وی پی ان ایران چیست و چگونه به ما برای استفاده از اینترنت بانک های ایرانی کمک می کند

چکیده : در ادامه توضیح خواهیم داد که وی پی ان چیست و چگونه برای اتصال به بانک های ایرانی از خارج از کشور آی پی را به آی پی ایران تغییر می دهد.

primary_image
کد خبر : ۲۲۴۴۱۳
0

استفاده از وی‌پی‌ان (VPN) ایران و ایجاد امکان استفاده از اینترنت بانک سامان در خارج از کشور: وی‌پی‌ان ایران به کاربران خارج از کشور این امکان را می‌دهد تا به وب‌سایت‌ها و سرویس‌های داخل ایران دسترسی یابند. بسیاری از بانک‌ها و مؤسسات مالی، سازمان‌ها و ادارات دولتی، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی، وب‌سایت‌های پخش مسابقات فوتبال، پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال و کارگزاری‌های بورس به دلایل امنیتی دسترسی کاربران خارج از ایران را به وب‌سایت‌ها یا سرویس‌های خود محدود کرده‌اند. به‌عبارت‌دیگر، دسترسی به این وب‌سایت‌ها و سرویس‌ها تنها با آدرس آی‌پی ایران امکان‌پذیر است. بنابراین، ایرانیان مقیم خارج از کشور برای انجام امور بانکی، اداری، آموزشی و غیره با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند.

images_1704979453_659febfd55c23

راه ارتباطی با بانک‌های ایرانی و اتصال به اینترنت بانک سامان در خارج از کشور چگونه ممکن است؟

برای دسترسی آسان به موبایل بانک یا اینترنت بانک خود و دریافت پیامک‌های بانکی خارج از کشور، ابتدا باید یک اتصال VPN ایرانی تهیه کنید و سپس از خارج از کشور وارد حساب کاربری خود در همراه بانک یا اینترنت بانک شوید. پس از فعال‌سازی VPN، شما می‌توانید به‌راحتی وارد اپلیکیشن‌های بانکی خود شوید و امور بانکی خود را به‌راحتی از هر نقطه‌ای در خارج از کشور انجام دهید.

VPN ایرانی این امکان را فراهم می‌کند که مجدداً یک آدرس IP داخل ایران دریافت کنید و به‌راحتی به درگاه‌های خرید اینترنتی یا اتصال به اینترنت بانک متصل شوید. افراد مقیم خارج از کشور با استفاده از یک IP ایرانی می‌توانند به بانک دسترسی یافته و عملیات بانکی خود را از هر کجا که هستند انجام دهند. با خرید یک IP ایرانی و دسترسی به آن، می‌توان به‌راحتی از خدمات بانکی و اینترنت بانک سامان در خارج از کشور بهره‌مند شد.

شبکه خصوصی مجازی یا VPN چیست؟

VPN چیست؟ وی‌پی‌ان یا شبکه خصوصی مجازی (VPN – Virtual Private Network)، به‌عنوان یک سرویس که یک شبکه خصوصی را بر روی زیرساخت یک شبکه عمومی مثل اینترنت ایجاد می‌کند، معرفی می‌شود. این فناوری به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق کامپیوترهای متصل به یک شبکه اینترنت، به طور امن و خصوصی اطلاعات را تبادل کنند. به‌عبارت‌دیگر، این اتصال‌ها گویا مانند این است که کامپیوترها در یک شبکه خصوصی واقعی به یکدیگر متصل هستند.

اپلیکیشن‌های اجرا شده از طریق وی‌پی‌ان می‌توانند از مزایای زیادی مثل مدیریت ساده شبکه خصوصی و افزایش امنیت بهره‌مند شوند. این سرویس با استفاده از الگوریتم‌های رمزنگاری، ارتباطات را مخفی و ایمن نگه می‌دارد. باتوجه‌به هزینه‌های بالای راه‌اندازی شبکه‌های محلی، وی‌پی‌ان به‌عنوان یک راهکار مؤثر برای اتصال امن کامپیوترها به یکدیگر موردتوجه قرار می‌گیرد.

هنگام خرید یک VPN قابل‌اعتماد با آدرس IP ایرانی چه نکاتی باید در نظر گرفته شوند؟

در اینجا به شما توضیح می‌دهیم که باید حتماً به این موارد توجه کنید تا یک VPN با اعتماد و آدرس IP ایرانی را خریداری نمایید.

سرعت و پهنای باند

سرعت اتصال و پهنای باند VPN بسیار مهم هستند، به‌خصوص اگر برنامه‌ریزی برای استفاده از آن در فعالیت‌های آنلاین روزمره دارید.

تعداد سرورها و مکان‌ها

یک VPN با تعداد زیادی سرور در مکان‌های مختلف به شما این امکان را می‌دهد که بهترین سرعت و اتصال را انتخاب کنید.

توانایی پشتیبانی از چندین دستگاه

بعضی از VPN ‌ها با خرید اشتراک، امکاناتی را فراهم می‌کنند که نه‌تنها از رایانه، بلکه از تلفن‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های مجهز به اینترنت خود نیز محافظت کنید. اگر قصد دارید کل شبکه خانگی خود را پوشش دهید، مناسب است که اشتراکی را برای خود انتخاب کنید که به‌راحتی بر روی چندین دستگاه قابل‌استفاده باشد.

قابلیت قطع‌کننده اتصال (Kill Switch)

بیشتر وی‌پی‌ان‌ها دارای یک ویژگی امنیتی به نام قطع‌کننده اتصال هستند. قطع‌کننده اتصال یک ویژگی امنیتی است که در صورت عدم صحت عملکرد صحیح سیستم وی‌پی‌ان، اتصال اینترنت شما را قطع می‌کند. اگر به دنبال خرید یک وی‌پی‌ان با سطح امنیت بالا در ایران هستید، حتماً سعی کنید اشتراکی را انتخاب کنید که از این ویژگی پشتیبانی کند. این ویژگی می‌تواند از کپی‌شدن آدرس IP شما جلوگیری کرده و اطمینان حاصل کند که در صورت عدم صحت عملکرد وی‌پی‌ان، اتصال شما به اینترنت به طور خودکار قطع می‌شود.

images_1704979630_659fecaeaf923

از نظر اعتبار، ارزشمند باشد

وقتی موضوع وی‌پی‌ان ارزان‌قیمت است، اولین نکته که باید در نظر گرفته شود، اعتبار آن است. در ابتدا، باید به حریم خصوصی خود توجه داشته باشید. وی پی ان‌های رایگان و ارزان همیشه تلاش می‌کنند تا حداکثر در حریم خصوصی شما وارد شوند و از اطلاعات شما بهره‌مند شوند. در بدترین حالت، به‌جای اینکه به شما کمک کنند، ممکن است به‌عنوان یک نرم‌افزار مخرب روی گوشی شما نصب شوند.

 

حفظ حریم خصوصی

اطمینان حاصل کنید که VPN انتخابی شما دارای سیاست حفظ حریم خصوصی قوی است و اطلاعات کاربران را به‌دقت مدیریت می‌کند.

مزایای استفاده از وی‌پی‌ان با آی پی ایران

همان‌طور که گفته شد، استفاده از وی‌پی‌ان با آی پی ایران مزایای بسیاری برای مسافران، دانشجویان، تاجران و... ایرانی مقیم کشورهای خارجی دارد که اصلی‌ترین و مهم‌ترین آن‌ها اتصال به سایت های ایرانی از خارج جمله سایت سازمان‌ها، بانک‌ها و... است. اگر به توضیح کامل‌تری از اینکه کاربردهای vpn چیست نیاز دارید، به مطالعه این بخش بپردازید.

انجام معاملات از طریق حساب‌های بانکی ایران

داشتن VPN ایران بر روی سیستم شما به شما کمک می‌کند تا هرگونه انتقال پول و معاملات بانکی مورد نیاز خود را در داخل ایران از طریق وب‌سایت بانک به‌سادگی انجام دهید. در واقع، عدم دسترسی به سایت بانک از خارج ایران یک راه برای حفظ امنیت شما است، زیرا ورود اطلاعات شخصی به سایت بانک ممکن است اطلاعات حساب شما را قابل‌مشاهده کند، و این دسترسی باید تنها توسط شما انجام شود. بانک با محدودکردن این دسترسی‌ها، تمام تلاش خود را برای افزایش امنیت انجام می‌دهد. با یک آی‌پی ثابت ایرانی، می‌توانید مانند زمانی که در ایران حضور دارید، معاملات بانکی خود را در داخل وب‌سایت بانک به‌راحتی انجام دهید.

images_1704979735_659fed1766a0c

امنیت در استفاده از آی پی ایران

خرید یک وی‌پی‌ان با آی پی ایران در خارج از کشور، علاوه بر این که به شما امکان باز کردن سایت‌های داخلی را می‌دهد، به‌طورکلی امنیت شما را تضمین می‌کند. این امنیت ازآن‌جهت ایجاد می‌شود که اطلاعات شما و هویت شما در هنگام خرید وی‌پی‌ان حفظ می‌کند و همچنین شما تنها می‌توانید با دو سیستم هم‌زمان از وی‌پی‌ان استفاده کنید. اگر از یک وی‌پی‌ان از سایت معتبر تهیه کرده باشید، هر وی‌پی‌ان و آی پی ایرانی مختص به شما خواهد بود. تنها شما می‌توانید با همان سیستم از آن استفاده کنید و افراد دیگر نمی‌توانند از این آی پی به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند.

اتصال به سایت های ایرانی از خارج

بسیاری از سایت‌های ایرانی مانند سایت سازمان‌ها، بانک‌‌ها، اداره‌ها، شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و... تنها با آی پی قابل‌دسترس هستند. بنابراین اتصال به سایت های ایرانی از خارج از کشور از دیگر دلایل استفاده از وی‌پی‌ان با آی پی ایران است.

جمع‌بندی

استفاده از وی‌پی‌ان ایران برای کاربران خارج از کشور امکان دسترسی به سرویس‌ها و وب‌سایت‌های داخل ایران را فراهم می‌کند. بانک‌ها، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و دیگر مؤسسات محدودیت‌های دسترسی برای کاربران خارج از کشور اعمال کرده‌اند. با استفاده از VPN با آی پی ایرانی، امکان دسترسی به این سرویس‌ها از هر کجا فراهم می‌شود.

با خرید وی پی ان ایران از surftunnels با امنیت و سرعت بالا، به وب سایت ها و حساب های بانکی خود در ایران از هرجای دنیا متصل شوید.

۰
ارسال نظر