گنجی که ۲۰۰هزار نفر به دنبالش بودند، کشف شد/ عکس

در این مسابقۀ جستجوی گنج، حدود ۲۰۰ هزار نفر دهه‌ها بود که به دنبال مجسمه‌ی جغد پنهان‌شده در جایی در فرانسه می‌گشتند؛ ارزش جایزه‌ای که در ازای یافتن این جغد داده می‌شود حدود ۱۶۰ هزار دلار است.

گنجی که ۲۰۰هزار نفر به دنبالش بودند، کشف شد/ عکس
کد خبر : ۲۳۸۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، در این مسابقۀ جستجوی گنج، حدود ۲۰۰ هزار نفر دهه‌ها بود که به دنبال مجسمه‌ی جغد پنهان‌شده در جایی در فرانسه می‌گشتند؛ ارزش جایزه‌ای که در ازای یافتن این جغد داده می‌شود حدود ۱۶۰ هزار دلار است.

بیش از ۳۰ سال است که هزاران شرکت‌کننده در بازی scavenger Hunt که نوعی بازی جستجوگرانه و ماجراجویانه است، به دنبال یافتن مجسمه برنزی یک جغد بوده‌اند. حالا کسانی که این اثر را با دقت در جایش قرار داده و سرنخ‌هایی از محل دفن آن منتشر کرده بودند، به طور رسمی اعلام کردند این اثر پیدا شده است.

 

گنج

این جغد بخشی از یک مسابقه‌ی جستجوی گنج بزرگ‌تر بود که چندین دهه در فرانسه ادامه داشت و اکنون کسانی که سال‌ها در جستجوی این جغد بوده‌اند، مأموریت‌شان دیگر تمام شده است.

گنجی که ۲۰۰هزار نفر به دنبالش بودند، کشف شد

مایکل بِکِر، سازمان‌دهنده این جستجو اعلام کرد: «ما تأیید می‌کنیم که نسخه‌ی بدل جغد طلایی شب گذشته پیدا شده است، بنابراین دیگر جستجو بی‌معنی است.»

منبع: فرادید

۰
ارسال نظر