خرید گوشی a04s سامسونگ؛ انتخابی هوشمندانه!

سامسونگ در اواخر سال 2022 از یکی از اعضاء جدید خانواده A خود یعنی گوشی A04s رونمایی کرد. این محصول با تمرکز بر قیمت مقرون‌به‌صرفه، برای کاربرانی که بودجه زیادی ندارند و کسانی که به دنبال گوشی اقتصادی هستند، عرضه شده است. اما آیا A04s با توجه به مشخصات و امکاناتش می‌تواند نظر این دسته از کاربران را جلب کند؟ در این مطلب قصد داریم تا به بررسی این محصول بپردازیم و شما را با بهترین روش خرید گوشی a04s آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

خرید گوشی a04s سامسونگ؛ انتخابی هوشمندانه!
کد خبر : ۲۳۵۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
0

سامسونگ در اواخر سال 2022 از یکی از اعضاء جدید خانواده A خود یعنی گوشی A04s رونمایی کرد. این محصول با تمرکز بر قیمت مقرون‌به‌صرفه، برای کاربرانی که بودجه زیادی ندارند و کسانی که به دنبال گوشی اقتصادی هستند، عرضه شده است. اما آیا A04s با توجه به مشخصات و امکاناتش می‌تواند نظر این دسته از کاربران را جلب کند؟ در این مطلب قصد داریم تا به بررسی این محصول بپردازیم و شما را با بهترین روش خرید گوشی a04s آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

مشخصات فنی گوشی a04s سامسونگ

سامسونگ A04 از پیندو - تصویر 2

جهت خرید و فروش گوشی galaxy a04s باید اطلاعات کاملی درباره مشخصات فنی این دستگاه داشته باشید. در همین راستا باید بگوییم کهA04s از طراحی ساده و معمولی بهره می‌برد که در گوشی‌های اقتصادی سامسونگ رایج است. بدنه پلاستیکی این محصول حس گوشی‌های گران‌قیمت را القاء نمی‌کند؛ اما در دست گرفتن آن راحت است و به دلیل وزن سبک، استفاده طولانی‌مدت از آن خسته‌کننده نخواهد بود. در پنل جلویی A04s شاهد نمایشگر 6.5 اینچی از نوع LCD با رزولوشن HD+ هستیم که برای تماشای فیلم و وب‌گردی مناسب است. البته روشنایی این نمایشگر در محیط‌های باز کمی ضعیف است. این گوشی در بخش دوربین از سه لنز در بخش پشتی و یک لنز سلفی بهره می‌برد. دوربین اصلی این دستگاه 50 مگاپیکسلی است و عکس‌های باکیفیتی را در نور روز ثبت می‌کند؛ اما در محیط‌های کم‌نور عملکرد ضعیف‌تری دارد. دو دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر نیز برای عکاسی ماکرو و پرتره در نظر گرفته شده‌اند که عملکرد قابل قبولی دارند. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی این گوشی نیز برای عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری مناسب است.

در بخش سخت‌افزار و عملکرد باید به این نکته توجه کنید که موبایل A04s از تراشه Exynos 850 برای پردازش استفاده می‌کند که برای انجام کارهای روزمره و اجرای برنامه‌های سبک کافی است. با این‌حال در انجام بازی‌های سنگین یا multitasking احتمال دارد با افت سرعت مواجه شوید. سی پی یو این دستگاه هشت هسته‌ای است و شاهد پردازنده گرافیکی Mali-G52 در این محصول هستیم. A04s از نظر رم در مدل‌های 3 و 4 گیگابایت و از نظر حافظه داخلی در مدل‌های 32 تا 128 گیگابایت تولید شده است؛ البته امکان ارتقاء حافظه از طریق کارت حافظه نیز وجود دارد. این محصول از اندروید 12 و رابط کاربری One UI Core 4 بهره می‌برد که رابط کاربری ساده و روانی است و امکانات شخصی‌سازی مختلفی دارد. در بخش باتری این موبایل نیز باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی به‌کار رفته است که می‌تواند به راحتی یک روز کامل را با استفاده معمولی دوام بیاورد و حتی تا دو روز هم شارژ نگه دارد.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسیA04s با توجه به قیمت مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی خود، از جمله گوشی‌های اقتصادی با امکانات قابل قبول است. این محصول برای افرادی که به دنبال گوشی دوم یا موبایلی برای انجام کارهای روزمره خود هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. باتری قدرتمند، نمایشگر باکیفیت و رابط کاربری روان، از جمله نقاط قوت A04s هستند؛ اما در مقابل، پردازشگر ضعیف و دوربین معمولی می‌توانند از نقاط ضعف این گوشی باشند. درنتیجه اگر به دنبال گوشی اقتصادی با باتری قدرتمند و کاربری روان هستید، A04s می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد؛ اما اگر گوشی با دوربین قوی یا پردازشگر قدرتمند می‌خواهید، باید به سراغ مدل‌های دیگر بروید.

خرید اینترنتی گوشی a04s سامسونگ از سایت پیندو

فروشگاه اینترنتی پیندو - تصویر 3

در صورتی‌که علاقه‌مند هستید تا گوشی A04s را تهیه کنید، می‌توانید فرایند خرید را با استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی پیندو انجام دهید. البته در کنار موبایل، شما این امکان را دارید که در سایت پیندو برای خرید بهترین انواع لوازم جانبی گوشی موبایل با قیمت ارزان اقدام کنید. پیندو فروشگاه اینترنتی است که در آن امکان خرید و فروش کالاهای نو وجود دارد. در این مرکز خبری از کالای دست دوم نیست و تمرکز فقط بر ارائه اجناس نو و باکیفیت با قیمتی مناسب است.

پیندو قصد دارد تا به بازاری آنلاین تبدیل شود که در آن هرکس به آسانی بتواند کالای مورد نظر خود را به فروش برساند یا خریداری کند. همچنین در این سایت شاهد ایجاد فضایی شبیه به بازارهای آزاد با تنوع و پویایی بالا هستیم؛ جایی که هر فروشنده با روش و سلیقه خود به عرضه اجناس نو می‌پردازد. این ویژگی باعث شده است تا در این سایت بستری رقابتی برای ارائه بهترین قیمت، شرایط پرداخت، ارسال و مرجوعی کالا به‌وجود آید. پیندو هیچ محدودیتی برای نحوه فروش کالا از سوی فروشندگان قائل نمی‌شود و هرکس می‌تواند با روش و ابتکار خود به عرضه اجناس نو بپردازد. از سوی دیگر در این پلتفرم دسته‌بندی‌های مختلفی از کالاهای نو وجود دارند که نیازهای طیف وسیعی از خریداران را پوشش می‌دهند. از مهم‌ترین دسته‌بندی‌های موجود در این فروشگاه اینترنتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کالای دیجیتال
  • خانه و آشپزخانه
  • مد و پوشاک
  • زیبایی و سلامت
  • فرهنگ و هنر
  • سرگرمی و فراغت
  • وسایل نقلیه
  • خدمات
  • صنعتی و اداری
  • مواد غذایی

با وجود فضای رقابتی سایت پیندو، خریداران می‌توانند بهترین قیمت‌ها را برای کالاهای مورد نظر خود پیدا کنند. فروشندگان نیز در پیندو با تعیین شرایط پرداخت، ارسال و مرجوعی کالا، متناسب با نیاز هر خریدار، تجربه‌ای امن و مطمئن را برای خریداران رقم می‌زنند. لازم به ذکر است که این امکان برای هر کسب‌وکاری وجود دارد تا با ثبت‌نام در پیندو به جمع فروشندگان این بازار نوظهور بپیوندد و به‌طور مستقیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کند.

 

۰
ارسال نظر