نکات استایل کردن با دامن کلوش برای تابستان

یکی از پوشش‌هایی که به‌تازگی برای بهار و تابستان مد شده، پوشیدن دامن کلوش است. این دامن‌ها چه ساده و چه پرچین و گشاد، با هر طرح و نقشی برای فصل گرما بسیار محبوب هستند؛ چون استایل با آن‌ها بر احساس و قدرت زنانه می‌افزاید.

primary_image
کد خبر : ۲۳۲۸۶۹
0

یکی از پوشش‌هایی که به‌تازگی برای بهار و تابستان مد شده، پوشیدن دامن کلوش است. این دامن‌ها چه ساده و چه پرچین و گشاد، با هر طرح و نقشی برای فصل گرما بسیار محبوب هستند؛ چون استایل با آن‌ها بر احساس و قدرت زنانه می‌افزاید.

اگر شما کسی هستید که می‌خواهد تابستان امسال را با ترندهای جدید بگذراند، بهتر است از ایده‌های استایل با دامن گشاد مطلع باشید. مقاله امروز ما، پیشنهادات کارسازی برای شما دارد.

2 سبک برای پوشیدن دامن کلوش وجود دارد!

مهارت‌های ست‌کردن با دامن بلند این روزها مورد توجه قرار گرفته؛ چون دامن بلند جایگزین خوبی برای شلوار است و در استایل‌های زنانه، چه اسپرت و چه مجلسی به‌کار می‌آید. در حالت کلی، 2 روش مشخص برای پوشیدن این لباس وجود دارد:

  • سبک بوهو: در این سبک پوشیدن لباس‌های گشاد و رنگارنگ رواج دارد. دامن بلند به‌همراه جلیقه‌های حاشیه‌دار، کت‌های جیر و بوت‌های کابویی یکی از پوشش‌های دهه 70 میلادی بوده است که درحال‌حاضر طرفداری ندارد.
  • سبک مدرن: اغلب جوانان دهه 90 دامن‌های کلوش بلندی را می‌پسندند که ازلحاظ رنگ یکدست باشد تا به‌راحتی با سایر لباس‌ها و رنگ‌ها ست شود.

استایلی شیک با دامن کلوش و کراپ برای مهمانی ها

اگر اندامی ساعت شنی با قدی بلند داشته باشید، ترکیب دامن بلند کلوش با نیم‌تنه استایل فوق‌العاده جذابی به شما می‌دهد؛ به‌خصوص اگر دامن شما از نوع کمری باشد. این استایل زیبا را می‌توانید با یک صندل یا کفش پاشنه‌بلند تکمیل کنید.

ازآنجایی‌که این استایل مخصوص مهمانی‌ها و دورهمی‌های ساده است، از اکسسوری‌ها غافل نباشید. یقه باز نیم‌تنه به‌خوبی می‌تواند زیبایی گردن و گردنبند شما را به نمایش بگذارد.

دامن کلوش را با پیراهن زنانه کوتاه ست کنید

دامن کلوش - تصویر 2

منظور ما از پیراهن زنانه، بلوزی بوده که به تقلید از سبک پیراهن مردانه دوخته شده است. یعنی یقه و آستین پیراهنی دارد و از ابتدا تا انتهای آن دارای دکمه است. یک پیراهن کوتاه و ترجیحا نخی و سبک، با یک دامن بلند کلوش، تصویر ایده‌الی از یک استایل تابستانی را به ما می‌دهد.

این استایل هم حالت رسمی‌تری دارد و هم پوشیدن آن در دورهمی‌ها و مهمانی‌های ساده می‌تواند جلب‌توجه‌کننده باشد. بسته به طول بلوز یا پیراهن، بهتر است آن را در زیر دامن قرار دهید.

یک مانتوی جلوباز روی دامن کلوش بلند بپوشید

اگرچه یک بلوز کوتاه هم می‌تواند استایل کاملی با دامن گشاد بلند بسازد، اما اگر دوست داشته باشید، می‌توانید آن را با یک مانتوی نسبتا بلند گشاد عوض کنید.

این استایل اغلب مناسب مهمانی‌های بیرون از منزل است؛ چراکه هم سبک رسمی‌تری دارد و هم حالت پوشیده‌تر. اگر چنین استایلی را انتخاب می‌کنید، حتما یک تیشرت رنگ روشن به‌عنوان لایه زیرین مانتوی جلوباز انتخاب کنید.

استایلی فوق‌ العاده خنک با دامن کلوش و تیشرت

اگر از طرفداران استایل‌های اسپرت یا کژوال هستید، در کنار دامن بلند کلوش از یک تیشرت که ظرافت اندام بالاتنه شما را به‌خوبی نمایان کند استفاده کنید و آن زیر تیشرت قرار دهید.

در این استایل، می‌توانید از یک کمربند به‌عنوان اکسسوری بهره ببرید. با این روش انحنای کمرتان را هم به‌خوبی نمایش می‌دهید. اگر رنگ کمربندتان را با کفش‌تان ست کنید، تیپ آراسته‌تری خواهید داشت.

استایلی به سبک بوهو با دامن کلوش و پانچ تابستانه

نکات استایل کردن با دامن کلوش برای تابستان - تصویر 3

اگر از علاقه‌مندان به سبک بوهو باشید، حتما می‌دانید که دامن‌های کلوش طرح‌دار از اصلی‌ترین گزینه‌ها در استایل تابستانه بوهمی هستند. بعداز آن، استفاده از پانچ‌های نخی و لینین دومین گزینه در استایل‌هایی به سبک بوهو محسوب می‌شوند.

چنین تیپی با صندل‌های گلادیاتور یا صندل‌های بند چرمی و یک کیف دستی قهوه‌ای چرمی، هم برای بیرون از خانه مناسب است و هم مهمانی‌های خانوادگی. اگر این تیپ را برای فضای بیرون از خانه می‌پسندید، از یک عینک دودی گرد غافل نشوید.

استایل رسمی تابستانی با دامن کلوش و کت

اگر قصد حضور در یک فضای رسمی را دارید، شاید بهتر باشد از زیبایی و در عین حال جدیت یک کت زنانه بهره ببرید. ازآنجایی‌که دامن شما کلوش است، تاپ یا شومیزی که زیر کت پوشیده‌اید، درون دامن قرار دهید و سپس کت را به‌حالت جلوباز بپوشید.

استفاده از یک کمربند، هم پالت رنگی جذابی را به ظاهر شما می‌دهد و هم ظرافت و زیبایی کمرتان را بهتر به نمایش می‌گذارد. فکر می‌کنیم کفش‌های کالج بهترین انتخاب برای تکمیل استایل شما باشد. موافقید؟

2 نکته مهمی که در استایل با دامن کلوش باید بدانید

توانایی ست‌کردن با دامن‌های کلوش تابستانی که شبیه رقصنده‌هایی ظریف و خوش‌قاب در کمد لباس زنان هستند، یک مهارت محسوب می‌شود؛ چراکه نیازمند توجه به نکاتی است که خیلی از خانم‌ها از آن بی‌اطلاع یا نسبت به آن بی‌توجه هستند. توجه به جنس لباس‌ها و طرح لباس‌ها همان 2 معیار ارزشمندی است که در ساختن یک استایل خنک و در عین حال چشم‌گیر اهمیت زیادی دارد.

سعی کنید جنس لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید، حتما به هم نزدیک باشند. عاقلانه نیست اگر یک دامن حریر نرم را با کراپی جین بپوشید. همچنین پوشیدن یک کت ضخیم که بیش از حد حالت رسمی دارد با دامن نخی نمی‌تواند جلوه جذابی داشته باشد.

راجع‌به مورد دوم، به نظر شما چرا استایل برخی افراد با دامن‌های کلوش ظاهر ژولیده و به‌هم‌ریخته‌ای دارد؟ درست حدس زدید! قطع به یقین آن‌ها در ترکیب رنگ‌ها و طرح‌ها مهارت ندارند. با اینکه این مسئله سلیقه‌ای محسوب می‌شود اما درست این است که از رنگ‌های مکمل استفاده کرد یا همیشه یک طرح شلوغ را با زمینه‌ای ساده و خلوت در کنار یکدیگر قرار داد.

هر دامنی که بخواهید، در دیجی‌کالا موجود است

فصل تابستان با همه زیبایی‌هایش گاهی به‌شدت طاقت‌فرسا می‌شود. دراین‌بین، داشتن لباس‌هایی که راحت و خنک باشند و استایل شیکی را هم به ارمغان بیاورند، حرف اول را می‌زند. دامن کلوش، یکی از ارکان مهم کمد لباس‌های تابستانی است.

اگر دوست دارید گرمای آزاردهنده تابستان را با لباسی که هم خنک باشد و هم شما را با ظاهری شیک و خوش‌پوش نشان دهد بگذرانید، به دیجی‌کالا بیایید. تنوع طرح، رنگ، مدل و جنس دامن‌های موجود در این فروشگاه اینترنتی، یک استایل زنانه جذاب برای شما ایجاد می‌کند. پس تا دیر نشده عجله کنید و ترندهای امسال را از دست ندهید.

جمع‌بندی

با نزدیک‌شدن به تابستان و گرم‌شدن هوا، زمان آن رسیده که آزادی و راحتی دامن کلوش را در آغوش بگیرید و کمد خود را با لباس‌های خنک به‌روز کنید. دامن‌های کلوش تابستانی، انتخابی همه‌کاره و شیک هستند که اگر نحوه ست‌کردن با آن‌ها را بلد باشید، می‌توانید در هر موقعیتی از آن استفاده کنید. چه در سواحل شنی قدم بزنید، چه در خیابان‌های شهر بگردید و چه در دورهمی‌ها و مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه شرکت کنید.

۰
ارسال نظر