حذف افراد مشهور از اینستاگرام؛ از تتلو تا مایلی سایرس

در این مبحث میخواهیم با افراد مشهوری آشنا شویم که به یکباره از اینستاگرام حذف شده اند.

حذف افراد مشهور از اینستاگرام؛ از تتلو تا مایلی سایرس
کد خبر : ۲۹۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از طلا، این افراد حساب کاربری با ارزش چند میلیونی خود را از این فضای مجازی حذف کرده‌اند.

مایلی سایرس

سایرس در جولای ۲۰۱۸ تمامی پست‌هایی که در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود را به یکباره حذف کرد که برخی از هواداران او تصور کردند که شاید دلیل این اقدام اتفاق ناخوشایندی باشد که میان سایرس و نامزدش ولیام همزورث رخ داده است.

اما یکی از منابعی که بسیار به سایرس نزدیک بود به رسانه‌های پیگیر این موضوع اعلام کرد که چنین تصوری اشتباه بوده و تنها دلیل میلی سایرس از این کار فاصله گرفتن از شبکه‌های اجتماعی بود که البته بعد از گذشت مدت زمانی سایرس مجددا حساب خود را در اینستاگرام فعال نمود.

کاردی بی

در ماه می‌سال ۲۰۱۸ کاردی بی‌رپر معروف بعد از رسانه‌ای شدن درگیری که میان او و ازیلیا بنکس رخ داد اقدام به حذف حساب کاربری خود از ایسنتاگرام کرد.

البته کاردی از خود در برابر توصیف این خواننده رپ که او را به عنوان کاریکاتوری از یک زن سیاهپوست معرفی کرده بود دفاع کرد و تنها بعد از مدت زمان اندکی مجددا به میان هواداران خود در اینستاگرام بازگشت.

امیر تتلو

امیر تتلو یکی از خوانندگان معروف و در عین حال پر حاشیه در موسیقی ایران است که به دلیل اهانت و خشونت‌هایی که در صفحه رسمی خود علیه زنان بیان کرده بود موجب ایجاد جنجال در اینستاگرام شد و به دلیل ریپورت و بلاک شدن از سوی تعداد بالایی از کاربران، اینستاگرام این خواننده مسدود شد.

سلنا گومز

سلنا گومز خواننده معروف در سال ۲۰۱۷ بعد از این که هکرها به حساب اینستاگرامی او نفوذ پیدا کرده و اقدام به انتشار عکس‌های برهنه از جاستین بیبر نامزد سابق او کردند، تصمیم به حذف حساب کاربری خود گرفت.

البته گومز بعد از مدتی مجددا حساب کاربری خود در فضای اینستاگرام را فعال کرد.

۰
ارسال نظر