چهره باورنکردنی قبل و بعد عمل زیبایی این دختر زشت وایرال شد/ عکس

جراحی زیبایی در دنیای امروزه بسیار خواهان پیدا کرده است اما تغییرات این دختر زشت پس از جراحی پلاستیک بسیار مورد توجه قرار گرفت.

چهره باورنکردنی قبل و بعد عمل زیبایی این دختر زشت وایرال شد/ عکس
کد خبر : ۲۳۷۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح،  با دیدن عکس‌های هیراسه آیری قبل و بعد جراحی پلاستیک، قسم می‌خورید که این تصاویر متعلق به دو فرد متفاوت هستند چراکه تفاوت ظاهری آنها شبیه شب و روز است؛ تفاوتی که در تصویر منتشر شده در این بخش کاملا مشهود هستند.

هیراسه آیری از زمانی که دختر کوچکی بود به دلیل ظاهر غیرجذابش مورد آزار و اذیت همسالانش قرار گرفت. حتی در نوجوانی، او با این رفتارهای بد دست و پنجه نرم می کرد برای همین بخود قول داد به محض اینکه توانایی مالی داشته باشد ظاهر خود را تغییر دهد و لازمه تحقق این رویا، داشتن پول کافی بود که برایش باید سخت کار میکرد.

آیری که تازه از دبیرستان فارغ التحصیل شده بود، نمی‌توانست برای یک شغل ثابت و با درآمد خوب درخواست دهد، بنابراین او در مشاغلی کم درآمد مشغول شد و سبک زندگی بسیار مقرون به صرفه‌ای داشت تا بتواند پول کافی برای جراحی پلاستیک پس‌انداز کند.

به محض پس انداز 10 میلیون ین، برای اولین بار زیر تیغ جراحی زیبایی رفت. به سختی می توان گفت که او دقیقا چه کار کرده است.

عمل

زیرا عکس های قدیمی او به قدری با عکس های جدیدش متفاوت است که شبیه یک فرد متفاوت به نظر می رسد، اما او ادعا می کند که بیش از 20 میلیون ین (140000 دلار) را برای روش های مختلف هزینه کرده است تا چهره ای را بطور کامل به شکلی که دوست دارد برساند.

چند ماه پیش، او چند ویدئو در مورد تغییر چشمگیر خود در یوتیوب منتشر کرد، از جمله چند عکس از دوران کودکی خود، و مردم از این تفاوت شوکه شدند و انتشار همین ویدئو برای افزایش فالوور و مشهور شدنش کافی بود.

حالا به گفته خودش او زندگی ای را می کند که همیشه آرزویش را داشته و همه اینها به لطف تغییرات فیزیکی شدید اوست.

منبع: تالاب

۰
ارسال نظر