وام ۴۰ میلیون تومانی جعاله (تعمیر) بانک سپه

وام ۴۰ میلیون تومانی جعاله بانک سپه بدون نیاز به در رهن قرار گرفتن سند ملکی و فقط با ۲ ضامن رسمی (برای هر ۲۰ میلیون تومان اعتبار وام تعمیر خانه یک ضامن رسمی) به متقاضیان این وام اعطا می‌شود. سود ۲۳ درصدی سالیانه و بازپرداخت ۴۸ ماهه برای این وام مقرر شده است.

نکته: برای وام جعاله‌ی بانک سپه، ۱۰ درصد مبلغ تسهیلات پرداختی به عنوان مسدودی سپرده مقرر شده است؛ بنابراین پس از تسویه‌ی کامل اقساط، این مبلغ مسدودی به حساب شما واریز می‌شود.

وام ۵۰ میلیون تومانی بهین کارت بانک سپه

۵۰ میلیون تومان وام خرید کالا در قالب یک کارت اعتباری برای خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک سپه اعطا می‌شود. سود وام بهین کارت ۱۸ درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط ۳۶ ماهه است. بی‌نیازی از پرداخت آبونمان و اعتبار یک‌ساله بهین کارت از جمله مزایای این وام بانک سپه است. برای ضمانت این وام نیاز به ضامن رسمی است.

وام ۱۵۰ میلیون تومانی خوداشتغالی بانک سپه

وام ۱۵۰ میلیون تومانی خوداشتغالی بانک سپه با ارائه معرفی‌نامه از سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد امام‌خمینی به متقاضیان واجد شرایط با سود ۴ درصدی و بازپرداخت ۸۴ ماهه داده می‌شود. تسهیلات کارفرمایی این وام بانک سپه ۳۰۰ میلیون تومان مقرر شده است. برای اقدام به ثبت‌ درخواست وام این طرح، لازم است در ابتدا حساب قرض‌الحسنه با حداقل سپرده ۱۰۰ هزار تومانی افتتاح کنید.

نکته: نرخ جریمه دیرکرد پرداخت اقساط طرح خوداشتغالی بانک سپه ۱۲ درصد است که با سایر طرح‌ها کمی متفاوت است.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح نگین میثاق ۲ بانک سپه

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح نگین میثاق ۲ بانک سپه را با ایجاد معدل حساب در حساب قرض‌الحسنه‌ی بانک سپه به مدت حداقل ۴ ماه، دریافت کنید. سود در نظر گرفته شده‌ی این طرح ۴ تا ۲۳ درصد با بازپرداخت ۶۰ ماهه است. برای ضمانت این وام بانک سپه به ۳ ضامن رسمی نیاز است.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح نگین مهر بانک سپه

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح نگین مهر بانک سپه بر اساس میانگین و گردش حساب در بازه‌ی زمانی ۳ تا ۹ ماهه، تا ۲ برابر سپرده‌ی شما با سود ۲ یا ۴ درصدی اعطا می‌شود. حداقل میزان سپرده‌ برای شرکت در این طرح ۵۰۰ هزار تومان و کف مبلغی که به عنوان اعتبار وام اعطا می‌شود ۱ میلیون تومان است.

نکته ۱: در قبال هر ماه انتظار بیشتر از ۳ ماه برای وام، به تعداد بازپرداخت اقساط، ۴ ماه اضافه می‌شود.

نکته ۲: در قبال هر ماه انتظار بیشتر از ۳ ماه برای وام، به امتیاز وام به مقدار ۲۵ درصد میانگین موجودی تا سقف ۲ برابر اضافه می‌شود.

نکته ۳: در قبال هر ماه انتظار بیشتر از ۳ ماه برای وام، سود و کارمزد وام از ۴ درصد به ۲ درصد کم می‌شود.

نکته ۴: در طرح نگین مهر بانک سپه، شرایط انتقال امتیاز حساب خود به اقوام درجه یک‌تان هست؛ بنابراین شما می‌توانید امتیاز حساب‌تان را به دیگران منتقل کنید.

وام ۵ میلیارد تومانی طرح کارآسان بانک سپه

وام ۵ میلیارد تومانی طرح کار آسان بانک سپه متناسب با شرایط کسانی است که پایانه خرید و درگاه پرداخت بانک سپه دارند. همچنین شرط دیگر این وام، داشتن حساب جاری یا کوتاه‌مدت متصل به این پایانه‌‌ها و درگاه پرداخت‌ها است. اعتبار واریزی این وام بانک سپه متناسب با میانگین حساب است و میزان اعتبار واریزی این وام بانک سپه، از ۱۰ میلیون تومان تا ۵ میلیارد تومان متغیر و متناسب با میانگین حساب شما است. سود سالانه‌ی وام طرح کارآسان ۱۸ درصد و بازپرداخت اقساط ۳۶ ماهه تعیین شده است. ضمانت این وام از نوع اعتبار شغلی یا ضامن هم صنف دارای جواز کسب است.

وام ۵ میلیارد تومانی طرح نگین آتیه بانک سپه

وام ۵ میلیارد تومانی طرح نگین آتیه بانک سپه برای کسانی که حساب کوتاه‌مدت عادی دارند، فرصتی مناسب به‌حساب می‌آید. با سپرده‌گذاری در حساب کوتاه‌مدت بانک سپه بعد از گذشت حداقل ۲ ماه، دو برابر سپرده خود را با سود ۸ تا ۲۳ درصد دریافت می‌کنید. لازم به ذکر است که سپرده شما تا زمان تسویه کامل اقساط، به‌عنوان ضمانت نزد بانک مسدود خواهد بود.

نکته ۱: برای دریافت تسهیلات نگین آتیه، لازم است حداقل ۴ماه از سپرده‌گذاری‌تان گذشته باشد.

نکته ۲: آخرین مهلت زمان برای دریافت اعتبار نگین آتیه، ۸ماه بعد از افتتاح حساب کوتاه‌مدت است.

منبع: مدیر منتور

۰
ارسال نظر