معرفی اسامی بانک های حساب وکالتی ایران خودرو

آخرین اطلاعیه ثبت نام ایران خودرو که در مرداد ۱۴۰۳ اعلام شده است، برخی بانکها که امکان وکالتی کردن حساب را دارند، معرفی کرد.

معرفی اسامی بانک های حساب وکالتی ایران خودرو
کد خبر : ۲۳۵۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزاش وقت صبح، آخرین اطلاعیه ثبت نام ایران خودرو که در مرداد ۱۴۰۳ اعلام شده است، بانک های زیر را برای وکالتی کردن حساب معرفی کرده است:

    تجارت

    صادرات

    ملت

    پارسیان

    کارآفرین

    سپه

    شهر

    اقتصاد نوین

    رفاه کارگران

    آینده

طبق این طرح متقاضیان می‌توانند یکی از حساب‌های خود نزد بانک‌های عامل را به‌نام ایران‌خودرو وکالتی کرده و مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان را در این حساب مسدود کنند. البته این الزام به وکالتی بودن صرفاً برای متقاضیان عادی است و مشمول متقاضیان مادر و دارندگان خودروهای فرسوده نمی‌شود. (وجوه مسدود شده به هیچ عنوان امکان استفاده توسط شرکت ایران‌خودرو را نداشته و صرفاً برای اطمینان از آمادگی خریدار و پیش‌گیری از حضور واسطه گران پیش‌بینی شده است.)

شرایط این طرح

    ثبت درخواست خودرو در سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی ikcosales.ir، در ۴۸ ساعت پس از انجام وکالتی کردن حساب و مسدود کردن مبلغ تعیین شده نزد بانک‌های عامل از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۴ تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۳۱

    بر اساس ضوابط باید تا سقف ۵۰ درصد قیمت خودرو در حساب بانکی متقاضی تا زمان انجام و اعلام اولویت‌بندی مسدود شود. بر این اساس مبلغ مسدودی در این طرح ۲۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. (الزام به وکالتی کردن و مسدودی حساب فقط برای متقاضیان عادی است.)

    تمامی پرداخت‌ها باید از کارت بانکی متقاضی متصل به کد ملی خود باشد.

    مبلغ اعلامی در این اطلاعیه در حساب متقاضی به درخواست خود به صورت اینترنتی یا حضوری در بانک‌های عامل، به ذی‌نفعی شرکت ایران خودرو مسدود می‌شود. در هر زمان که نیاز باشد متقاضی می‌تواند با اعلام انصراف، مسدودی را رفع و وجه را برداشت کند، لذا شرکت در اولویت‌بندی، منوط به وجود وجه در حساب تا زمان اجرای اولویت‌بندی خواهد بود. پس از اعلام اولویت‌بندی، مسدودی وجه بدون مراجعه به بانک رفع و مبلغ توسط متقاضی قابل برداشت است.

آیتول یک سامانه جامع خدمات خودرو است که خدماتی مانند استعلام و پرداخت خلافی، نوبت دهی تعویض پلاک، استعلام عوارض آزادراهی،  پرداخت طرح ترافیک ، مالیات نقل و انتقال خودرو و صدها خدمت دیگر را ارائه می‌دهد. اگر قصد ثبت نام خودرو دارید، نباید پلاکی با کد ملی شما فعال باشد. با سامانه آیتول می‌توانید پلاک‌هایی که با کد ملی شما فعال هستند را استعلام بگیرید.

منبع: ایمنا

خبر مرتبط
بانک ملت حساب وکالتی را با 100 میلیون تومان وام بدون بهره راحت کرد!

متقاضیان خرید خودرو از شرکت ایران خودرو می توانند در بانک ملت حساب وکالتی معرفی کنند و از تسهیلات قرض الحسنه و بدون ضامن یک میلیارد ریالی برای تأمین وجه ثبت نام نیز استفاده کنند.

۰
ارسال نظر