مشاهده لیست قیمت انواع دوچرخه در سایت ایمالز

دوچرخه در عین حال که می‌تواند یکی از وسایل ورزشی مهم و بسیار مفید باشد، همچنین می‌تواند به‌عنوان یک وسیله نقلیه مناسب درون‌شهری برای مسافت‌های نسبتا کوتاه مورد استفاده قرار گیرد.

primary_image
کد خبر : ۲۲۵۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
0

 انواع و اقسام دوچرخه‌ها با اهداف و کاربردهای گوناگونی، تهیه و تولید شده‌اند که بر اساس میزان امکانات یا کیفیت جنس قطعات به‌کاررفته، قیمت‌های مختلفی دارند. در این مطلب قصد داریم به مشاهده و بررسی لیست قیمت انواع دوچرخه در سایت ایمالز بپردازیم.

انواع دوچرخه

ذکر و یادآوری این نکته بسیار مهم لازم است که دوچرخه‌ها در انواع مختلفی و با کاربردهای گوناگونی تولید شده‌اند که شامل انواع دوچرخه بچگانه، کوهستانی، شهری، پیستی، مسابقه‌ای و ورزشی، همچنین در نسخه‌های برقی، ساده و دنده‌ای هم هستند. هر کدام از این دوچرخه‌ها نیز تفاوت‌های محسوس و آشکاری دارد که این تفاوت‌ها در کاربرد و ظاهر، خود را بیشتر نشان می‌دهد. به‌عنوان مثال دوچرخه‌های کوهستانی دارای لاستیک‌ها و طوقه مستحکم‌تری هستند تا هنگام پرش از ارتفاع، توان تحمل وزن دوچرخه و دوچرخه‌سوار را داشته باشند.

قیمت و خرید انواع دوچرخه ساده، حرفه ای و دنده ای

همچنین دوچرخه پیستی، لاستیک‌های باریکی دارد تا دوچرخه‌سوار بتواند در مسیر پیست به راحتی جابه‌جا شده و کنترل آن را به دست بگیرد. یا مثلا دوچرخه‌های دنده‌ای به خاطر بهره‌مندی از سیستم تنظیم دنده‌ای، می‌توانند به شما در طی‌کردن و پیمودن مسافت با صرف انرژی بسیار کمتر، کمک زیادی کنند. قیمت انواع دوچرخه در فروشگاه ایمالز بین ۱ میلیون و ۲۵۸ هزار تومان تا ۱۶۰ میلیون تومان است.

دوچرخه برقی

دوچرخه برقی را باید از جمله نوآورانه‌ترین و جدیدترین دوچرخه‌های تولیدشده دانست. اگرچه سابقه تولید دوچرخه برقی بسیار طولانی است و در هر برهه تعریف بشر از دوچرخه‌های برقی نیز متفاوت بوده است؛ اما به‌صورت کلی، دوچرخه‌های برقی ظاهر و فرم نسبتا متفاوتی نسبت به دوچرخه‌های دیگر دارند.

دوچرخه‌های برقی که به آن‌ها eBike نیز گفته می‌شود، دارای موتوری الکتریکی هستند که به کمک آن، رکاب‌زدن برای دوچرخه‌سوار بسیار راحت‌تر از سایر دوچرخه‌ها می‌شود. این دوچرخه‌ها همچنین سرعت بالاتری دارند و می‌توان آن‌ها را به برخی از موتورهای سواری مجهز به رکاب نیز تشبیه کرد.

با این حال، دوچرخه‌های مذکور هیچگونه آلودگی برای محیط نداشته و در برخی از مدل‌ها، باتری دوچرخه با استفاده از رکاب‌زدن خود دوچرخه‌سوار شارژ می‌شود. قیمت انواع دوچرخه برقی در فروشگاه ایمالز بین ۲۷ میلیون تومان تا ۱۶۰ میلیون تومان برآورد می‌شود. به‌عنوان سخن پایانی باید دقت کرد که شکل ظاهری و طراحی ساختاری اغلب دوچرخه‌های برقی، نسبت به دوچرخه‌های معمولی، تفاوت زیادی دارد.

لیست قیمت و خرید دوچرخه برقی موتوری شارژی و تاشو

دوچرخه شهری

دوچرخه شهری که برخی از آن‌ها نیز ظاهر کلاسیک و نوستالژی‌گونه خود را همچنان حفظ کرده‌اند، دوچرخه‌هایی سبک و راحت برای استفاده درون شهر محسوب می‌شوند. از آن‌جا که فرهنگ عامه بسیاری از کشورهای اروپایی حول استفاده از دوچرخه تثبیت شده است، پس به جرات می‌توان این دوچرخه‌ها را قدیمی‌ترین دوچرخه‌های تولید شده در تیتراژ بالا دانست. قیمت انواع دوچرخه شهری در فروشگاه ایمالز بین ۱ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان تا ۴۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

از آنجایی که اغلب افراد از این دوچرخه‌ها برای انجام کارهایی مانند خرید خانه نیز استفاده می‌کنند، به همین دلیل نیز در ساخت دوچرخه شهری، سبد یا ترکه و فضای مخصوصی برای قرار دادن وسایل مختلف تعبیه شده است. البته بی‌راه نیست که بگوییم می‌توان بر هر دوچرخه‌ای از این لوازم جانبی نصب کرد؛ اما دوچرخه‌های شهری عموما به‌صورت پیش‌فرض با این امکانات عرضه می‌شوند.

دوچرخه2

دوچرخه کوهستان

دوچرخه‌های کوهستانی از جمله محبوب‌ترین دوچرخه‌ها هستند؛ همچنین ورزش دوچرخه‌سواری کوهستان نیز طرفداران زیادی دارد و از مهیج‌ترین ورزش‌های جهان محسوب می‌شود. همانطور که می‌دانید، دوچرخه‌سواری در کوهستان یا اطراف تپه‌ها، نیاز به دوچرخه‌ای با بدنه مستحکم و طوقه‌‌هایی قوی در کنار لاستیک‌هایی مطمئن و توپر دارد.

دوچرخه‌سواری کوهستان یکی از پرچالش‌ترین ورزش‌های شناخته‌شده محسوب می‌شود که به ورزشکاران و دوچرخه‌هایی حرفه‌‌ای نیاز پیدا خواهد کرد. اگر به شکل ظاهری دوچرخه‌های کوهستانی نگاه کنید، کاملا متوجه این موضوع می‌شوید که بدنه و طوقه این دوچرخه بسیار مستحکم است تا فشارهای ناشی از پرش از ارتفاع را تحمل کند.

قیمت انواع دوچرخه کوهستان در فروشگاه ایمالز بین ۶ میلیون و ۵۰۰ تا ۱۱۳ میلیون است. دوچرخه کوهستان علاوه‌بر موارد ذکر شده، نیاز به بدنه‌ای با وزن مناسب دارد تا بتوان از سنگین‌شدن بیش‌ازحد و عدم امکان کنترل دوچرخه جلوگیری به عمل آورد. معمولا در بدنه دوچرخه کوهستانی از آلیاژهای سبک و مقاوم استفاده می‌شود تا این هدف برآورده شود.

خرید و قیمت دوچرخه کوهستان دنده ای و حرفه ای در ایمالز

دوچرخه بچه گانه

دوچرخه‌های بچگانه اکثرا سایز و اندازه کوچکی دارند تا مناسب استفاده کودکان باشند. در طراحی این دوچرخه‌ها، نهایت استانداردهای مختلف رعایت می‌شود تا علاوه‌بر پوشش دادن طیف بیشتری از کودکان، از آن‌ها در برابر خطرات احتمالی دوچرخه‌سواری نیز محافظت کند.

محدوده قیمت انواع دوچرخه بچه گانه در فروشگاه ایمالز از ۱ میلیون و ۲۵۸ هزار تومان تا ۷ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان است. دوچرخه بچه گانه جهت همخوانی با روحیه کودکان، اغلب رنگ‌های شاد و دوست‌داشتنی دارد تا در چشم آن‌ها، زیبا و جذاب جلوه کند. همچنین این دوچرخه‌ها به چرخ‌های کمکی در دو طرف مجهز شده‌اند تا احتمال سقوط و افتادن آن‌ها کمتر شود.

دوچرخه مسابقه ای

دوچرخه مسابقه ای خود شامل چندین مدل دوچرخه برای ماده‌های مختلف دوچرخه‌سواری است؛ اما به‌طور کلی و در حالت پیش‌فرض، دوچرخه مسابقه ای با دوچرخه‌های استفاده شده در تورنمنت‌های بزرگ ارتباط بیشتری دارد و مواردی مثل دوچرخه پیستی یا کورسی در ردیف‌های بعدی قرار می‌گیرند.

دوچرخه‌های مسابقه‌ای دارای کامل‌ترین و بهترین امکانات مورد نیاز برای یک دوچرخه‌سوار است. همچنین این دوچرخه‌ها دارای بالاترین کیفیت و ماندگاری ممکن هستند تا در مسابقات به بهترین شکل ممکن عمل کنند. قیمت دوچرخه مسابقه ای در فروشگاه ایمالز ۱۴ میلیون تومان است.

دوچرخه3

سخن نهایی

دوچرخه یکی از متنوع‌ترین وسایل ورزشی و تفریحی محسوب می‌شود که دارای طیف وسیعی از امکانات و قابلیت‌های جانبی است. نوآورانه‌ترین و بهترین مدل دوچرخه را بی‌شک باید دوچرخه‌های برقی دانست؛ چراکه نوآوری خاص آن‌ها سبب شده تا انجام این ورزش مفید و دوست‌داشتنی، به‌مراتب راحت‌تر از گذشته باشد.

در فروشگاه اینترنتی ایمالز می‌توانید به طیف وسیعی از انواع و اقسام دوچرخه‌ها دسترسی داشته باشید و پس از بررسی قیمت انواع دوچرخه، نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید.

۱
ارسال نظر