خرید از اسنپ پی چگونه است؟

دریافت خدمات و خرید اقساطی کالا یک موضوع مهم، محبوب و پرطرفدار در دنیای امروزی است. در همه کشورهای جهان مانند ایران، برخی از کالاها و خدمات توسط تعدادی از مراکز و بسترهای مختلف به صورت اقساطی ارائه می‌شوند. در این میان گروه اسنپ یکی از شناخته شده‌ترین طرح‌های عرضه کالا و خدمات اقساطی را فعال کرده و گسترش داده است.

خرید از اسنپ پی چگونه است؟
کد خبر : ۲۳۵۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
0

با استفاده از اعتباری که اسنپ به شما می‌دهد و همچنین دریافت تخفیف اسنپ پی می‌توانید کالا و خدمات قسطی را الان دریافت کرده و هزینه آن را بعدا پرداخت کنید. اسنپ پی، سرویس اعتباری اسنپ است که بر مبنای شیوه پرداخت جهانی BNPL عمل می‌کند. مدل پرداخت (BNPL(Buy Now, Pay Later به معنای الان بخر و بعدا پرداخت کن، در بسیاری از کشورهای جهان اجرا شده و طرفداران بسیار زیادی دارد. در ادامه مطلب به بررسی جزئیات بیشتری از سرویس اعتباری اسنپ می‌پردازیم.

نحوه فعال‌‌سازی سرویس اعتباری اسنپ

گروه اسنپ در کنار خدمات گسترده و منحصر به فرد ارائه شده طی چند سال اخیر، یک طرح بسیار جالب نیز به مرحله اجرا رسانده است. سرویس اعتباری اسنپ یک بستر ویژه برای خرید اقساطی کالا و دریافت خدمات است که به ارائه چک، سفته و معرفی ضامن نیاز ندارد. بلکه با استفاده از اعتباری که از اسنپ پی دریافت می‌کنید، می‌توانید کالا و خدمات اقساطی را دریافت و هزینه آن‌ها را به دو روش مختلف پرداخت کنید.

خرید آنلاین - تصویر 3

به نقل از وبلاگ اسنپ پی:

"اعتبار ماهانه اعتباری است که کاربر در طول ماه با استفاده از محدوده اعتبار خود می‌تواند از خدمات مختلف در طول ماه استفاده کند و هزینه آن را در پایان ماه پرداخت کنید."

از طرفی روش پرداخت اقساطی هم زمینه تسویه هزینه خرید کالا یا دریافت خدمات را در 4 قسط برای شما فراهم می‌کند. توجه داشته باشید با استفاده از اعتبار ماهانه خود می‌توانید از بخش‌های مختلف سوپراپلیکیشن اسنپ مانند اسنپ فود، اسنپ شاپ و... کالا و خدمات اقساطی دریافت کنید، سپس در پایان همان ماه مبلغ خرید را پرداخت نمایید. در حالی که زمینه استفاده از پرداخت اقساطی 4 ماهه بسیار گسترده‌تر است.

با استفاده از سرویس اعتباری اسنپ پی (پرداخت قسطی 4 ماهه) می‌توانید از تمام فروشگاه‌های حضوری و آنلاینی که به درگاه پرداخت اعتباری اسنپ پی متصل هستند، کالا و خدمات قسطی دریافت کنید. برای فعال‌‌سازی سرویس اعتباری اسنپ و تعیین میزان اعتبار ماهانه و اقساطی خود باید مراحل زیر را طی کنید:

·    با ورود به سوپر اپلیکیشن اسنپ باید از صفحه اصلی برنامه، آیکون "سرویس اعتباری" را انتخاب نمایید.

·    پس از ورود به صفحه اسنپ پی باید بر روی گزینه "ادامه" کلیک کنید.

·    سپس قوانین سرویس اعتباری اسنپ پی نمایش داده می‌شوند.

·    بعد از مطالعه قوانین باید آن‌ها قبول کرده، کد ملی خود را وارد کنید و گزینه "تایید و فعال کردن" را انتخاب نمایید.

پس از انجام بررسی از طرف گروه اسنپ، چنانچه واجد شرایط استفاده از سرویس پرداخت اقساطی باشید، میزان اعتبار ماهانه و اقساطی شما مشخص خواهد شد.

مراحل خرید کالا و خدمات از اسنپ پی

همان‌طور که گفتیم امکان خرید کالا و دریافت خدمات قسطی از طریق سرویس اعتباری اسنپ، علاوه‌بر زیر مجموعه‌های این گروه، در چندین فروشگاه حضوری و غیرحضوری دیگر هم امکان‌‌پذیر است. اما روند خرید و پرداخت اعتباری از طریق این سیستم ممکن است برای همه ملموس نباشد به همین علت در ادامه مطلب به بررسی مراحل خرید اقساطی کالا از اسنپ شاپ می‌پردازیم.

·    پس از تعیین میزان اعتبار اسنپ پی باید به بخش "اسنپ شاپ" از اپلیکیشن اسنپ وارد شوید.

·    سپس دسته‌بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

·    بعد از انتخاب کالای مورد نظر باید بر روی گزینه "ثبت سفارش" کلیک نمایید.

·    در مراحل بعدی باید آدرس و زمان تحویل کالا را انتخاب کنید.

·    بعد از انجام مراحل قبلی باید بر روی گزینه "ثبت سفارش" کلیک نمایید تا به صفحه پرداخت وارد شوید.

·    چنانچه یکی از انواع کد تخفیف اسنپ شاپ را در اختیار دارید در قسمت مربوطه وارد کنید.

·    سپس با انتخاب گزینه "پرداخت قسطی با اسنپ پی" می‌توانید کالای انتخاب شده را به صورت قسطی خریداری نمایید.

در این مرحله باید یک چهارم مبلغ خرید را همان لحظه پرداخت کنید تا خرید اقساطی برای شما فعال شود. سپس سه قسط بعدی را در 3 ماه آینده پرداخت خواهید کرد. 

پرداخت اعتباری اسنپ پی - تصویر 4

برای استفاده از سرویس اعتباری اسنپ و خرید از سایر فروشگاه‌های متصل به اسنپ پی، کافی است هنگام ورود به صفحه پرداخت فروشگاه، درگاه پرداخت اسنپ پی را انتخاب کنید. در حال حاضر بیش از 400 فروشگاه متصل به سرویس اعتباری اسنپ امکان خرید اقساطی برای دارندگان اعتبار اسنپ پی را فراهم کرده‌اند.

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر در زمینه استفاده از اعتبار اسنپ پی دارید این ویدیو را مشاهده کنید:

 

معرفی فروشگاه‌های دارنده درگاه پرداخت اسنپ پی

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در مورد استفاده از سرویس اعتباری اسنپ وجود دارد، امکان دریافت تخفیف در کنار خرید اقساطی است. در حال حاضر دو نوع کد تخفیف برای خرید اقساطی از اسنپ پی قابل استفاده است. یک کد تخفیف مربوط به سرویس اعتباری اسنپ و کد دیگر مختص فروشگاه مبدا است. برای مثال با دریافت و استفاده از کد تخفیف اسنپ فود بدون محدودیت سفارش اول، می‌توانید سفارش مورد نظر خود را با مبلغ کمتر ثبت کنید. با توجه به این که علاوه بر بخش‌های مختلف سوپراپلیکیشن اسنپ، چندین فروشگاه آنلاین و حضوری دیگر هم به درگاه سرویس اعتباری اسنپ پی متصل هستند؛ در ادامه مطلب به معرفی چند مورد از چنین فروشگاه‌های می‌پردازیم.

اسنپ شاپ

اسنپ شاپ یکی از گسترده‌ترین زیر مجموعه‌های گروه اسنپ است. از طریق بخش اسنپ شاپ اپلیکیشن اسنپ می‌توانید کالاهای گوناگون را به‌آسانی خریداری کنید. موپُن با ارائه انواع کد تخفیف، امکان خرید به‌صرفه برای همه مردم را فراهم کرده است. پوشاک، اکسسوری، لوازم آشپرخانه و... از جمله متنوع‌ترین دسته‌های اسنپ شاپ هستند. با ورود به بخش اسنپ شاپ و استفاده از کدهای تخفیف فعال علاوه بر خرید اقساطی، مبلغ کمتری را پرداخت خواهید کرد.

اسنپ مارکت

با استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت هم می‌توانید در پرداخت هزینه‌های روزانه زندگی خود، صرفه‌‌جویی کنید. اسنپ با راه‌‌اندازی یک سرویس جدید، خرید و تحویل کالاهای سوپرمارکتی را برای دارندگان سوپر اپلیکیشن اسنپ در کمترین زمان ممکن امکان‌‌پذیر کرده است. به این ترتیب انجام خریدهای روزانه برای بسیاری از مردم، زمان‌بر و گران‌قیمت نخواهد بود.

اسنپ فود

اسنپ فود هم مانند سایر زیر مجموعه‌های گروه اسنپ، به درگاه پرداخت اسنپ پی متصل است. بنابراین امکان پرداخت اعتباری هزینه سفارش غذا نیز فراهم است. در حال حاضر جدیدترین تخفیف اسنپ اکسپرس موپُن (برای خرید از سوپرمارکت تحویل فوری اسنپ فود) هم عرضه شده است. با ورود به بخش اسنپ فود می‌توانید سفارش غذا، شیرینی، نان و... را در کمترین زمان به ثبت برسانید.

تاکسی اسنپ

اولین و شناخته شده‌ترین بخش اپلیکیشن اسنپ، درخواست تاکسی اینترنتی است. امروزه در همه شهرها و مناطق کشور، چندین راننده با گروه اسنپ همکاری می‌کنند. به‌کمک اپلیکیشن اسنپ می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، تاکسی اینترنتی بگیرید. همچنین با استفاده از کد تخفیف و سرویس اعتباری اسنپ می‌توانید هزینه کمتری را در پایان ماه پرداخت نمایید.

تاکسی آنلاین - تصویر 1

خانومی

از جمله محبوب‌ترین فروشگاه‌های آنلاین می‌توانیم به خانومی اشاره کنیم. سایت خانومی عرضه‌‌کننده انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، مراقبت پوستی و... است. چنانچه قصد خرید اقساطی از فروشگاه خانومی دارید؛ باید سرویس اعتباری اسنپ پی را فعال کنید و سپس در صفحه پرداخت سایت خانومی، درگاه پرداخت اسنپ پی را انتخاب نمایید.

بانی مد

اگر قصد خرید لباس، وسایل آشپزخانه، لوازم آرایشی، عطر و... از یک فروشگاه معتبر دارید؛ بانی مد انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. از طرفی بانی مد به درگاه سرویس اعتباری اسنپ نیز متصل است. به این ترتیب می‌توانید کالاهای مورد نظر خود را طی 4 قسط از بانی مد خریداری کنید.

پاندورا

خرید اقساطی محصولات تولید شده از چرم طبیعی، بسیاری از مردم را به استفاده از چنین تولیداتی ترغیب می‌کند. پاندورا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های عرضه ‌کننده محصولات چرم طبیعی، شرایط خرید اقساطی را برای عموم مردم فراهم کرده است. البته این شرایط به‌کمک سرویس اعتباری اسنپ، امکان‌پذیر شده است.

موپُن؛ ارائه‌‌دهنده انواع کد تخفیف فعال

بدون شک بسیاری از مردم تمایل دارند کالا و خدمات مورد نیاز خود را با قیمت ارزان‌تر خریداری کنند. موپُن با ارائه انواع کد تخفیف برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین مختلف، خرید کالا و دریافت خدمات ارزان‌تر را امکان‌‌پذیر کرده است. کد تخفیف اسنپ بدون محدودیت سفر اول، سفارش غذا، خرید اشتراک فیلم و سریال، رزرو اقامتگاه و... از جمله زمینه‌های ارائه کد تخفیف توسط موپُن هستند. برای دریافت کدهای تخفیف معتبر کافی است به سایت موپُن وارد شده، نام فروشگاه یا سامانه مورد نظر خود را جستجو کرده و کدهای فعال موجود را مشاهده کنید.

کد تخفیف اسنپ پی - تصویر 5

کلام آخر

اسنپ پی یک سرویس منحصر به فرد راه‌اندازی شده توسط گروه اسنپ است. با استفاده از سرویس اعتباری اسنپ می‌توانید کالا و خدمات مورد نظر خود را به‌صورت قسطی دریافت کنید. شیوه پرداخت اسنپ پی هم به دو صورت مختلف است. هزینه برخی از خدمات و کالاها را می‌توانید در پایان ماه تسویه کنید. مبلغ برخی دیگر از کالا و خدمات دریافت شده هم طی 4 قسط پرداخت می‌شود. برای فعال‌سازی سرویس اعتباری اسنپ باید به بخش اسنپ پی در اپلیکیشن اسنپ مراجعه کنید. همچنین با دریافت کدهای تخفیف ارائه شده توسط موپُن، مبلغ کمتری را برای خرید از اسنپ پی پرداخت خواهید کرد.

 

۰
ارسال نظر