عکس/ جذاب مثل غزاله نظر!

غزاله نظر بازیگر زیبا و خوش استایل سینما و تلویزیون تصویر جدیدی از خود منتشر کرد.

عکس/ جذاب مثل غزاله نظر!
کد خبر : ۲۸۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، غزاله نظر بازیگری است که به تازگی با سریال احضار بر سر زبان‌ها افتاده است. البته این گونه نیست که او تازه کار باشد و تجربه زیادی در فیلم ها، سریال‌ها و نمایش‌های مختلف داشته که اکنون با دیده شدن در اخضار به ثمر نشسته است.

او تجربه کار کردن با افراد مشهوری مانند شهاب حسینی را در کارنامه خود دارد.

غزاله نظر عکس جذابی گرفت

همکاری با شهاب حسینی از زبان غزاله نظر

فیلم تنگنا در آن زمان بهترین تجربه بازیگریم محسوب می‌شد. زیرا هم کارگردانی و هم فیلم‌نامه خوبی داشت و در کنارش شهاب حسینی هم به‌عنوان بازیگر حضور مؤثری در این فیلم داشت.

هم‌بازی شدن با شهاب حسینی در تنگنا باعث شد تا مسائل جدیدی را در حوزه بازیگری بیاموزم. حضورم در اعتراف هم باعث شد بازهم تجربیات متفاوت‌تری را در حوزه تکنیک‌های بازیگری به دست بیاورم.

در هر جلسه تمرینی نمایش با نکات و حرف‌های جدیدی روبه‌رو می‌شدم و تمام عوامل بازیگری از این فرصت مغتنم بهره لازم را بردند. در تئاتر خیلی مهم است با کارگردانی کارکنید که دارای ایده و نظریه باشد و حرفی برای گفتن هم داشته باشد.

حضور استاد علی نصیریان در اعتراف مزیت دیگری برای من بازیگر بود که از نزدیک با شیوه بازیگری ایشان آشنا بشوم

شهاب حسینی با تیزهوشی بازیگر را وارد مسیر درست ایفای نقشش قرار می‌دهد. ایشان با توصیف ابعاد و ویژگی‌های نقش بازیگر را در مسیری قرارمی‌دهد تا ابعاد نقش را کشف کند و چراغ را برای شما روشن می‌کند که مسیر درست ایفای نقش را طی کنید.

برای من پروسه‌ای که طول کشید تا به نقش در تمرینات برسم فوق‌العاده جذاب و لذت‌بخش بود و با اشتیاق تمرینات را انجام می‌دادم.

۰
ارسال نظر