از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در اینترنت با اپلیکیشن شیپور!

شاید کمتر کسی باشد که اسم شیپور را نشنیده باشد. نرم افزار نیازمندیهای رایگان شیپور یک نرم افزار کاربردی شبیه به یک جامعه و فروشگاه با تمام محصولات و امکانات است.

از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در اینترنت با اپلیکیشن شیپور!
کد خبر : ۱۸۱۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
0

شیپور نیازمندی‌های آنلاین سراسر ایران با امکان درج رایگان آگهی خودرو، املاک، استخدام، خدمات و خرید و فروش لوازم خانه، خرید اینترنتی گوشی موبایل، خرید و اجاره خانه، خرید لوازم موبایل، خرید کالای دیجیتال، خرید حیوانات خانگی، خرید لباس آنلاین ، خرید دوچرخه، خرید اینترنتی کالاهای نو و دست‌دوم بدون واسطه یا از فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور، انواع خدمات منزل، باربری اینترنتی و مشاهده برنامه تور مسافرتی داخلی و خارجی و هر آنچه بدنبال خرید و رزرو آنلاین آن است.

ایده اولیه شیپور از کجا آمد؟

رضا اربابیان موسس و بنیانگذار سایت شیپور می گوید از سال ها قبل ایده راه اندازی سایت شیپور را داشتم و قبلا که در کشور کانادا زندگی می کردم در آنجا نیازمندی های اینترنتی جز فرهنگ روزانه شان بود و مردم زیاد از سایت های اینترنتی استفاده می کردند و زمانی که تصمیم گرفتم به ایران برگردم همه وسایل خود را از طریق وب فروختم و از طرفی سایت ebay جزو علایق من بود و تصمیم گرفتم که سایتی مشابه ان را راه اندازی کنم و احساس کردم که کشور ایران هم به سایتی مشابه برای خرید و فروش ها و خدمات دیگر کاربران خود به صورت اینترنتی نیاز دارد.

شیپور اولین بازار نیازمندی های آنلاین در سراسر ایران می باشد و این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند نسبت به ثبت آگهی برای فروش کالا و خدمات خود اقدام نمایند، در واقع شما می توانید در برنامه ی شیپور ، کالایی با قیمت مناسب خریداری کنید و همچنین کالای خود را نیز برای فروش در شیپور به ثبت برسانید، باید بدانید که اپلیکیشن شیپور (Sheypoor) امکان خرید و فروش کالا را به صورت مستقیم و بدون واسطه برای کاربران خود به ارمغان آورده است.

برنامه شیپور (Sheypoor) قابلیت جستجو پیشرفته را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. از دیگر قابلیت های برنامه شیپور (Sheypoor) می‌توان به امکان فیلتر کردن نتایج جستجو بر اساس آگهی های عکس دار، گروه بندی، برند، قیمت، استان و شهر اشاره کرد. از سوی دیگر امکان افزودن آگهی به لیست علاقه مندی ها جهت دسترسی سریع و آسان فراهم آمده است. همچنین کاربران می‌توانند آگهی مورد نظر خود را از طریق سایر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارند.

با توجه به فعال بودن شیپور در بیش از ۱۱۰ شهر در سراسر کشور، شما می توانید با استفاده از خرید امن، بازار فروش محصولات و کالاهای خود را به وسعت ایران افزایش دهید.

این برنامه کاربردی همواره با بهبود امکاناتی که عرضه میدهد در تلاش است که با رقیب سرسخت خود، دیوار رقابت کند و گوی سبقت را در جذب مخاطب بیشتر از آن بگیرد.

مزایای نرم افزار شیپور

  • پشتیبانی از طریق ایمیل، تماس، پیامک

زمانی که در این نرم افزار در حال پیدا کردن کالای مورد نظر خود هستید و یا شغل مناسب خود را پیدا کرده اید، می توانید با آگهی دهنده در ارتباط باشید. ارتباط و دسترسی با آگهی دهنده چند روش دارد که شما می توانید به راحتی آن را انتخاب کنید. می توانید تماس بگیرید و یک مکالمه تلفنی داشته باشید که موثر باشد. اگر مایل به تماس گرفتن نیستید می توانید یک صفحه چت درست کنید و در همان برنامه شیپور بدون شماره تماس پیام بدهید. همچنین پشتیبانی از طریق آدرس ایمیل نیز امکان پذیر است.

  • حجم کم نرم افزار

یکی از مشکلاتی که در اکثر کاربران مشاهده می شود، نداشتن حجم کافی است. شاید شما هم در اطرافیان خود دارید کسانی که در گوشی موبایل خود هر برنامه ای نمی توانند نصب کنند زیرا پر حجم و جاگیر است. خوبی این نرم افزار این است که فقط 9 مگابایت از فضای گوشی شما را اشغال می کند. همین کم حجم بودن مانع از کند شدن سیستم گوشی موبایل شما می شود. 9 مگابایت تقریبا برابر است با حجم دو عدد عکس و این بسیار کم است. پس به راحتی همه افراد می توانند این اپلیکیشن را نصب کنند.

  • بهینه سازی سرعت سایت

همانطور که می دانید این برنامه سایت رسمی خود را نیز دارد. شما می توانید از طریق گوگل به نرم افزار شیپور وصل شوید و کار خود را راه بیندازید. کافی است در داخل گوگل اسم شیپور را جستجو کنید و در لینک اول سایت رسمی این نرم افزار را مشاهده خواهید کرد. چیزی که نظر کاربران را جلب کرده است سرعت خوب این سایت است. اینکه شما چه میزان در یک سایت معطلش شوید تا بالا بیایید و به صفحات بعد لود بشود بسیار در وقت مهم است. این سایت سرعت خوب و مطلوبی دارد و شما را از این بابت اذیت نمی کند.

  • پشتیبانی در مناطق ایران

یکی از مزیت هایی که این نرم افزار دارد این است که در هر جای ایران پوشش دهی دارد و هر کاربری می تواند به راحتی به این نرم افزار دسترسی پیدا کند. این یک نقطه قوت مطلوب به حساب می آید که تمامی هموطنان می توانند از آن بهره ببرند. استفاده از شبکه های مجازی و نرم افزارهایی که به خرید و فروش کالا و ثبت آگهی های استخدامی می پردازند، امروزه بسیار افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر می توانید هر چیزی که می خواهید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در اینترنت و شبکه های مجازی پیدا کنید.

  • امتیاز بالا در گوگل پلی

یکی از نکاتی که در نقاط مثبت این نرم افزار به چشم می خورد، امتیاز بالای این اپلیکیشن است. امتیازی که تا به الان در گوگل پلی برای این نرم افزار ثبت شده است، 4.6 است. این امتیاز نشان دهنده میزان رضایت کاربران از امکانات شیپور است. نمره خوبی که این نرم افزار از مردم گرفته است نشان دهنده میزان کارکرد مثبت آن است. این امکانات همانطور که در بالا گفتیم می تواند شامل تعداد زیاد آگهی ها، سرعت سایت، پوشش در تمامی نقاط ایران، حجم کم و راه های ارتباطی باشد.

نحوه عملکرد شیپور

نحوه عملکرد شیپور به این گونه است که با استفادده از اینترنت بستری را ایجاد کرده است و کاربردهای متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد، به همین خاطر می توانید برنامه شیپور را در سیستم فناوری خود هر چه هست دانلود کنید و کالای دست اول و یا دست دوم خود را در آن بفروشید.

 از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در اینترنت با اپلیکیشن شیپور!

دانلود و نصب اپلیکیشن شیپور

اپلیکیشن شیپور برای دو سیستم عامل اندروید و ios عرضه شده است. در گوشی های اندروید می توانید این برنامه را به صورت لینک مستقیمی که دارد دانلود کنید، برای دانلود و نصب اپلیکیشن شیپور و بسیاری دیگر از برنامه‌های مورد نیاز خود برای گوشی‌های آیفون هم می‌توانید از اپ استور ایرانی iOS سیبچه استفاده کنید.

با دریافت حق اشتراک سیبچه امکان دسترسی به تعداد بیشمار اپلیکیشن های iOS فارسی برای شما فراهم است. دانلود برنامه دیوار و شیپور ios نیز به راحتی از این اپ استور ایرانی iOS امکان پذیر است.

۰
ارسال نظر