آموزش خرید بلیط مترو با گوشی در اپلیکیشن شهرزاد

آموزش خرید بلیط مترو با گوشی در این مطلب آمده است. برای نصب اپلیکیشن باید وارد اپلیکیشن شهرزاد به آدرس https://shahrzad-app.ir شوید.

آموزش خرید بلیط مترو با گوشی در اپلیکیشن شهرزاد
کد خبر : ۲۲۹۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، با اقدام جدید شهرداری تهران، شهروندان می‌توانند از این پس از تلفن همراه خود برای پرداخت بلیط مترو و اتوبوس استفاده کنند.

شهروندان می‌توانند از طریق نصب اپلیکیشن "شهرزاد" به آدرس و شارژ حساب شهروند از گوشی‌های تلفن همراه برای ورود به ایستگاه‌های مترو و بی‌آرتی استفاده کنند.

در طرح جدید هر شهروند یک اکانت خواهد داشت که شماره تلفن همراه وی به عنوان آی‌دی یا شناسه برای شبکه شناخته خواهد شد.

به این ترتیب شما می‌توانید با شارژ کیف پول شهروندی همه پرداخت‌های خُرد حوزه شهری خود را انجام دهید؛ البته که گام نخست متمرکز بر حوزه حمل‌ونقل عمومی و مترو و خطوط بی‌آرتی است.

شهروندان می‌توانند از طریق اپلیکیشن، QR Code دریافت کرده و از گیت ورودی تنها با یک تلفن همراه عبور کنند.

در روش دیگر نیز می‌توان کارت بلیت را به حساب کیف پول متصل کرده و خیلی راحت بصورت آنلاین آن را شارژ کرد.

وی با اشاره به اینکه گام نخست برای مترو و بی‌آرتی ارائه شده است، اضافه کرد: در گام‌های بعدی پرداخت کرایه تاکسی و دیگر خطوط اتوبوسرانی نیز رونمایی شده و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

با کیف پول الکترونیک شهروندان می‌توانند کرایه تاکسی و در آینده خرید از میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های شهروند را انجام دهند.

همچنین در گذشته اگر کارت بلیت مترو مفقود می‌شد پول شما درون کارت از بین می‌رفت ولی در روش کیف پول الکترونیک از طریق اپلیکیشن می‌توانید کارت را بسوزانید و از مبلغی که در حساب‌تان مانده همانند حساب‌های بانکی استفاده کنید.

شهروندان می‌توانند از طریق بازار این اپلیکیشن شهرزاد را به آدرس https://shahrzad-app.ir را روی گوشی‌هایشان نصب کنند و پرداخت‌های خود را در مترو و بی‌آرتی از طریق گوشی‌های همراه انجام بدهند.

منبع:تسنیم

 

۰
ارسال نظر