بهترین کافه های رشت| کامل ترین فهرست + عکس، آدرس

رشت شهری است که از نظر تعدد و تنوع کافه، تنه به تنه بزرگ‌ترین شهرهای کشور می‌زند. استقبال مردم از فرهنگ کافه نشینی در رشت، باعث رشد و توسعه این صنعت در کل گیلان شده و رقابت بر سر کیفیت و جذب مشتریان بیشتر بین کافه‌ها همواره در جریان است.

primary_image
کد خبر : ۲۲۸۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
0

معروف ترین کافه های رشت

 در چنین شرایطی یافتن بهترین کافه رشت شاید به نظر کار آسانی نباشد. در این مطلب، قصد داریم بهترین کافههای رشت را به شما معرفی کنیم. البته این فهرست ممکن است با گذر زمان دستخوش تغییر شود. اما در حال حاضر ما 12 کاندیدا برای معرفی به عنوان بهترین کافه رشت در اختیار شما قرار می‌دهیم.

فهرست کافه ها رشت

  1. کافه کباب
  2. کافه این
  3. کافه آولوس
  4. کافه آدرس
  5. کافه هیراد
  6. کافه ماژ
  7. کافه آرتیست
  8. کافه دوک
  9. کافه ارکاک
  10. کافه منصوری لانژ
  11. کافه پارلی
  12.  کافه بیگ برادر

بهترین کافه های رشت_ کامل ترین فهرست + عکس، آدرس - تصویر 2

کافه کباب

کافه کباب رشت، یکی از خاص‌ترین کافه‌های گلسار است و به عنوان بهترین کافه رستوران رشت شناخته می‌شود. این کافه چه از حیث فضای داخلی و چه از حیث منوی متنوعی که دارد، می‌تواند به عنوان یک کافه بی‌رقیب شناخته شود. کافه کباب در بلوار توحید گلسار واقع شده و در دو طبقه، دو فضای مجزا از هم را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. طراحی فضای داخلی این کافه، حس اصالت، آرامش و دلچسبی خاصی به انسان القا می‌کند. همچنین تراسی که در طبقه دوم قرار دارد، یکی از زیباترین مکان‌ها برای صرف یک نوشیدنی یا یک وعده غذایی است.

تنوع گسترده در منو، یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد کافه کباب رشت به شمار می‌رود. به شکلی که شما می‌توانید در هر سه وعده صبحانه، ناهار، شام و حتی عصرانه، تنوع وسیعی از غذاهای ایرانی، فرنگی و منوی مجزای کافه را در اختیار داشته باشید. این تنوع گسترده با حفظ کیفیت و ارائه لذیذترین غذاها و نوشیدنی‌ها، کافه کباب رشت را به بهترین کافه گلسار رشت تبدیل کرده است. در ادامه آیتم‌های لذیذ هر یک از منوهای کافه کباب را به شما معرفی خواهیم کرد:

منوی کافه

منوی کافی‌شاپ این مجموعه در تمام ساعات روز آماده ارائه خدمات است. این منو شامل آیتم‌های بسیار متنوع زیر است:

انواع قهوه

شامل اسپرسو، آمریکانو، کاپوچینو، لاته، کورتادو، کارامل ماکیاتو و موکا.

چای و دمنوش

شامل سینی چای مخصوص، چای سبز، چای زعفران، چای ترش، چای کوهی، چای به، چای سیب دارچین، چای بابونه، دمنوش گل گاوزبان، دمنوش سلامت، شاه نوش و دمنوش آرامش.

نوشیدنی‌های گرم

شامل هات چاکلت، شیر شکلات، شیر عسل زعفران، بیسکاتی و ماسالا.

نوشیدنی سرد

شامل آیس تی لیمویی، آیس تی نعنا، آیس تی زعفران، آیس آمریکانو، آیس لاته، آیس موکا، کوک اسپرسو، آفوگاتو، مازاگران، آیس لاته عسل و آیس آمریکانو زرشک.

انواع فراپه

شامل فراپه‌ی شکلات، کارامل و نارگیل.

انواع ماکتیل

شامل ماکتیل سان (پرتقال، بهارنارنج، آلبالو)، کوکورون (نارگیل، آناناس، وانیل)، گرین گاردن (سیب ترش، آلوئه ورا، لیمو)، ونوس (شیر نارگیل، دارچین، آناناس)، ماکائو (سیب، چای، آلبالو)، هاکانا (انبه، پشن فروت، سودا)، کیوپل (خیار، لیمو، سیب ترش، سودا)، لیموناد و موهیتو.

انواع اسموتی

شامل اسموتی لواشک، داکا (هویچ، انبه، پرتقال)، کیتو (پرتقال، موز، زنجبیل)، شارون (توت فرنگی، لیمو، آناناس)، رد اسکای (هندوانه، لیمو، نعنا) و مون (هندوانه، آناناس، موز).

انواع شیک

شامل شیک موز شکلات، اورئو، نوتلا، بادام زمینی، لوتوس، پینک بری، پرانوس (انبه، زردآلو، وانیل)، کوکوبری (توت فرنگی، آناناس، نارگیل) و گریس (شکلات، کارامل، بیسکویت، موز).

انواع دسر

شامل چیز کیک تنوری سن سباستین، تیرامیسو، کیک هویچ گردو، کیک شکلاتی، چیزکیک لوتوس، کیک سیب دارچین، کروسان، وافل با دورچین بستنی و میوه، کرپ با دورچین میوه و سس شکلات.

منوی مخصوص صبحانه

این منو از ساعت 7 و نیم تا 12 هر روز برای مشتریان قابل سرو است و شامل موارد مختلفی مانند موارد زیر است:

غذای صبحانه

شامل نیمرو، املت گوجه فرنگی، املت لوبیا (شاپوری)، املت کوبیده، خوراک لوبیا، خوراک جگر گوسفندی، املت ویژه کافه کباب، املت خرما و گردو، املت انگلیسی، املت سبزیجات ویژه، پنیر برشته (شمالی)، سوسیس تخم مرغ و سینی صبحانه ایرانی.

انواع ساندویچ

شامل مغز، زبان، هات داگ، مغز و زبان، مرغ، رپ سزار و همچنین پاستا پنه با سس آلفردو و انواع برگر ذغالی.

پیش غذا

شامل سالاد سزار، سوپ، سیب زمینی ویژه و سیب زمینی با سس قارچ.

 

منوی ناهار

منوی ناهار کافه کباب رشت شامل انواع غذاهای ایرانی و محلی است که در موارد زیر دسته‌بندی می‌شوند:

غذاهای با برنج

شامل باقالی پلو، پلوکباب چنجه گوساله، پلوکباب چنجه گوسفندی، چلوکباب سلطانی، پلوکباب وزیری، پلوکباب فیله گوساله، پلوکباب فیله ترش، پلوکباب شیشلیک، پلوکباب دوش، پلوکباب کوبیده، پلوجوجه زعفرانی، چلوجوجه ترش، پلوکباب تابه‌ای، لوبیا پلو، چلو قرمه سبزی، زرشک پلو با مرغ، باقالی پلو با مرغ، باقالی پلو با گوشت و چلو مرغ سرخ شده.

انواع کباب

شامل چنجه گوساله، چنجه گوسفندی، فیله، فیله ترش، شیشلیک، دوش، کوبیده، جوجه کباب بدون استخوان زعفرانی، جوجه کباب با استخوان، جوجه ترش، بال تند، کباب دل، جگر، قلوه و گوجه.

انواع خورشت محلی

شامل خوتکا فسنجان، ترش تره، پامادور خورش، میرزاقاسمی، سیرواویج، واویشکا، ماهی سفید، ماهی کولی، ماهی قزل‌آلا که با برنج یا بدون برنج سرو می‌شوند.

پیش غذا و چاشنی ناهار

خوراک لوبیا، سوپ، سالاد فصل، سالاد شیرازی، زیتون پرورده، کال کباب، ماست چکیده، ماست موسیر، ماست بورانی، ماست خیار، کولی شور، ماهی دودی، ترشی و دیگر مخلفات (اشپل، گردو، باقالی و...).

منوی شام

منوی شام کافه کباب رشت شامل انواع غذاهای ایرانی و محلی است که در موارد زیر دسته‌بندی می‌شوند:

انواع کباب

شامل چنجه گوساله، چنجه گوسفندی، فیله، فیله ترش، شیشلیک، دوش، کوبیده، جوجه کباب بدون استخوان زعفرانی، جوجه کباب با استخوان، جوجه ترش، بال تند، کباب دل، جگر، قلوه و گوجه

پیش غذا و چاشنی شام

خوراک لوبیا، سوپ، سالاد فصل، سالاد شیرازی، زیتون پرورده، کال کباب، ماست چکیده، ماست موسیر، ماست بورانی، ماست خیار، کولی شور، ماهی دودی، ترشی و دیگر مخلفات (اشپل، گردو، باقالی و...).

انواع ساندویچ

شامل مغز، زبان، هات داگ، مغز و زبان، مرغ، رپ سزار و همچنین پاستا پنه با سس آلفردو و انواع برگر ذغالی.

پیش غذا

شامل سالاد سزار، سوپ، سیب زمینی ویژه و سیب زمینی با سس قارچ.

کافه قلیون دار رشت

همچنین در کافه کباب انواع قلیان با طعم های متفاوت نیز سرو می شود.

برای آشنایی بیشتر با این کافه می‌توانید به وب سایت کافه کباب مراجعه کنید یا سفارشات خود را از طریق تماس با شماره‌های 01332121578 و 01332121573 انجام دهید.

کافه این

یکی دیگر از کافه‌های خوب رشت و دومین کافه در این فهرست، «کافه این» است. این کافه در نبش میدان توحید و در طبقه پنجم ساختمان علاء واقع گردیده و همه روزه از ساعت 9 صبح، امکان پذیرایی از مشتریان را دارد. یکی از جذابیت‌های کافه این در رشت، تراس زیبای آن است که مشرف به بلوار توحید و پارک توحید رشت است و به شکل زیبایی با انواع گیاهان زینتی دیزاین شده و اغلب میزهای این کافه نیز در محوطه همین تراس قرار دارد. در منوی این کافه می‌توانید انواع قهوه، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع کیک و دسر، پنینی و پاستا، انواع اسموتی و آیتم‌های مخصوص صبحانه را مشاهده کنید که با کیفیتی مطلوب طعمی لذیذ ارائه می‌شوند.

بهترین کافه های رشت_ کامل ترین فهرست + عکس، آدرس - تصویر 3

کافه رستوران آولوس

کافه آولوس یکی دیگر از کافه‌ رستوران‌های فهرست بهترین کافه گلسار رشت است. این کافه رستوران با فضای داخلی زیبا و منحصر به فردش (که از نظر معماری، تلفیقی از معماری سنتی استان خوزستان و مدرنیته است)، یکی از شیک‌ترین و جذاب‌ترین رستوران‌های شهر رشت به شمار می‌رود. کافه رستوران آولوس در خیابان 116 گلسار واقع گردیده و از دو بخش سرپوشیده و سر بار تشکیل می‌شود. ساعت کاری این کافه رستوران همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11 شب است و برای هر سه وعده اصلی، منوی مجزا دارد. در منوی این کافه انواع سالاد، پیش‌غذاهای فرنگی جذاب، انواع نوشیدنی گرم و سرد، انواع کیک و دسر و انواع پیتزا را در کنار منوی مختصر و لذیذ صبحانه در اختیار خواهید داشت.

کافه آدرس

کافه آدرس رشت واقع در بلوار دیلمان، یکی دیگر از کافه‌های خوب و محبوب این شهر به شمار می‌رود. این کافه نیز دارای یک فضای داخلی شیک و بزرگ و یک تراس زیبا مشرف به بلوار دیلمان رشت است. در ساعات شلوغی احتمالاً یا نیاز به رزرو از پیش خواهید داشت و در صورت مراجعه حضوری ممکن است مدتی را برای خالی شدن میز منتظر بمانید. این کافه از ساعت 8:30 صبح الی 23 به طور پیوسته آماده ارائه خدمات است و منوی صبحانه را نیز در کنار منوی متنوع کافه خود دارد.

کافه رستوران هیراد

کافه رستوران هیراد، واقع در ابتدای بلوار امام علی در دیلمان رشت، یکی دیگر از کافه رستوران‌های خوب این شهر است که منویی متنوع و فضایی زیبا دارد. این کافه از سه بخش مجزا تشکیل شده یک بخش آن فضای سالن داخلی سرپوشیده، یک بخش آن تراس و یک بخش آن طبقه دوم تراس یا فضای سر باز آن است. همچنین در این کافه رستوران در کنار منوی متنوع غذا و نوشیدنی‌ها، می‌توانید از سرویس قلیان نیز استفاده کنید.

بهترین کافه های رشت_ کامل ترین فهرست + عکس، آدرس - تصویر 4

 

کافه رستوران ماژ

کافه رستوران ماژ واقع در خیابان منظریه نبش کوچه ربانی را احتمالاً بتوان به عنوان بهترین کافه منظریه رشت معرفی کرد. این کافه رستوران دارای یک فضای داخلی زیبا و شیک است که بسیاری از مشتریانش به همین خاطر جذب آن می‌شوند. همچنین یک سالن وی‌آی‌پی مجزا نیز دارد که می‌تواند برای مهمانی‌های خاص رزرو گردد. در این کافه رستوران انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع پیتزا، سالاد، استیک، برگر، سوخاری و... سرو می‌شوند و ساعت کاری این کافه نز همه روزه از ساعت 10 الی 23 است.

کافه آرتیست

کافه آرتیست رشت واقع در طبقه نهم مرتفع‌ترین برج شهر یعنی برج گلسار بلوار گیلان، یکی دیگر از مشهورترین کافه‌های این شهر است که با ویوی وسیعی از شهر رشت در زیر پا، فضایی شگفت‌انگیز را برای شما ایجاد می‌کند. در این کافه رستوران شما می‌توانید همه روزه از ساعت 9 الی 12 صبحانه سلف سرویس و از ساعت 18:30 الی 21 عصرانه سلف سرویس با بوفه باز در اختیار داشته باشید. از ساعت 21 الی 24 نیز منوی کافه و شام این کافه رستوران، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

کافه دوک

این کافه دارای دو شعبه است که شعبه اول آن در بلوار سمیه نبش خیابان 123 واقع شده و شعبه دوم آن در گلایل، نبش لادن قرار دارد. در این کافه نیز انواع نوشیدنی گرم و سرد، انواع پیتزا، کیک و دسر، منوی صبحانه و... ارائه می‌شود.

کافه موزه ارکاک

کافه موزه عکس ارکاک واقع در سبزه میدان، ابتدای بلوار لاکانی، کوچه آفخرا را می‌توان یکی از شگفت‌انگیزترین کافه‌های شهر دانست. به محض ورود به این کافه، سفر در زمان را آغاز می‌کنید و دری به گذشته رو به شما باز می‌شود. در این کافه با فضایی زیبا از رشت کهن روبرو خواهید بود و در کنار آن، تجهیزات عکاسی قدیمی، عکس‌های بسیار قدیمی و عتیقه از شهر و البته منویی منحصر به فرد را پیش رو خواهید داشت. اگر به فضاهای کهن و زیبا علاقه‌مند هستید و مایلید که ساعتی را در چنین فضای زیبایی سپری کنید، کافه موزه ارکاک می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. این کافه همه روزه از ساعت 10 الی 22 باز است و منوی صبحانه نیز دارد.

بهترین کافه های رشت_ کامل ترین فهرست + عکس، آدرس - تصویر 5

منصوری لانژ

یکی دیگر از بهترین کافه‌های رشت، کافه رستوران منصوری لانژ واقع در بلوار میرابوالقاسمی، نبش بوستان 8 در دیلمان رشت است. منصوری لانژ فضایی متفاوت و زیبا پدید آورده و در کنار آن، غذاهایی با کیفیت بالا به مردم ارائه می‌کند. در این کافه رستوران می‌توانید انواع پیتزا ایتالیایی، انواع برگر، انواع سالاد، انواع پاستا و انواع نوشیدنی را در اختیار داشته باشید.

بهترین کافه های رشت_ کامل ترین فهرست + عکس، آدرس - تصویر 6

 

کافه بیزنس پارلی

یکی از کافه‌های تازه تاسیس و متفاوت رشت، کافه پارلی است که خود را با نام کامل بیزنس کافه پارلی و داستانی فراتر از یک کافه معرفی می‌کند. تیم مدیریتی این کافه، تیمی حرفه‌ای و باتجربه از بهترین‌های حوزه بیزنس، تجارت و رستوران‌داری شهر هستند و همچنان در حال گسترش تیم همکاری خود نیز هستند. در این کافه پلن‌هایی برای برگزاری رویدادهای تجاری شما طراحی شده که این مکان را جایی مناسب برای برگزاری جلسات تجاری می‌کند. این کافه در بلوار دیلمان، بلوار میرابوالقاسمی، روبروی بوستان 17 قرار دارد و تا زمان نوشتن این مطلب، هنوز اطلاعات بیشتری درباره منوی این کافه رستوران و نحوه کار آن در دسترس ما نیست.

بیگ برادر

یکی دیگر از کافه‌های منحصر به فرد رشت، کافه بیگ برادر یا کافه برادر بزرگ رشت است. این کافه در گلسار، انتهای خیابان 122، کوچه آفتابگردان واقع شده و همه روزه از ساعت 9 الی 24 آماده ارائه سرویس به مشتریان است. در این کافه علاوه بر منوهای متنوع صبحانه و عصرانه و شام، رویدادهای فرهنگی مختلفی نیز برگزار می‌شود که رفتن به آن‌جا را برای افراد علاقه‌مند به هنر، جذاب‌تر می‌کند.

 

۱
ارسال نظر