قیمت همستر کامبت بعد از لیست شدن در مهر چقدر است؟

هم اکنون قیمت توکن همستر حتی یک دهم دلار هم نیست یعنی چیزی حدود 100 تومان ما قیمت دارد اما پیشبینی ها تا حدود 30 هزار تومان هم رفته است.

قیمت همستر کامبت بعد از لیست شدن در مهر چقدر است؟
کد خبر : ۲۳۶۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از اقتصاد آنلاین، پیش‌بینی دقیق قیمت توکن HMSTR در این مرحله دشوار است، اما برخی تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌ها وجود دارد.

تحلیلگران وب سایت استورم گین (Stormgain) پیش‌بینی می‌کنند که در کوتاه‌مدت، قیمت توکن می‌تواند به محدوده ۰.۰۵ تا ۰.۱۰ دلار برسد، و در میان‌مدت حتی تا ۰.۵۵ دلار افزایش یابد.

همچنین وب‌سایت کوین‌گابار(Coingabbar) پیش‌بینی کرده است که همزمان با لیست شدن همستر کامبت در صرافی‌های اصلی قیمت این توکن با توجه به اطلاعات موجود و علاقه قوی بازار، می‌تواند در محدوده ۰.۰۹ دلار تا ۰.۱۲ دلار معاملات خود را آغاز کند و حتی به سمت سطوح بالاتر حرکت کند.

با این حال، تحلیلگران کریپتو تایمز (Cryptotimes) خوش‌بینی کمتری دارند و معتقدند که همستر کامبت می‌تواند با قیمت ۰.۰۱ دلار کار خود را شروع کند و تا پایان سال ۲۰۲۴ در شرایط ایده‌آل به ۰.۰۵ دلار برسد که نشان‌دهنده افزایش ۵ برابری قیمت در عرض کمتر از ۴ ماه است.

اگر میزان عرضه کل توکن‌های همستر کامبت ۱۰ میلیارد توکن باشد و قیمت آن نیز ۰.۰۱ دلار باشد، ارزش بازار این توکن به ۱۰۰ میلیون دلار می‌رسد که برای توکن HMSTR که قرار است بزرگترین ایردراپ تاریخ باشد، به راحتی قابل دستیابی است.

عوامل متعددی بر قیمت توکن HMSTR تأثیر خواهند گذاشت. از جمله این عوامل می‌توان به میزان پذیرش و استفاده از توکن در اکوسیستم همستر کامبت، عملکرد کلی بازار ارزهای دیجیتال، پیشرفت‌های فنی پروژه و همکاری‌های استراتژیک اشاره کرد.

همچنین، نحوه اجرای ایردراپ و میزان عرضه توکن در بازار نیز نقش مهمی در تعیین قیمت اولیه و روند آن خواهد داشت.

عوامل دیگری مانند تعداد کاربران فعال بازی، میزان درآمد تولید شده توسط پلتفرم و موفقیت در جذب سرمایه‌گذاران نهادی پس از عرضه نیز می‌توانند بر قیمت توکن تأثیرگذار باشند.

۰
ارسال نظر