این ۹ نفر جذاب ترین مردان جهان شناخته شدند!

در این مقاله قرار است همراه هم دریابیم ۹ صورت زیبای سلبریتی‌های مرد بر اساس معیارهای علمی متعلق به کدام بازیگران است و رتبه این ۹ مردِ کمابیش قابل پیش‌بینی در این فهرست چگونه است.

این ۹ نفر جذاب ترین مردان جهان شناخته شدند!
کد خبر : ۲۳۸۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، زیبایی به صورت کلی و به ویژه زیبایی صورت از آن دست موضوعاتی است که به شدت وابسته به سلیقه افراد است و هرچند معیارها و سلیقه جمعی درباره آن در طول زمان دچار تغییرات واضحی شده اما هنوز ممکن است نظر من و شما درباره زیبایی صورت فلان سلبریتی از زمین تا آسمان با هم متفاوت باشد.

اما آیا برای چنین موضوع سلیقه‌محوری، علم حرفی برای گفتن دارد؟

پاسخ البته مطابق انتظارتان مثبت است. بنابر تحقیقاتی که یک پزشک جراحی پلاستیک مشهور در سال 2020 انجام داد، علم به خصوصیات مشخصی در صورت یک مرد رسید که بر اساس سلیقه جمعی مردم این عصر زیبا و جذاب به حساب می‌آید.

دکتر جولین دِ سیلوا موفق شد در نتیجه همین تحقیقات معیارهای مشخصی در صورت مردان را در کنار در نظر گرفتن نسبت طلایی یا Golden Ratio فهرست کند و بر اساس همین نتایج زیبایی صورت یک مرد را با روشی علمی اندازه بگیرد. اما با چنینی محاسباتی کدام مردان سلبریتی در عصر ما دارای زیباترین چهره هستند و درحقیقت علم آن‌ها را زیبا می‌داند؟

در این مقاله قرار است همراه هم دریابیم 9 صورت زیبای سلبریتی‌های مرد بر اساس معیارهای علمی متعلق به کدام بازیگران است و رتبه این 9 مردِ کمابیش قابل پیش‌بینی در این فهرست چگونه است.

رایان گاسلینگ با ۸۷.۴۸%

رایان گاسلینگ احتمالا در حال حاضر از پرکارترین ستاره‌های مرد هالیوود به حساب می‌آید و بعید است مقاله‌ای درباره مردان زیبای حال حاضر دنیا نوشته شود و اسمی از او به میان نیاید.

طرفداران پروپاقرص ستاره فیلم باربی در کنار رفتار کلی پر از آرامش او، مهمترین عناصر زیبایی صورت آقای گاسلینگ را صورت مثلثی شکل و چشمان آبی‌رنگش می‌دانند اما بد نیست بدانید بر اساس نظر آقای د سیلوا بیشتر امتیاز این بازیگر را فرم بینی و چانه او به دست آورده است.

اِدریس آلبا با ۸۸.۰۱%

برنده عنوان جذاب‌ترین مرد دنیا در سال 2013 البته از نظر مجله اسِنس را اغلب مردم به خاطر فرم مربعی چانه و چشمان نافذش تحسین می‌کنند.

ادریس آلبا البته در سال 2018 هم بر اساس نظر مجله پیپل به عنوان عجیب و غریبِ جذاب‌ترین مرد زنده دنیا رسیده است. بر اساس نظر دکتر د سیلوا بینی این بازیگر نقص بزرگ صورت او محسوب می‌شود و با این حال به خاطر فرم خاص چانه، ادریس آلبا همچنان در رتبه هشتم این لیست قرار می‌گیرد.

دیوید بکهام با ۹۹.۹۶%

دیوید بکهام حالا دهه‌هاست که از نظر میلیون‌ها طرفدارش یکی از زیباترین مردان دنیا به حساب می‌آید و از نظر عامه مردم دلیل این جذابیت صورت قرینه، خط فکِ قدرتمند و استخوان‌های گونه این بازیکن سابق منچستر و رئال مادرید می‌باشد.

بر اساس معیارهای علمی آقای د سیلوا اما پهنای لب و فرم بینی بیشترین امتیاز را برای آقای بکهام کسب کرده است. جالب است بدانید امتیاز دیوید بکهام در زمینه لب و بینی تقریبا نزدیک به بی‌نقص و عدد جالب 99.8% بوده است.

هیو جکمن با ۸۹.۶۴%

بازیگر استرالیایی محبوب فیلم‌های ابرقهرمانی از آن دست بازیگرهایی است که انگار با بالاتر رفتن سنشان حتی جذاب‌تر می‌شوند. در بررسی آقای د سیلوا فرم بینی این بازیگر بیشترین امتیاز را برای او کسب کرده و در مقابل، فاصله بین چشم‌ها و البته شکل کلی لب از نقاط منفی صورت جکمن محسوب می‌شود.

جئورج کلونی با ۸۹.۹۱%

جئورج کلونی حالا دهه‌هاست که عنوان یکی از جذاب‌ترین مردان دنیا را با خود حمل می‌کند و از نظر طرفداران کلونی او با ساختار استخوانی و قدرتمند صورتش و البته جذابیت و شیرینی ذاتی‌اش همواره یکی از کاندیدهای عنوان زیباترین مرد دنیا می‌باشد. تحقیقات دکتر د سیلوا هرچند نظر طرفداران این بازیگر را نقض نمی‌کند اما معتقد است فرم پیشانی جئورج کلونی بزرگ‌ترین نقص صورت او به حساب می‌آید.

برد پیت با ۹۰.۵۱%

برد پیت احتمالا از آن دست محدود بازیگرانی است که هم جذابیت پسرانه دارد و هم می‌تواند با اندام ورزیده و فیزیک مردانه‌اش چشم‌ها را به خود خیره کند.

طرفداران این بازیگر محبوب هالیوود نقطه قوت اصلی صورت او را شکل چشم‌ها و البته حالت خاصی می‌دانند که چشم‌های این بازیگر در هنگام لبخند به خود می‌گیرد و جالب است بدانید آقای د سیلوا هم با آن‌ها موافق است. در بین اعضای صورت برد پیت شکل چشم‌ها و به ویژه فاصله میان چشم‌ها بیشترین امتیاز و شکل بینی کمترین امتیاز را برای او کسب کرده است.

بردلی کوپر با ۹۱.۰۸%

بردلی کوپر را هم می‌توان از بازیگران محبوب و پرکار این روزهای هالیوود دانست و درباره جذابیت صورت او هم همین بس که در لیست دکتر د سیلوا او موفق به کسب رتبه سوم شده است. در بین اعضای صورت بردلی کوپر مکان قرار گرفتن چشم‌ها و شکل لب و چانه بیشترین امتیاز و شکل کلی بینی و صورت کمترین امتیاز را کسب کرده است.

هنری کویل با ۹۱.۶۴%

بازیگر موفقی که خیلی از ما او را با شنل سوپرمن به خاطر می‌آوریم موفق شده در لیست آقای د سیلوا به عنوان قابل توجه دوم برسد.

بر اساس نسبت طلایی، بزرگ‌ترین نقاط قوت صورت هنری کویل، لب و پیشانی بوده و او همچنین در زمینه نسبت بین بینی و لب‌ها و مکان قرار گرفتن چشم‌ها امتیاز بالایی کسب کرده است. با این حال صورت بازیگر سوپرمن هم مانند صورت همه ما ایراداتی دارد و این ایراد از نظر دکتر د سیلوا فاصله بین چشم‌های این بازیگر محبوب است.

و در نهایت رابرت پتینسون با ۹۲.۱۵%

در نهایت از سوپرمن که بگذریم بدون شک باید به محبوب‌ترین قهرمان دنیای کامیک‌های دی‌سی برسیم. از نظر این پزشک جراحی پلاستیک و نسبت طلایی و معیارهای زیبایی‌اش رابرت پتینسون زیباترین صورت را در بین مردان مشهور دنیا دارد.

جالب است بدانید پتینسون تقریبا در تمام بخش‌های مختلف این مقایسه رتبه‌ای جالب توجه کسب کرده و همواره در بین 5 فرد برتر قرار داشته است. بر اساس این مقایسه علمی فرم کلی صورت در کنار چانه خوش‌فرم بیشترین امتیاز و شکل لب‌ها کمترین امتیاز را برای بازیگر بتمن کسب کرده است.

منبع: برترین ها

۰
ارسال نظر