بازنشستگان در این تاریخ منتظر دریافت عیدی بمانند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی زمان پرداخت و رقم عیدی بازنشستگان را اعلام کرد.

بازنشستگان در این تاریخ منتظر دریافت عیدی بمانند
کد خبر : ۱۴۷۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از تسنیم؛ میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی امروز در نشست خبری با رسانه‌ها که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: ۴۴ سال از انقلاب اسلامی گذشته و ما امروز افتخار داریم که خدمتگزار این انقلاب در عرصه حکمرانی و بیمه‌های تأمین اجتماعی و ..‌ باشیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: در حوزه درمان با روی کار آمدن دولت سیزدهم تقریبا ۱۰۰ درصد آحاد جامعه تحت پوشش بیمه اجتماعی و سلامت بوده و ۵۴ درصد در حوزه تأمین اجتماعی قرار دارند، این با پیش از انقلاب قابل قیاس نیست و دستاورد بزرگی است که در راستای تحقق عدالت اجتماعی صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با میزان رقم پرداخت عیدی به بازنشستگان تامین اجتماعی و زمان‌ آن گفت: هر آنچه که مجری قانون به ما ابلاغ کند پرداخت خواهیم کرد.

یک میلیون و 800 هزار تومان به عنوان عیدی برای بازنشستگان تامین اجتماعی واریز خواهیم کرد.

سعی خواهیم کرد قبل از اینکه عیدی کارمندان و زیرمجموعه‌های سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کنیم، عیدی بازنشستگان را پرداخت کنیم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به این پرسش که آیا عیدی بازنشستگان با حقوق بهمن و اسفند پرداخت می‌شود تصریح کرد: در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۰
ارسال نظر