تکلیف حقوق کارکنان در تعطیلات 6 روزه چه می شود؟
سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد پرداخت حقوق کارکنان در تعطیلات پیش رو با تاخیر همراه نیست و در روال خود واریز میشود.
به گزارش وقت صبح به نقل از ایسنا، تعطیلی بانکها از ۲۹ تیرماه تا سوم مرداد با پایان ماه جاری و ابتدای ماه آینده همزمان شده است، یعنی زمانی که حقوق کارکنان دولت پرداخت می شود و این تقارن میتواند موجب ایجاد ابهام برای کارکنان در مورد زمان دریافت حقوق باشد.
در همین رابطه پیگیری از سازمان برنامه و بودجه با این اعلام همراه بود که هیچ مشکلی در پرداخت حقوقها وجود ندارد و مجموع حقوق و مزایای کارکنان طی یکی - دو روز آینده و در موعد مقرر پرداخت خواهد شد.
بیشتر بخوانید: فهرست مشاغل مجاز به فعالیت در تعطیلات 6 روزه
این در حالی است که خارج از جریان تعطیلات پیش رو نیز معمولا پرداخت حقوق کارکنان با تاخیر همراه نیست و در روال خود واریز میشود.
روز گذشته (دوشنبه) با پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییسجمهور، تمامی ادارات و بانکهای استانهای تهران و البرز به مدت شش روز از سهشنبه هفته جاری تا پایان روز یکشنبه هفته آینده تعطیل اعلام شد.