چرا قیمت نات کوین همستر 3 برابر شد؟

قیمت نات کوین در هفته گذشته 3 برابر شده یا به عبارتی 300 درصد رشد داشته برخی معتقدند علت این افزایش استفاده بازی همستر کمبت از این رمز ارز است.

primary_image
کد خبر : ۲۳۱۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از نوبیتکس، قیمت نات کوین( که در همستر کمبت هم استفاده می شود) در هفته پیش بیشتر از ۳۰۰ درصد رشد کرد و در روز قبل توانست به محدوده ۰.۰۳ دلار نزدیک شود.

کریپتو استیم، معامله‌گر مشهور می گویدمحرک اصلی رالی نات کوین، استیکینگ و توکن سوزی آن بوده‌ است.

این تحلیلگر خاطرنشان کرده است: حدود ۱۸ میلیون NOT برای همیشه از عرضه در گردش آن خارج شده است (کاهش فشار فروش).

شاید این مسئله تاثیر چندانی نداشته باشد، اما در هر صورت نات کوین یک میم کوین است و ارزش‌گذاری آن همیشه معقول نخواهد بود.

تاثیر بازی تلگرامی همستر بر نات کوین

علاوه بر این تحلیلگران افزایش قیمت نات کوین را به ادغام موفقیت‌‌آمیز آن با پایگاه کاربری تلگرام( بازی هایی مثل همستر کمبت) نسبت می‌دهند.

اگرچه ایردراپ NOT در ابتدا با استقبال کمی روبه‌رو شد، اما این ارز دیجیتال از آن زمان تغییرات مثبتی را تجربه کرده که در افزایش قیمت این توکن انعکاس یافته است.

علاوه بر این تراکنش‌های شبکه نات کوین با افزایش محبوبیت و اجرای تغییرات جدید آن رشد کرده است.

این پلتفرم در حال حاضر به کاربران خود اجازه می‌دهد تا با انجام بازی‌های ساده و تسک‌های مختلف، توکن‌های NOT را به دست آورند.

نات‌ کوین در هفته‌های قبل فاز جدید «ماموریت‌های کسب درآمد» را معرفی کرد تا درآمد غیرفعال و جدیدی برای کاربران خود ایجاد کند و تعامل آن‌ها را افزایش دهد.

به طور کلی نات کوین با محیط کاربری ساده و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، موقعیت خوبی برای خود ایجاد کرده و تحلیلگران معتقدند که به هدف ۰.۱ دلاری چشم دوخته‌ است.

 

۰
ارسال نظر