قیمت دلار، یورو، سکه و طلا در روز سه شنبه

قیمت دلار، یورو، سکه و طلا در روز سه شنبه 24 فروردین ماه اعلام شد.

قیمت دلار، یورو، سکه و طلا در روز سه شنبه
کد خبر : ۱۵۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از تسنیم؛قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۲۳ فروردین با ۶,۲۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۳۹ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد. همچنین نرخ سکه بهار آزادی به ۱۰ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان رسید. امروز برای قیمت طلا چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

محمود فضل آذر شربیانی، بازرس اتحادیه طلای تهران با تائید بر اینکه تنش‌های سیاسی باعث افزایش قیمت دلار شده است، گفت: هر چند بازار طلا به دلیل اعمال محدودیت‌های کرونا تعطیل است اما قیمت طلا به دلیل تنش‌های سیاسی اندکی گران شد. فعلا واحدهای صنفی تعطیل هستند. چنانچه امروز اتفاق خاصی رخ ندهد قیمت طلا ثابت باقی می‌ماند.

پیش‌بینی نرخ دلار

و همچنین روز دوشنبه، دلار ۱۹۰ تومان افزایش قیمت را به ثبت رساند و به بهای ۲۵ هزار تومان رسید. امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: روند افزایشی و جهت انتظارات معامله‌گران در این شرایط در صورتی تغییر خواهد کرد که بار دیگر اسکناس آمریکایی به زیر کانال ۲۵ هزار تومانی بازگردد. شکست سطح ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومانی نیز به فروشندگان بازار ارز اضافه خواهد کرد و احتمال رفتن قیمت به سوی کف‌های تازه‌تر را بیشترخواهد کرد.

قیمت سکه، طلا و دلار امروز سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید.

۰
ارسال نظر