کارگران و بازنشستگان متقاضی مسکن ملی بخوانند

تسهیلات و اقدامات حمایتی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در طرح اقدام ملی مسکن ویژه کارگران، بازنشستگان و سایر گروه های هدف واجد شرایط ثبت نام شده در این سامانه ، متقاضیانی را در بر می‌گیرد که پرداخت اولیه از سوی آنان کامل شده باشد.

کارگران و بازنشستگان متقاضی مسکن ملی بخوانند
کد خبر : ۳۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
0

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از تمدید مهلت واریز آورده در سامانه جامع اقدام ملی مسکن برای متقاضیان دارای شرایط از جمله کارگران، بازنشستگان،مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار که پیش از این ثبت نام کرده اند تا پایان دی ماه خبر داد.

ابراهیم صادقی فر، معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تفاهم نامه همکاری میان این وزارتخانه با وزارت راه و شهرسازی در راستای احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی منعقد شده است.

صادقی فر افزود: در این راستا با انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک صورت گرفته با وزارت راه و شهرسازی ، مقرر شد فرصت واریز آورده اولیه و تکمیل موجودی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تمدید شود.

ویژه کارگران و بازنشستگان

صادقی فر تاکید کرد: تسهیلات و اقدامات حمایتی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در طرح اقدام ملی مسکن ویژه کارگران، بازنشستگان و سایر گروه های هدف واجد شرایط ثبت نام شده در این سامانه ، متقاضیانی را در بر می‌گیرد که پرداخت اولیه از سوی آنان کامل شده باشد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: گروه‌های هدف برای بهره مندی از این تسهیلات حمایتی لازم است به منظور افتتاح حساب و تکمیل مبلغ آورده در فرصت باقی‌مانده نسبت به تکمیل موجودی خود اقدام کنند.

صادقی فر اظهار داشت: با توجه به پیگیری این وزارتخانه و اهمیت برخورداری از مسکن در بهبود کیفیت زندگی و ارتقاء شاخص های فرهنگی اجتماعی، فرصت خوبی پیش روی جامعه کار و تولید بویژه کارگران و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری فراهم شده است تا در این طرح مشارکت نمایند.

منبع: خبرآنلاین

۰
ارسال نظر